Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw fijnste broek?

21-01-2023 11:45 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ontzettend benieuwd wat jouw fijnste broek is!

Ik draag zelf bijna alleen maar mom jeans, maar ze lubberen vaak enorm uit en dan ziet het er niet uit. Ook wat koud nu, omdat je dan blote enkels hebt. Het tijdperk van de skinny is helaas voorbij voor me, staat niet mooi en zit me ook niet meer lekker. :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn 10 jaar oude zeemanjoggingbroeken van 2 voor een tientje. Ik draag ze alleen binnenshuis en soms als ik ‘s avonds naar de supermarkt ren, maar ik draag ze iedere dag direct zodra ik of uit bed kom of uit mijn werk.

Die dingen zitten dus fantastisch en blijken onverwoestbaar. Jammer dat ik er niet representabel bij loop als ik ze draag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn model Leni van Angels jeans.
Blauw en zwart.
Mooie pasvorm, heerlijk soepel en zachte stof. Heb altijd een hekel aan jeans gehad, maar deze zit echt perfect.
Mijn g-star skinny die ik al jaren heb,en mijn Lois flared ribbroek.

En nu? Wat wil je met dit topic? Want als je inspiratie wilt, kan je beter vragen naar broeken die nog verkrijgbaar zijn :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Travel schreef:
21-01-2023 11:55
Mijn g-star skinny die ik al jaren heb,en mijn Lois flared ribbroek.

En nu? Wat wil je met dit topic? Want als je inspiratie wilt, kan je beter vragen naar broeken die nog verkrijgbaar zijn :)
Babbeltje maken, theetje erbij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn Garcia spijkerbroek bootcut.

Ik woon hierin :love:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Een 'jogger jeans' van Esprit. Heerlijk zachte spijkerstof, sluit mooi aan en zit enorm comfortabel.
Die van mij is niet skinny, meer een beetje tussen slim en straight in.

Hij lijkt hierop:
https://www.esprit.nl/p/stretchjeans-va ... 1B334.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik loop zeker de helft van de tijd in zwarte Nike sportbroeken, met rechte/iets uitlopende broekspijpen dus niet skinny. Met een nette, langere top erop en hakjes eronder kunnen deze broeken ook prima als nette pantalon doorgaan. Ik heb vier stuks dus zit nooit zonder, haha.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Skinny spijkerbroeken van de C&A, die heb ik in zowel lichtblauw, donkerblauw als grijs/zwart.
Voordeel is dat ik daar altijd dezelfde maat heb en dat het dan gewoon past, zonder verder te hoeven zoeken, ideaal.

Ik heb ook een mom jeans van C&A en die zit ook lekker, maar idd koud nu met blote enkels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk thuis en heb in het begin van mijn thuiswerkperiode (nog pre-corona) een yogabroek bij de H&M gekocht. Hele hoge band zonder elastiek of koord, zo zou ik een lekker warme buik hebben zonder dat het knelde.

Toen ik thuis kwam en het label er uit ging knippen, zag ik dat het een zwangerschapsbroek was.. :rofl:

Maakte me (als kindvrije) niets uit, heb er meteen een 2e bij gehaald zodat ik nooit zonder zit als er een in de was zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Comfy: de poptrash van only en de dupe van de Hema.
Verder heb ik 2 broeken van uniqlo die zo lekker zitten. Maar ik kan ze niet vinden op de site.
Soort betere versie van de joggingbroek, dus zonder elastiek onder en van een wat gladdere stof. Ik heb er eentje met een soort plooien bij de taille en met taps toelopende pijpen die ik van mezelf soms ook naar het werk aan mag.

Voor naar werk: van de h&m de vintage high straight.
Verder heb ik van noisy may een spijkerbroek van de plus size lijn, ook een recht model, die ik heel fijn vind.
himalaya schreef:
21-01-2023 12:41
Ik werk thuis en heb in het begin van mijn thuiswerkperiode (nog pre-corona) een yogabroek bij de H&M gekocht. Hele hoge band zonder elastiek of koord, zo zou ik een lekker warme buik hebben zonder dat het knelde.

Toen ik thuis kwam en het label er uit ging knippen, zag ik dat het een zwangerschapsbroek was.. :rofl:

Maakte me (als kindvrije) niets uit, heb er meteen een 2e bij gehaald zodat ik nooit zonder zit als er een in de was zit.
:heart: Lekker voor je bijenrompje.

Ik heb thuis ook altijd yogabroeken aan en sinds de lockdown ga ik er ook gewoon mee naar de supermarkt.
Ik wil trouwens nog even toevoegen dat ze bij H&M niet weten hoe een zwangere vrouw eruit ziet. Ik heb daar ook wel eens een mooie trui gekocht, die later positiekleding bleek te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tegen koude enkels is de oplossing eenvoudig: sokken

Zelfs de fashionista’s dragen ze weer
Alle reacties Link kopieren Quote
Favo jeans, silvercreek. Ik zweer bij model olive, maar dat is wel skinny. Ze hebben ook andere modellen.

Favo bankhanger is een goedkope yogabroek van het huismerk van Decathlon, afgewisseld met de fleece pyjamabroeken van Hema.

En voor net iets anders dan een normale jeans vind ik de coated exemplaren van only altijd wel oké. Wel 1 seizoenskwaliteit maar daar is de prijs dan ook naar. Maar die zijn meestal ook wel skinny.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn jeans zijn allemaal van Esprit, straight fit met stretch, normal waist. Ik heb er ook een die enigszins flared is, met high waist. Die staat heel mooi, maar zo’n hoge taille vind ik niet fijn zitten. Skinny’s zitten te strak om mijn enkels en ik vind ze ook niet staan. Maat is altijd 27/30 voor alle modellen gelijk, dus ik zal niet snel van merk wisselen (al ca 25 jaar).
Edit, heel grappig maar een paar posts hierboven staat dus een link naar mijn favoriet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Travel schreef:
21-01-2023 11:55
Mijn g-star skinny die ik al jaren heb,en mijn Lois flared ribbroek.

En nu? Wat wil je met dit topic? Want als je inspiratie wilt, kan je beter vragen naar broeken die nog verkrijgbaar zijn :)

Beetje inspiratie en ik vind het gewoon leuk om te weten! Ik wissel mijn eigen broek namelijk altijd gelijk om voor iets lekker comfy’s als ik thuis ben, dus alle comfy favorieten zijn ook leuk om te weten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt fijn zittende broeken/jeans zijn soms zo moeilijk te vinden! Ik heb wel eens hele fijne van de H&M en van Shoeby gehad, maar die gingen dan maar hooguit een jaar mee.
Nu ben ik een tijdje terug op aanraden van een social media account dat ik volg naar de C&A gegaan en ik heb daar echt de perfect zittende jeans gevonden! Ik heb een iets lichtere skinny en een wat donkerdere flair jeans, allebei met high waist, en ze zitten fantastisch, nu hopen dat ze een tijdje meegaan. Ik ging hiervoor nooit naar C&A (nog trauma’s uit m’n jeugd 😆) maar het is nu de eerste winkel waar ik ga kijken als ik een broek nodig heb.
"Who would've thought it?"
Alle reacties Link kopieren Quote
KamilleT schreef:
21-01-2023 13:33
Mijn jeans zijn allemaal van Esprit, straight fit met stretch, normal waist. Ik heb er ook een die enigszins flared is, met high waist. Die staat heel mooi, maar zo’n hoge taille vind ik niet fijn zitten. Skinny’s zitten te strak om mijn enkels en ik vind ze ook niet staan. Maat is altijd 27/30 voor alle modellen gelijk, dus ik zal niet snel van merk wisselen (al ca 25 jaar).
Edit, heel grappig maar een paar posts hierboven staat dus een link naar mijn favoriet.
Vroeger kwam ik heel vaak bij esprit, ik ga er binnenkort weer eens kijken!

Broeken blijven altijd een dingetje. Vaak te strak bij de benen en te los bij mijn buik, óf andersom :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik loop meestal in een high waist straight jeans.

En met winterse kou thuis ook wel in een warme fleecebroek. Dat zijn zulke heerlijke warme zachte broeken!
Theetjeerbij schreef:
21-01-2023 14:01
Beetje inspiratie en ik vind het gewoon leuk om te weten! Ik wissel mijn eigen broek namelijk altijd gelijk om voor iets lekker comfy’s als ik thuis ben, dus alle comfy favorieten zijn ook leuk om te weten!
Ah ok. In dat geval: ik wissel alles thuis om voor mijn sportlegging van Decathlon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn flared jeans van Vero Moda Curve :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Flared legging van We, echt zooo lekker zit dat
Alle reacties Link kopieren Quote
Mika2022 schreef:
21-01-2023 11:55
Mijn model Leni van Angels jeans.
Blauw en zwart.
Mooie pasvorm, heerlijk soepel en zachte stof. Heb altijd een hekel aan jeans gehad, maar deze zit echt perfect.
Ik heb ook een paar Angels jeans, oa. de Samba met wijde pijpen en die zitten inderdaad erg lekker en mooi! :D

Mijn fijnste jeans is de Not your daughters jeans, die staat ook nog eens fantastisch.

Ze zitten niet té hoog dus eens soort van mid-waist (?) beiden merken zijn niet 'cool' B) maar zijn wel de moeite waard om te dragen :lol:

Voor de rest de Levi's 501, always :heart: :flirting:

edit: ik heb een hoge taille dus dat zal wel bijdragen aan het comfort van de genoemde merken.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Theetjeerbij schreef:
21-01-2023 11:45
Ik ben ontzettend benieuwd wat jouw fijnste broek is!

Ik draag zelf bijna alleen maar mom jeans, maar ze lubberen vaak enorm uit en dan ziet het er niet uit. Ook wat koud nu, omdat je dan blote enkels hebt. Het tijdperk van de skinny is helaas voorbij voor me, staat niet mooi en zit me ook niet meer lekker. :-(
Een tip die ik ooit heb gelezen over spijkerbroeken (maar dat geldt ook voor andere broeken) met elastine erin > NIET in de droger doen. Daar gaat het elastische deel vd stof door kapot, waardoor deze broeken lubberig en vormeloos worden. Gewoon (binnen) aan de lijn drogen dus.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven