Entertainment alle pijlers

De Slimste Mens, nieuw deel!

24-01-2023 10:21 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic (entertainment/de-slimste-mens/list_mess ... 6#28763136) was vol, daarom een nieuwe (de vorige had ik ook aangemaakt, maar sindsdien geanonimiseerd :$ )

Voor al uw grieven en genot, wie is de slimste?!
marindah wijzigde dit bericht op 24-01-2023 10:23
26.58% gewijzigd
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
25-01-2023 22:45
Ik vond Paula niks, te stresskippig of zo.

Ze wisten de meeste premiers, die ze niet wisten weten denk ik veel mensen niet. Ik had iig nooit van die mensen gehoord behalve Drees dan.
Ik wist degene die zij ook wist en had bij de rest Drees gegokt.
Van die anderen heb ik nog nooit gehoord maar ergens in een klein stukje geheugen zit wel "Vadertje Drees"
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo leuk, Erik van Looy himself nu in de uitzending.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Quinty is eindelijk door de mand gevallen zeg. Ik zat toch eens op te letten, ze gokt vaak goed (zoals de Navolanden Zweden en Finland) en bij de foto van Turijn zat ze achteraf te knikken alsof ze het wist, maar ze had duidelijk geen idee.

Leuk dat Erik de slimste werd!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker heel leuk dat Erik won.
Ik hoop dat hij er nog lang in zal blijven, vind hem leuk!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind hem ook leuk. Jammer dat hij niet goed kan puzzelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
26-01-2023 21:26
Ik vind hem ook leuk. Jammer dat hij niet goed kan puzzelen.

Ja dat was echt een domper. Mazzel dat Guido niks van Gorbatsjov wist.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Erik niet leuk, te aanwezig, te graag aan het woord en ik erger me vooral aan dat hinniklachje van hem. Ik lees op Twitter ook alleen maar enthousiaste verhalen over hem dus ik zal wel de enige zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
26-01-2023 21:27
Ik vind Erik niet leuk, te aanwezig, te graag aan het woord en ik erger me vooral aan dat hinniklachje van hem. Ik lees op Twitter ook alleen maar enthousiaste verhalen over hem dus ik zal wel de enige zijn.
Nope, ik ben het met je eens.

En ik vond het irritant dat Philip hem duidelijk veel meer vragen stelde - en hij daardoor meer aan het woord was - dan de andere twee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
26-01-2023 21:31
Nope, ik ben het met je eens.

En ik vond het irritant dat Philip hem duidelijk veel meer vragen stelde - en hij daardoor meer aan het woord was - dan de andere twee.
Van de andere twee weten we natuurlijk al meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooooch viel mij niet zo op niet dat hem meer gevraagd werd en ook dat hinnik lachje niet de volgende keer eens opletten ,
Vond hem eerlijk gezegd wel sympathiek.
Jammer dat Quinty weg is .maar Erik is ook heel leuk ..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is natuurlijk Mister De Slimste Mens, dus vind het niet gek.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij kan ook vermakelijk vertellen, dus ik vond het niet erg dat hij veel aan het woord was. Maar hij had inderdaad enorm veel geluk dat Guido de mist in ging met Gorbatsjov, en dat hij juist bijna alle antwoorden wist.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
26-01-2023 22:31
Hij kan ook vermakelijk vertellen, dus ik vond het niet erg dat hij veel aan het woord was. Maar hij had inderdaad enorm veel geluk dat Guido de mist in ging met Gorbatsjov, en dat hij juist bijna alle antwoorden wist.
Gorbatsjov is kennelijk een generatieding die Erik natuurlijk heel goed wist. Leuk dat hij door is, vond hem af en toe wel en beetje de rol van presentator op zich nemen.

Die Italiaanse steden hadden ze natuurlijk gewoon kunnen gokken, maar topografie is vaak wel lastig voor veel mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
28-01-2023 08:54
Gorbatsjov is kennelijk een generatieding die Erik natuurlijk heel goed wist. Leuk dat hij door is, vond hem af en toe wel en beetje de rol van presentator op zich nemen.

Die Italiaanse steden hadden ze natuurlijk gewoon kunnen gokken, maar topografie is vaak wel lastig voor veel mensen.
Nouja, het waren steden van bovenaf, dat heeft niet zoveel met topografie te maken, maar meer met weten hoe die steden eruit zien. En niet iedereen heeft die steden wel eens van bovenaf gezien. Topografie is voor mij meer dat je de kaart zit met een rood stipje erop

En minister presidenten niet herkennen van zwartwitfoto's. Sja, ik heb deze nooit geleerd met geschiedenis, dus ik wist ze ook niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Gorbatsjov niet herkennen vond ik dan weer echt ongelofelijk maar als ik er nu bij nadenk dan snap ik het wel. Die man is de laatste twintig jaar nooit meer in het nieuws geweest dus jonge mensen weten dat niet zomaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
29-01-2023 10:08
Gorbatsjov niet herkennen vond ik dan weer echt ongelofelijk maar als ik er nu bij nadenk dan snap ik het wel. Die man is de laatste twintig jaar nooit meer in het nieuws geweest dus jonge mensen weten dat niet zomaar.
Hij is eind augustus 2022 overleden en dus weer uitgebreid in het nieuws geweest, de opnames waren slechts een paar maanden later. Maar het is inderdaad wel een generatie ding kennelijk. Net als met Salman Rushdie, begin augustus 2022 neergestoken dus ook weer even volop in het nieuws.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
29-01-2023 10:57
Hij is eind augustus 2022 overleden en dus weer uitgebreid in het nieuws geweest, de opnames waren slechts een paar maanden later. Maar het is inderdaad wel een generatie ding kennelijk. Net als met Salman Rushdie, begin augustus 2022 neergestoken dus ook weer even volop in het nieuws.
Dat is zo maar een paar dagen in het nieuws is wat anders dan jarenlang iemand langs zien komen.
Ook denk ik dat mensen hun nieuws tegenwoordig heel anders tot zich nemen. Ze lezen/kijken wat ze interessant vinden, kijken niet standaard elke dag het acht uur journaal waarin alles langs komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah nee!!! Ik had zo graag Guido en Annefleur allebei in de volgende aflevering gezien ipv Erik (6)

Als ze bijtijds had gepast was ze de slimste geweest, grrrrr.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die Belg echt saai en stom.
Guido was leuk en wist veel, jammer van Gandhi op Robbeneiland :there:
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
30-01-2023 21:21
Ah nee!!! Ik had zo graag Guido en Annefleur allebei in de volgende aflevering gezien ipv Erik (6)

Als ze bijtijds had gepast was ze de slimste geweest, grrrrr.
Ja jammer dat ze niet paste op 375
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat Guido er af is en aan zijn gezicht te zien vond hij het zelf ook niet leuk .
Ik heb niks tegen Erik.
Prima dat hij door is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel leuk dat Erik door is, al vind ik wel dat hij overdreven lacht om Maarten steeds.

Vorige week vertelde ik dat ik me begon te ergeren aan Guido, maar dat neem ik terug. Ik vond hem eigenlijk gewoon heel leuk en ook best grappig. Jammer dat hij eruit is.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer van Guido inderdaad, maar ik geniet van Erik. En fijn dat hij dus best een puzzel aankan! Ook mooi van die rol, ik riep het al de hele tijd naar het scherm, top dat hij hem inkopte (zo ongeveer het enige woord met 'closet'!).
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
31-01-2023 20:07
Jammer van Guido inderdaad, maar ik geniet van Erik. En fijn dat hij dus best een puzzel aankan! Ook mooi van die rol, ik riep het al de hele tijd naar het scherm, top dat hij hem inkopte (zo ongeveer het enige woord met 'closet'!).
Haha, ik doe dus de puzzel thuis en closet-rol was echt het eerste dat ik zag :lol:
Later is nu

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven