Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 13!

08-12-2022 13:59 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deel 13! Ongeluksgetal :whistle:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, je bent weer goed bezig Male 👍👍👍💐
Alle reacties Link kopieren
Leuke plaatjes weer!
Alle reacties Link kopieren
Tvt
Alle reacties Link kopieren
tvp, plaatjes kan ik helaas nog niet zien.
Alle reacties Link kopieren
hahaha, geweldige plaatjes weer.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie OP!

Ben benieuwd waarom Katja onzeker is over haar nieuwe relatie en wat er nog allemaal gaat gebeuren met Thijs. Ik heb hier wel eens gelezen dat Ighone niet meer bij Thijs woont maar geen idee of dat ook echt zo is. Erg rot voor haar. Ben je net getrouwd, gebeurt dit.
Alle reacties Link kopieren
OP goedgekeurd :)

Op zich had een linkje in het oude topic naar dit nieuwe wel geholpen, maar die is inmiddels dicht dus dat kan niet meer.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Wendy en Gerland verbaast me niks, volgens mij loopt dat al jaren voor geen meter. Ben waarschijnlijk in de minderheid maar ik vind Wendy best wel leuk en had haar wel wat meer geluk gegund. Weet nog goed dat ze toen zou gaan trouwen met Xander en dat dat een paar dagen van tevoren werd afgeblazen vanwege die scheven schaats van hem. Vond dat toen heel erg.
Alle reacties Link kopieren
TVP
Mooie openingspost foto’s weer!
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor al het zoek en maakwerk!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Tvp OP is weer top Male :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
08-12-2022 14:13
Wat een mooie OP!

Ben benieuwd waarom Katja onzeker is over haar nieuwe relatie en wat er nog allemaal gaat gebeuren met Thijs. Ik heb hier wel eens gelezen dat Ighone niet meer bij Thijs woont maar geen idee of dat ook echt zo is. Erg rot voor haar. Ben je net getrouwd, gebeurt dit.

Ik merk dat ik bij Thijs een ander gevoel heb dan bij de andere grensoverschrijdende hufters. Ik weet het nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden en wacht nog even af. Dat komt doordat ik me gewoon niet kan voorstellen dan een populaire acteur zijn gemak zoekt bij kwetsbare uit huis geplaatste erg jonge meisjes. Hij kan toch wel beter krijgen dan dat? Maar toch ziet het OM reden tot vervolging. Is dat wegens bewijslast? Of is dat omdat de slachtoffers erg kwetsbaar zijn?
Ik weet het gewoon niet.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Alle reacties Link kopieren
Yes, toffe OP!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
M3LL0N4 schreef:
08-12-2022 14:28
Ik merk dat ik bij Thijs een ander gevoel heb dan bij de andere grensoverschrijdende hufters. Ik weet het nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden en wacht nog even af. Dat komt doordat ik me gewoon niet kan voorstellen dan een populaire acteur zijn gemak zoekt bij kwetsbare uit huis geplaatste erg jonge meisjes. Hij kan toch wel beter krijgen dan dat? Maar toch ziet het OM reden tot vervolging. Is dat wegens bewijslast? Of is dat omdat de slachtoffers erg kwetsbaar zijn?
Ik weet het gewoon niet.
Ja, ik snap wel wat je zegt. Ik zou het, als het waar is, naast erg ook zo vreselijk dom vinden. Je bent inderdaad een bekende Nederlander en dan ga je op social media chatten met een minderjarig meisje en foto's vragen en delen. Je weet dan toch dat dat uitkomt? Net als Katja, die ging chatten met dat meisje. Bipolair of niet maar je weet toch wel dat je dat niet moet doen denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ha, een nieuw deel. Leuk gedaan. Ik wist niet dat Katja twjjfels heeft over de nieuwe liefde? Ze mag hem wel aan mij geven als ze wil.

En Sjinkie heeft zichzelf een Chanti gegund dus?
Bekt wel lekker, maar lullig voor de ex.
Alle reacties Link kopieren
Die Wendy van dijk lijkt toch gewoon op die kerel?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
08-12-2022 14:15
Wendy en Gerland verbaast me niks, volgens mij loopt dat al jaren voor geen meter. Ben waarschijnlijk in de minderheid maar ik vind Wendy best wel leuk en had haar wel wat meer geluk gegund. Weet nog goed dat ze toen zou gaan trouwen met Xander en dat dat een paar dagen van tevoren werd afgeblazen vanwege die scheven schaats van hem. Vond dat toen heel erg.
Een kennis van mij heeft gewerkt voor het blad Wendy. Wendy en Gerland bepaalden alles mbt het blad. Overal moest en zou de kop van Wendy in, om en nabij. Het werken met deze mensen was heel erg lastig. Vaak moesten dingen op laatste moment gewijzigd worden. Alles op een koopje maar wel hoge eisen met te weinig personeel.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Jeetje Matthijs ziet eruit! Voorpagina Story.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven