Entertainment alle pijlers

Dreamschool 2023

03-01-2023 13:55 69 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook? In de eerste twintig minuten is mijn hart al giga gebroken. Als iemand nog een voorbeeld zoekt van wat er kan gebeuren als je als ouders na een scheiding beiden een tweede leg krijgt... my goodness. :(
We're just two lost souls
Een van mn favoriete programma's op tv. Steek er zelf ook altijd veel van op. Ga dus vanavond zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh zit ik vooruit te kijken? Dan zeg ik verder nog even niks. :$
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Wist niet dat het weer kwam. Prachtig programma!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik heb gemist dat het weer was begonnen, ik ga terug kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Pimpelmeesje87 schreef:
03-01-2023 14:31
Oh ik heb gemist dat het weer was begonnen, ik ga terug kijken!
Eerste aflevering is vanavond pas! Je kunt wel vooruit kijken op NPO Start
Nee, ik trek die twee niet en verafschuw hun bejegening. Daarbij is het gewoon weer eens een programma over de rug van kwetsbare kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga het ook weer volgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook altijd een mooi programma. Misschien omdat ik er zoveel van mezelf in herken, ik was ook zo in mijn tienerjaren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi programma, maar aan Lucia erger ik me af en toe wel. Hoe ze maar op een zweverige manier de kids benaderd. Sommige zijn daar helemaal niet aan toe. Zag in een voorstukje ook dat ze iedereen bij aankomst wil knuffelen. Snap wel dat jongeren dat niet willen, zou ik zelf ook niet op zitten te wachten, dat kleffe gedoe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit ook te kijken, zijn er altijd zoveel 20+ mensen bij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Één van m'n favoriete programma's!
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
03-01-2023 20:39
Ik zit ook te kijken, zijn er altijd zoveel 20+ mensen bij?
Dit jaar wel wat meer dan voorheen denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
De deelnemers leken me ook een stuk ouder dan eerder, volgens mij is iedereen op één na 18 jaar of ouder.
Ik vind Eric het altijd wel echt goed doen.
Hoe hij de jongeren benaderd,kalm maar realistisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
03-01-2023 14:49
Nee, ik trek die twee niet en verafschuw hun bejegening. Daarbij is het gewoon weer eens een programma over de rug van kwetsbare kinderen.
Ik trek het ook niet, dat hapsnap wij fixen het effen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook! Vond het afgelopen jaren wat minder. Benieuwd naar dit seizoen.

Snap wel dat somigge geen fan van Lucia en Erik zijn. Maar wie zou het dan beter kunnen? Die ook nog op tv wil komen, waardoor er altijd wat over je te zeggen valt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet zo goed wat er van vind. Julian die van zijn moeder op een matras moet slapen, omdat je een bed moet verdienen? Die jongen moet “gewoon” wat liefde krijgen
Demi, 16 jaar en 2 jaar niet naar school geweest? Hoe doen? Leerplicht?
Het is een groep met heel veel prikkels. Ik ben geen “drop-out” maar ik zou op die school echt geen les kunnen volgen. Al die prikkels , leerlingen die applaus willen omdat ze maar 2 uren te laat zijn…. Iedereen met extreme bagage , en men verstrekt elkaar enorm in negatief gedrag.
Soms denk ik: laat deze mensen in een normale school meedraaien, maar dan met extra begeleiding. Dan leren ze misschien de normale vaardigheden, van je komt op tijd en overschreeuwt een ander niet etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
03-01-2023 14:49
Nee, ik trek die twee niet en verafschuw hun bejegening. Daarbij is het gewoon weer eens een programma over de rug van kwetsbare kinderen.
Precies dit!
Ik heb het regelmatig geprobeerd, maar ik trek het echt niet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Erik juist altijd heel goed. Kalm, duidelijk, hoge verwachtingen, maar ook met liefde naar de jongeren. Lucia zou mijn type ook niet zijn, maar volgens mij zijn er ook weer jongeren die juist goed op haar methode reageren (zolang ze dat niet aan iedereen oplegt).

Wel de vraag of het in het belang is van de deelnemers dat dit op tv komt natuurlijk. Ik vind het wel heel mooi om te zien. Ook interessant hoe de verschillende gastdocenten het aanpakken en hoe dat bij zo'n groep valt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deenje2 schreef:
13-01-2023 09:54
Demi, 16 jaar en 2 jaar niet naar school geweest? Hoe doen? Leerplicht?
Zo'n 5000 leerplichtige leerlingen gaan niet naar school. . En dan zijn leerlingen die vrijgesteld zijn van leerplicht (zonder startkwalificatie) dus niet meegeteld.
Alle reacties Link kopieren Quote
De opzet lijkt echt wat anders dan in voorgaande jaren, ook omdat de leerlingen wat ouder zijn gemiddeld misschien. Ik vind eigenlijk tot zover alleen Caitlin en die Brabantse jongen sympathiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw weer zo’n moeder die haar nieuwe leg boven haar eerste kind zet . Hij heeft geen eigen kamer want het is voor mijn jongere kinderen niet fijn een kamer te delen .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven