Huttopia

24-01-2023 21:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand weleens naar een Huttopia in Frankrijk geweest? Hoe is dat bevallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, wij waren in Huttopia in Valloise, de franse alpen. Ons is het toen heel goed bevallen. Camping had een kleinschalige sfeer, maar wel een zwembad en tennisbaan, en wat Nederlandse vriendjes voor de kids. Wij huurden een ingerichte tent, was precies wat we wilden: het buitengevoel maar toch wat luxe zoals echte bedden, fatsoenlijk koken en een koelkast. (En dus geen kampeerspullen nodig).

Locatie was goed voor ons, leuke wandelingen te maken in de buurt. En je kan elke dag aankomen, niet alleen zaterdag tot zaterdag. Prijs is niet goedkoop, maar heel redelijk vonden wij toen.

Als je geen ingerichte tent had, maar een gewone kampeerplaats, had je wel kleine plaatsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons ook goed bevallen. We hadden zo'n houten chalet, met 2 kinderen, was prima. Veel groen tussen huisjes en tenten, en leuke, relaxte sfeer. Wel wat te doen voor de kinderen: een klein zwembad, speeltuintje, volleybalnet, tennisbaan en speelveld, maar geen groot vermaakgedoe. Precies wat wij wilden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, toevallig afgelopen zomer naar een Huttopia camping geweest. Heel goed bevallen!
Hadden een tent met sanitair (douche, toilet, warm water, etc), heel goed te doen!
Camping (Fontvieille) was erg mooi, ruim opgezet, groen, zwembad erbij en genoeg te doen voor de kinderen.
Ook de omgeving is erg mooi en er is genoeg te doen, op loopafstand maar ook met de auto kun je goed op pad voor leuke dingen.

Ik weet het wel, wij gaan zeer zeker nog eens naar een Huttopia camping!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben Huttopia-fan! Op diverse plekken geweest. Altijd in gehuurde tenten. Met en zonder sanitair in de tent gehuurd.
Als we nu een vakantieplek zoeken, kijk ik altijd of er een Huttopia is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven