Mommyvloggers - deel 4

01-01-2023 11:00 3004 berichten
Welkom in deel 4 van dit topic!

We hebben deel 3 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285

Afbeelding


In dit topic is het niet toegestaan om te speculeren over elkaar als zijnde besproken vloggers of andere beschuldigingen over vloggers te posten. Degene die zich daar niet aan houdt, krijgt per direct een ban. We waarschuwen hier niet meer voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2023 15:57
Reden: aanvulling
30.99% gewijzigd
Mus in de OP :heart:
Alle reacties Link kopieren
Tvp!

Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Zou in de OP misschien dat linkje kunnen komen om toch op insta te kunnen gluren als je geblokkeerd bent? Kyra heeft me geblokkeerd, daar gaat mijn irritainment ;-)
Ik zet de link niet in de OP. Er zijn meerdere anonymous instagram-tools. Google eens op anonymous on instagram.
Alle reacties Link kopieren
Happy NewYear!

Ik gooi mijn bericht er dan nog maar een keer in, anders heb ik alles voor niks getypt. :biggrin:

Wat nieuwe profielen voor wie ook wel een beetje klaar is met de Kyra's.

@huisjeeggink : leuke, eerlijke posts en stories. Er wordt wel erg veel gedeeld, misschien iets te veel (denk aan verhalen over de relatie met haar man e.d.) Maar ze is wel heel leuk en oprecht.

@barbara_amber_indy : positief en grappig account met vooral veel herkenbare Reels.

@kellybrands_ : mooie plaatjes en volgens mij een hele lieve vrouw. Misschien wel iets te beige.

@daph.de.laat : ze is echt grappig. Wel erg veel over haar kinderen, maar ik vind het een leuke vrouw.

@lifeofiriss : is denk ik wel al voorbij gekomen. Ik vind haar grappig! En lekker nuchter.

Als iemand nog meer leuke accounts heeft, ik hoor het graag!
Cosmopolitan123 schreef:
01-01-2023 11:20
Happy NewYear!

Als iemand nog meer leuke accounts heeft, ik hoor het graag!
Volg je @zusjesdebruin al?
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
01-01-2023 11:28
Volg je @zusjesdebruin al?
Ja! Vind ik een erg leuk account!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Year en Happy New Topic!
B-)
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik de laatste tijd met name wat meer engelstalige moeder volg. In NL weet ik het inmiddels wel met overal dezelfde reclames. Valt me ook op dat ze in het buitenland minder reclame lijken te maken. Wel wat natuurlijk, maar niet die onophoudelijke meuk aan troep die me met name de laatste tijd is opgevallen. Hopelijk nu weer wat minder nu het Januari is.
Mamabloggersuus zou in het nieuwe jaar pas delen of haar terugplaatsing geslaagd is, ik hoop het zo voor haar, het is ze zo gegund. Ook weer een aantal momfluencers die op knappen staan, zoals Lieke en Merlin. Ik ben best benieuwd naar de namen, Lieke zegt dat het mensen zal verbazen (mogelijk geen L?). Voor Merlin heb ik al een rijtje met random letternamen gepost een tijdje terug, ben benieuwd of ik warm ben :biggrin: Ik ben daar vrij goed in haha, gisteren is mijn nichtje geboren en ik was ook zoooo warm qua naam! Grappig is dat.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Zeeschelp schreef:
01-01-2023 11:41
Ik merk dat ik de laatste tijd met name wat meer engelstalige moeder volg. In NL weet ik het inmiddels wel met overal dezelfde reclames. Valt me ook op dat ze in het buitenland minder reclame lijken te maken.
Ik ben benieuwd naar wie je volgt. Ik vind dat Engelstalige influencers juist meer reclame maken.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Happy new newyear and HNT :cheer2:

Ik ben geen echte mommy vlogger volger. Op MB na volg ik niemand. Ook jvp niet. Kyra niet. Gewoonweg omdat het, zoals zeeschelp zegt, allemaal een beetje van hetzelfde is. Ik zit ook vaak in de mee lees modus hier.

Zeeschelp ik ben wel benieuwd naar leuke buitenlandse accounts dus als je suggesties hebt!
Alle reacties Link kopieren
Happy new year en topic!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!

Nog wat moeders die ik leuk vind om te volgen en wellicht jullie ook.

@huisje.in.het.dorp
Lieve vrouw, verpleegkundige op neonatologie.

@steffieleijten
Ook een hele lieve vrouw, oprecht en grappige kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje into Australische mommy vloggers die ook veel schoonmaak inspiratie delen. Weet niet of helemaal past, hun kids zijn ook vaak in beeld en ze laten family life zien:

Cleanwithnessa
https://instagram.com/cleanwithnessa?ig ... MyMTA2M2Y=

Messupcleanup
https://instagram.com/messupcleanup?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar en gelukkig nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg heel graag insta's die over opvoeding gaan, niet zozeer prive over hun eigen kinderen dus maar wel antroposofische ideeen en tips over biologische voeding etcetera. Zijn overigens wel zelf allemaal moeders. Ik haal er zelf heel veel uit.
@sprouting.little.learners
@transformingtoddlerhood
@montessori.mothering
@abbieflake
@playlearnthrivekids
@takingcarababies (mijn absolute nummer 1 tip voor slechte slapers. Wij gingen van huilbaby naar droomslaper)
@zaynesplate (voeding)
eigen mentale gezondheid
@happyasamother
@psychedmommy
Voor de memes
@postpartumtips
@spicydisastermama
@heartilyart (woont uit NL trouwens)
Moeders die wel meer prive dingen posten
@hilde_jaell leuke jonge moeder die onverwachts kindje met down kreeg
@memmiefemmie mogelijk te beige voor jullie, ik hou ervan
@aimeejong hele lieve moeder van 2 met een dochtertje met leukemie, gaat nu gelukkig heel goed
@danaemercer oudere moeder, krijgt ieder moment haar 1e.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar
Alle reacties Link kopieren
tvp
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
HNT! :cheer2:
Gelukkig nieuwjaar!!
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Tvp :whistle: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven