Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 18

16-01-2023 21:15 3015 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Eerstes!

HNT :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Deel 18 alweer!
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
AM heeft wel echt al een flink bedrag opgehaald. Van de 22 die voor stichting Tutu rennen staat ze met afstand bovenaan. Terwijl ze vandaag pas is gestart.
Ik denk eigenlijk dat ze ook dat als wedstrijd ziet en wil ‘winnen’.
Joe!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi
Alle reacties Link kopieren
:nerd:
Alle reacties Link kopieren
Jet haar lievelings knuffel is kapot en ze is daar, begrijpelijk, verdrietig over.
Wat doet am? Ze filmt haar dochter en maakt de knuffel daarna belachelijk door te benoemen dat hij stinkt.

Hoe hard ik ook mijn best doe om hier de humor van in te zien, het lukt me niet. Ik vind het echt zielig voor zo’n meisje.

Dit beeld hoort niet op Instagram. Daar hoort sowieso geen telefoon tussen. Maar een liefdevolle troosten knuffel van haar moeder.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer er emoties in het spel zijn klapt AM volledig dicht. Ze kan er helemaal niks mee, behalve filmen.
I'll be back..forumfossiel.
Bommetje_87 schreef:
16-01-2023 21:43
Jet haar lievelings knuffel is kapot en ze is daar, begrijpelijk, verdrietig over.
Wat doet am? Ze filmt haar dochter en maakt de knuffel daarna belachelijk door te benoemen dat hij stinkt.

Hoe hard ik ook mijn best doe om hier de humor van in te zien, het lukt me niet. Ik vind het echt zielig voor zo’n meisje.

Dit beeld hoort niet op Instagram. Daar hoort sowieso geen telefoon tussen. Maar een liefdevolle troosten knuffel van haar moeder.
Precies wat ik ook dacht. Leg die telefoon weg en geef dat verdrietige meisje een dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
16-01-2023 21:43
Jet haar lievelings knuffel is kapot en ze is daar, begrijpelijk, verdrietig over.
Wat doet am? Ze filmt haar dochter en maakt de knuffel daarna belachelijk door te benoemen dat hij stinkt.

Hoe hard ik ook mijn best doe om hier de humor van in te zien, het lukt me niet. Ik vind het echt zielig voor zo’n meisje.

Dit beeld hoort niet op Instagram. Daar hoort sowieso geen telefoon tussen. Maar een liefdevolle troosten knuffel van haar moeder.
dat filmen had niet gehoeven maar om te zeggen dat de knuffel belachelijk maaktte vind ik ver overdreven hoor
Alle reacties Link kopieren
_2Nice2B_ schreef:
16-01-2023 21:49
Wanneer er emoties in het spel zijn klapt AM volledig dicht. Ze kan er helemaal niks mee, behalve filmen.
Of pseudo stoer doen.
Alle reacties Link kopieren
HNT!!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
HNT! 🥳
Als de knuffel stinkt moet ze ´m vaker wassen.
Prima dat een kind een favoriet heeft, maar ze heeft er meerdere, dus om en om wassen. Dan slijten ze allemaal tegelijk.
Dat zou zij als superervaren moeder toch moeten weten.


Ik moet lachen om Wendy en haar zuurdesem starter.
Verder vind ik haar erg saai om te volgen tegenwoordig.
Lostit schreef:
16-01-2023 21:41
Hoihoi
:proud:
Rosalind* schreef:
16-01-2023 22:29
Als de knuffel stinkt moet ze ´m vaker wassen.
Prima dat een kind een favoriet heeft, maar ze heeft er meerdere, dus om en om wassen. Dan slijten ze allemaal tegelijk.

Dat zou zij als superervaren moeder toch moeten weten.


Ik moet lachen om Wendy en haar zuurdesem starter.
Verder vind ik haar erg saai om te volgen tegenwoordig.
Misschien moet ze het even stempelen in haar agenda. Is echt een kwestie van wassen. Mijn kind heeft nog nooit een stinkende knuffel gehad.
Alle reacties Link kopieren
LeesWiep schreef:
16-01-2023 21:53
Precies wat ik ook dacht. Leg die telefoon weg en geef dat verdrietige meisje een dikke knuffel
Zij doet niet aan knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
HNT!
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-01-2023 22:29
Als de knuffel stinkt moet ze ´m vaker wassen.
Prima dat een kind een favoriet heeft, maar ze heeft er meerdere, dus om en om wassen. Dan slijten ze allemaal tegelijk.
Dat zou zij als superervaren moeder toch moeten weten.


Ik moet lachen om Wendy en haar zuurdesem starter.
Verder vind ik haar erg saai om te volgen tegenwoordig.
Eerst vond ik dat met die knuffels niet bij am passen. Maar toch wel: risicospreiding!
Am Is een hele vreemde op het gebied van emoties….

En Wendy is inderdaad een beetje saai. Valt ook veel in herhaling.
Die zuurdesemsrarter 🤨 ik snap wel dat hij niet lukt. Verkeerd meel, verkeerde aanpak. Hopelijk lukt hij snel wel!
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
16-01-2023 21:37
AM heeft wel echt al een flink bedrag opgehaald. Van de 22 die voor stichting Tutu rennen staat ze met afstand bovenaan. Terwijl ze vandaag pas is gestart.
Ik denk eigenlijk dat ze ook dat als wedstrijd ziet en wil ‘winnen’.

Had iets geschreven, toch maar niet… Blijf op mijn handen zitten😉
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
16-01-2023 23:45
Zij doet niet aan knuffelen.
Denk er om. Iets zo stellig zeggen is reden voor een afkoelban.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven