Mode & Beauty alle pijlers

Hip zomers leren sandaaltje dat wel lekker loopt

28-01-2023 10:28 75 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al tijden op zoek naar een vlot open (teen) sandaaltje van bij voorkeur leren bandjes dat leuk staat onder een zomerse jurk. Ik zie altijd maar twee soorten in de winkels. OF ze lopen heerlijk met een goed voetbed maar zien er dan wat suf en degelijk uit. Of ze zien er vlot uit, maar dan is het zooltje altijd een harde plak die niet lekker meebuigt als je erop loopt, waardoor ik erop loop alsof ik platvoeten heb. Dus ik zoek: een vlot sandaaltje met een fijne flexibele zool.... bestaat dit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Flexibele zool of goed voetbed?
Enfin, ik heb nog niks gevonden wat leuk uitziet en een goed voetbed heeft. Of het is heel erg duur.
Een compromis tussen uiterlijk en comfort zie ik zo'n beetje bij Piccolino's en Rieker, maar niet zo aantrekkelijk dat ik al een paar heb gekocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds fotomodel/jurylid Heidi Klum zich met de collectie van Birckenstock (bekend van schoenen voor verpleegkundigen) heeft bemoeid, zijn de sandalen hipper geworden.

Google op
Heidi Klum Birckenstock sandals

https://www.birkenstock.com/nl/dames/sa ... rs/?page=3

Staar je niet blind op hoe de zool eruit ziet. Daar komt je voet overheen. (Ja, duh.)
Bedenk hoe ze staan als je ze aanhebt.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moet je smaak zijn en veel van hen is lomp, maar ik zweer bij Birkenstock Yara Flor's en Mayari.

Lopen heerlijk ( en ik heb een zenuwbeschadiging en voel naast pijn ook een voet niet goed, maar deze zijn echt fantastisch qua lopen en comfort) en gaan echt jaren mee en zijn mooi. Vind ik dan he?

Afbeelding
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die van Gabor of Timberland vaak wel lekker lopen en best een goed compromis.
Of Birkenstock zoals al genoemd is.

Suf en degelijk kan ook wel tijdloos zijn.
Ik ga sterrenlopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben fan van No stress. Van laarzen tm sandalen. Ik krijg heel snel blaren, ik kan geen teenslippers/sandalen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb Timberland sandalen, lopen geweldig en zien er stoer uit zonder lomp te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Panama Jack sandalen!

https://www.zalando.nl/damesschoenen-sa ... nama-jack/

Ondanks dat het zelfs een beetje een (slee)hakje heeft, kan ik daar hele dagen op lopen in de zomer. Heb zelf twee paar, als er weer een leuke nieuwe kleur komt deze zomer, denk ik dat ik die ook weer ga kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp..
Alle reacties Link kopieren Quote
motorbloemetje schreef:
28-01-2023 11:33
Panama Jack sandalen!

https://www.zalando.nl/damesschoenen-sa ... nama-jack/

Ondanks dat het zelfs een beetje een (slee)hakje heeft, kan ik daar hele dagen op lopen in de zomer. Heb zelf twee paar, als er weer een leuke nieuwe kleur komt deze zomer, denk ik dat ik die ook weer ga kopen.

Deze inderdaad en de Birkenstock!
Such fun!1
motorbloemetje schreef:
28-01-2023 11:33
Panama Jack sandalen!

https://www.zalando.nl/damesschoenen-sa ... nama-jack/

Ondanks dat het zelfs een beetje een (slee)hakje heeft, kan ik daar hele dagen op lopen in de zomer. Heb zelf twee paar, als er weer een leuke nieuwe kleur komt deze zomer, denk ik dat ik die ook weer ga kopen.
Blaren, blaren en blaren.

Hip en goed lopen gaat niet samen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarschijnlijk niet hip genoeg, maar ik draag de Tirra van Teva zes maanden per jaar, ook onder een jurkje :) Wel helemaal zwart.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook Timberland sandalen, de Malibu Wave in rosé goud, staan onder alle zomerjurkjes!
"Who would've thought it?"
LuciFee2023 schreef:
28-01-2023 10:53
Moet je smaak zijn en veel van hen is lomp, maar ik zweer bij Birkenstock Yara Flor's en Mayari.

Lopen heerlijk ( en ik heb een zenuwbeschadiging en voel naast pijn ook een voet niet goed, maar deze zijn echt fantastisch qua lopen en comfort) en gaan echt jaren mee en zijn mooi. Vind ik dan he?

Afbeelding

Deze vind ik leuk! Komt doordat ze wat stoerder zijn. Ik vind het meeste van wat hier verder wordt genoemd nogal degelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pikolinos, die zitten als pantoffels. Ik vind ze heel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zweer bij Pikolinos, maar dat moet maar net je smaak zijn natuurlijk. Ik vind ze heerlijk lopen. Vallarta bijv. heb ik in meerdere kleuren.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
KamilleT schreef:
28-01-2023 12:28
Pikolinos, die zitten als pantoffels. Ik vind ze heel leuk.
:high5:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vorig jaar deze Bobs van Skechers gekocht (is alleen geen leer maar lopen heel fijn):

Afbeelding


https://www.skechers.nl/dames/schoenen/sandalen/
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al een paar jaar op rij sandalen van aQa en van panamajack. Ik vind ze leuk en ze zitten lekker.
Maar het blijft persoonlijk.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Grobbekuiken_ schreef:
28-01-2023 12:38
Ik heb vorig jaar deze Bobs van Skechers gekocht (is alleen geen leer maar lopen heel fijn):

Afbeelding


https://www.skechers.nl/dames/schoenen/sandalen/
Ik heb "stomme" tenen dus een open neusje is voor mij meestal geen optie. Hoewel ik op vakantie rustig flipflop's draag. Het kan mij steeds minder schelen en hoeveel mensen kijken er eigenlijk naar je tenen?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
pokkewijf schreef:
28-01-2023 12:43
Ik heb "stomme" tenen dus een open neusje is voor mij meestal geen optie. Hoewel ik op vakantie rustig flipflop's draag. Het kan mij steeds minder schelen en hoeveel mensen kijken er eigenlijk naar je tenen?
Ik heb een lange grote teen en de rest zijn stompjes, ook heel stom(p) dus. En mijn tic ik dus....naar tenen kijken. Maar weerhoud me er niet van flipflops (liefst van crocs, die zitten geweldig) en sinds een paar jaar sandalen te dragen.
Zie zelden mooie tenen trouwens.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze van Maruti en die zitten heerlijk. Het is geen orthopedisch-achtig voetbed maar ook geen slap plat dingetje.
https://www.marutifootwear.com/nl/24927 ... ?soPos=385
eva_luna schreef:
28-01-2023 12:22
Deze vind ik leuk! Komt doordat ze wat stoerder zijn. Ik vind het meeste van wat hier verder wordt genoemd nogal degelijk.
Als iets er degelijk uit ziet…
Grobbekuiken_ schreef:
28-01-2023 12:49
Ik heb een lange grote teen en de rest zijn stompjes, ook heel stom(p) dus. En mijn tic ik dus....naar tenen kijken. Maar weerhoud me er niet van flipflops (liefst van crocs, die zitten geweldig) en sinds een paar jaar sandalen te dragen.
Zie zelden mooie tenen trouwens.
Zo grappig altijd, want ik kijk zelden naar tenen en eigenlijk vallen ze alleen op als ze onverzorgd zijn (lange kalknagels, rouwranden, eeltflappen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Die bestaan niet als je het mij vraagt. Als ik ergens in de zomer heen ga en veel moet lopen doe ik Teva's aan of dichte ANWB-wandelschoenen onder een jurkje.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven