Man affaire met collega

24-11-2022 14:36 112 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn man een affaire heeft met een 16 jaar jongere collega. Ik wil met dit topic even van me afschrijven. Tijdens de zomervakantie begon mijn echtgenoot vreemd gedrag te vertonen. Snel boos en geïrriteerd, ook naar onze kinderen en zelfs naar vreemden. Tevens wilde hij op vakantie ineens dingen voor zichzelf doen zonder ons als gezin. Na de zomervakantie werd er door hem ineens een pauze in onze relatie ingelast, hij wilde nadenken, rust en ruimte. Als ik vroeg waarom, hoe en wat reageerde hij explosief en kreeg ik allerlei verwijten naar mijn hoofd. Het lag in ieder geval allemaal aan mij, ik deed alles fout en had de afgelopen jaren ook van alles fout gedaan. Hij had zelf niets verkeerd gedaan en kroop in een slachtofferrol. Daarbij viel het mij op dat mijn man ineens erg veel met zijn uiterlijk bezig was, 3x per week naar de sportschool en zijn kledingstijl veranderde ineens.

Ik heb mijn man drie keer de vraag gesteld of hij iemand anders had waarop ik het antwoord kreeg dat dit iets was wat ´tussen mijn oren´ zat. Het vreemde gedrag bleef voortduren, vervolgens heb ik (iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan) gezocht in zijn spullen... ik wist niet waar ik naar op zoek was maar er moest gewoon iets niet kloppen, ik herkende mijn man immers niet meer terug en leek getransformeerd in een ander persoon. Tijdens mijn zoektocht vond ik condooms... het bewijs dat er dus weldegelijk een ander in het spel was. Ik heb mijn man hier mee geconfronteerd en toen bleek dat hij al een half jaar een affaire had met een collega (die notabene een baby van een paar maanden heeft met haar vriend), ze doen het in de lunchpauze buiten in de bosjes (lekker ordinair). Vriend van deze vrouw weet tot op heden van niks overigens. Tijdens onze zomervakantie heeft hij regelmatig contact met haar gehad via app en het sturen van foto´s van zichzelf... iets wat ik uiterst respectloos vind naar zowel mij als onze kinderen. Ik heb de maanden voor de zomervakantie niets gemerkt... bizar hoe goed hij het verborgen heeft kunnen houden. Het blijkt ook gepland te zijn want hij heeft in mei condooms gekocht bij de drogist bij ons in de wijk, deze in zijn werktas gestopt en de volgende dag (en maanden daarna) gebruikt... ik begrijp gewoonweg niet hoe je dit kunt en dan ´s avonds bij mij op de bank zit en hier niets over zegt. We liggen op dit moment in scheiding... ons hele gezin is verwoest en ik en de kinderen zijn er kapot van. Niemand in onze omgeving snapt zijn gedrag, het was altijd een lieve zorgzame man... hier is echter niets meer van over. Hij reageert koel, gevoelloos en afstandelijk en schuift de schuld zelfs op mij af terwijl hij toch echt degene is die de affaire is aangegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
evelien2010 schreef:
25-11-2022 10:43
Vaak duurt het jaren en ligt er diepere problemen onder. Die affaire is vaak niet meer dan dat. Een nu of nooit, het roer moet om en iemand die hem volledig begrijpt en waarmee je geen huishouden en kinderen deelt (dus alleen de lusten en niet de lasten).
Idd, mijn ex man zei dat letterlijk, hij had een nieuwe vlam uitgekozen die ouder was dus financieel afhankelijk (lees suikertante, vrij rijk) en geen kinderen meer thuis had, volledig zich op hem kon richten, want hij had geen zin meer in verantwoordelijkheden, gezinsverplichtingen, wilde vrij zijn en alleen nog maar genieten met zijn nieuwe liefje, uitgaan, reizen en in dure restaurants eten, en dit alles zonder de kinderen uiteraard
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heeft dat "16 jaar jongere...." er mee te maken?
Nova66 schreef:
25-11-2022 12:56
Wat heeft dat "16 jaar jongere...." er mee te maken?
Misschien is TO hiervan geschrokken? Het leeftijdsverschil is echt fors hoor, ervan uitgaande dat TO en man niet ouder zijn dan 35-40 jaar.

En dan kan dat ook best iets zeggen over het type man dat hij is. Ik ken een vrouw wiens ex-man ervandoor ging met een meisje van 16. Dan spoor je echt niet wat mij betreft. De man zelf was 48.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is bijna 47, zij amper 30... vind ik toch best een groot verschil qua leeftijd en levensfase ook overigens. Zeker omdat we zelf tienerkinderen hebben en zij zit nog in de babyfase.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar zouden jullie vriend van desbetreffende dame wel of niet informeren? Ik vind eigenlijk niet dat dit van mij moet komen maar van zijn eigen vriendin en daarnaast heb ik niet zo´n zin in die negativiteit. Aan de andere kant zou ik het zelf ook graag willen weten als het om mijn partner ging, begin nu toch wel wat te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh please,let's not go there.

Dat wordt een oeverloze discussie.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Loek schreef:
25-11-2022 12:20
Betreffende collega en vriend wonen in een andere plaats dan wij... kans is dus klein dat het via deze kant bij hem terecht komt. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat andere collega´s vermoedens hebben... ze zitten immers bij elkaar op de kamer en ex gaat nu scheiden dus 1 en 1 kan 2 zijn voor mensen die al twijfels hadden.
De collgega's moeten dit toch allang door hebben? Collega en vriend duiken immers in de pauze de bosjes in. Ik vind dit nog stees verbazend.
Ligt het bedrijf in een groot bosrijk natuurgebied? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen . Je komt toch snel andere mensen tegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maria1905 schreef:
25-11-2022 06:54
Braamstruiken zijn nu bijna kaal. Er zullen wel groenblijvende struiken op dat bedrijventerrein staan.

Hier is het ideaal bramenstruikenwip weer, de bramenstruiken zijn hier nog mooi groen :-D
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Pippo4321 schreef:
25-11-2022 14:01
De collgega's moeten dit toch allang door hebben? Collega en vriend duiken immers in de pauze de bosjes in. Ik vind dit nog stees verbazend.
Ligt het bedrijf in een groot bosrijk natuurgebied? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen . Je komt toch snel andere mensen tegen.
Bij het bedrijf in mijn vorige woonplaats waar ik werkte, gebeurde het in een parkje vlakbij het bedrijf. Tegen een boom, zoals de leidinggevende dat noemde 🤮
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
25-11-2022 14:22
Bij het bedrijf in mijn vorige woonplaats waar ik werkte, gebeurde het in een parkje vlakbij het bedrijf. Tegen een boom, zoals de leidinggevende dat noemde 🤮
Tegen een boom? Jakkkkk.
Vertelde leidinggevende gewoon hoe en wat :/
Alle reacties Link kopieren Quote
Pippo4321 schreef:
25-11-2022 14:01
De collgega's moeten dit toch allang door hebben? Collega en vriend duiken immers in de pauze de bosjes in. Ik vind dit nog stees verbazend.
Ligt het bedrijf in een groot bosrijk natuurgebied? Anders kan ik me er weinig bij voorstellen . Je komt toch snel andere mensen tegen.
Het bedrijf ligt inderdaad tegen een (zeer) groot park, daar deden ze het volgens hem... ik vind het ook bizar dat je dit zo doet
AirMaxlover schreef:
25-11-2022 14:32
Tegen een boom? Jakkkkk.
Vertelde leidinggevende gewoon hoe en wat :/
Ja, daar was hij heel open over. En dat terwijl zijn vrouw af en toe gewoon zijn lunchpakketje kwam langsbrengen en de foto’s van de kinderen op zijn bureau stonden.

Iedereen wist dat dit gewoon een smeerlap was. En toch lukte het hem elke keer om de jonge stagiaires in bed te krijgen. Met zijn gladde praatjes en dikke auto. Zo triest…
AirMaxlover schreef:
25-11-2022 14:32
Tegen een boom? Jakkkkk.
Vertelde leidinggevende gewoon hoe en wat :/
Ja, daar was hij heel open over. En dat terwijl zijn vrouw af en toe gewoon zijn lunchpakketje kwam langsbrengen en de foto’s van de kinderen op zijn bureau stonden.

Iedereen wist dat dit gewoon een smeerlap was. En toch lukte het hem elke keer om de jonge stagiaires in bed te krijgen. Met zijn gladde praatjes en dikke auto. Zo triest…
Alle reacties Link kopieren Quote
Loek schreef:
25-11-2022 14:44
Het bedrijf ligt inderdaad tegen een (zeer) groot park, daar deden ze het volgens hem... ik vind het ook bizar dat je dit zo doet
Ik heb er geen woorden voor, wij hebben in ons bedrijf ook iets dergelijks meegemaakt.
Daar werden ook de bosjes gebruikt voor hun affaire. Dat vond ik toen al ordinair en in het verhaal van je ex ook.

Heel veel sterkte, Loek.
Wat heftig om mee te maken.
Hoop dat je vertrouwen in de mensheid snel hersteld.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
25-11-2022 14:46
Ja, daar was hij heel open over. En dat terwijl zijn vrouw af en toe gewoon zijn lunchpakketje kwam langsbrengen en de foto’s van de kinderen op zijn bureau stonden.

Iedereen wist dat dit gewoon een smeerlap was. En toch lukte het hem elke keer om de jonge stagiaires in bed te krijgen. Met zijn gladde praatjes en dikke auto. Zo triest…
o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
25-11-2022 14:46
Ja, daar was hij heel open over. En dat terwijl zijn vrouw af en toe gewoon zijn lunchpakketje kwam langsbrengen en de foto’s van de kinderen op zijn bureau stonden.

Iedereen wist dat dit gewoon een smeerlap was. En toch lukte het hem elke keer om de jonge stagiaires in bed te krijgen. Met zijn gladde praatjes en dikke auto. Zo triest…
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen dit allemaal doen met collega´s en dan ook nog onder werktijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je wil niet weten hoeveel er wordt vreemdgegaan....
Ook (vooral mss wel?) op het werk..
Loek schreef:
25-11-2022 15:38
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen dit allemaal doen met collega´s en dan ook nog onder werktijd.
Ik ook. Erg ranzig en onvolwassen. Je verwacht van geile pubers misschien dat ze de bosjes in duiken, maar dit?
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
25-11-2022 15:41
Ik ook. Erg ranzig en onvolwassen. Je verwacht van geile pubers misschien dat ze de bosjes in duiken, maar dit?
Ja precies! Als ik op mijn werk ben denk ik er echt niet aan om eens even de bosjes in te duiken... maarja misschien maar goed ook dat ik anders in elkaar steek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Loek schreef:
25-11-2022 15:49
Ja precies! Als ik op mijn werk ben denk ik er echt niet aan om eens even de bosjes in te duiken... maarja misschien maar goed ook dat ik anders in elkaar steek.
Gelukkig maar :D
En vele met jou, hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoezo, hij heeft toch lunchpauze, hoeft niet onder werktijd :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft jouw man een goede baan? Manager of iets? Veel mannen kunnen de verleiding niet weerstaan van ambitieuze jonge vrouwen…
Sterkte mrt deze situatie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Herkenbaar verhaal, herkenbaar gedrag vooral. Ik had ook zo'n exemplaar.

:hug: sterkte vrouw.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren Quote
An_Dre_Hash_Dag schreef:
27-11-2022 16:55
Heeft jouw man een goede baan? Manager of iets? Veel mannen kunnen de verleiding niet weerstaan van ambitieuze jonge vrouwen…
Sterkte mrt deze situatie!
Ja klopt manager en desbetreffende collega is ook manager
Alle reacties Link kopieren Quote
Hexopbezemsteel schreef:
27-11-2022 18:17
Herkenbaar verhaal, herkenbaar gedrag vooral. Ik had ook zo'n exemplaar.

:hug: sterkte vrouw.
Jeetje voor jou ook veel sterkte! Maar je herkent het gedrag? Ik vind het toch vrij bijzonder gedrag en ken verder niemand in mijn omgeving die hier op lijkt zeg maar… maarja dat is maar goed ook want dit is echt geen gezond gedrag m.i.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven