Welke maaltijdbox met kinderen

28-01-2023 17:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gebruiken al een tijdje hello fresh maar ik vind het best duur worden (veel gerechten met nog toeslag erbij) en wil sowieso eens wat anders proberen. Goede aanraders ook met kinderen ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die van Albert Heijn fijn, zowel de gesneden als de ongesneden variant (nu nog in de bonus 😁)
Pakketten van Hello Fresh en Marley Spoon etc. vind ik heel duur voor wat je krijgt.
Al ga ik nu wel Hello Fresh een keertje proberen met kortingscode…
Ik haal om de zoveel tijd gewoon een maaltijdpakket in de supermarkt. AH en Jumbo hebben lekkere verspakketten. En dan kun je zelf kijken wat geschikt is voor je kind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ekomenu. Grote porties.
Wij hebben echt jaren hellofresh en ekomenu gebruikt maar nu we een kind hebben dat meer begint te eten toch maar gewoon boodschappen... scheelt ons ruim 100 euro per maand
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja inderdaad best wel duur!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon zelf een recept zoeken, die ingrediënten kopen en dat bereiden? Of is dat teveel een open deur? :P

Ik heb het hele concept maaltijdbox nooit begrepen geloof ik...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelf kook ik altijd eigen gerechten, maar man vindt het fijn om met boxen en handleiding te koken.

Wij zijn na een paar jaar tevreden gebruik, afgestapt van Hello Fresh.
Elke beetje leuke maaltijd komt nu met een toeslag en de keuze zonder toeslag is zwaar verminderd in variatie en kwaliteit.

Marley Spoon hebben we geprobeerd een tijdje, maar vonden we vaak net niet wat we zochten. Kwestie van smaak. De keuze mogelijkheid was wel beter dan HF.

We doen nu vaak de maaltijdboxen van AH of de Vomar. En die bevallen prima, prijs is ook ok. We kijken wel altijd of er eentje in de aanbieding is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gebruiken we het om wat meer variatie te krijgen en makkelijk dan gelijk de goede hoeveelheden. Ik ga de ah eens proberen. Er staat op 2-3 personen ws net te weinig met 2 volw en 2 kids hoeveel die geen heel grote eters zijn
Je kunt altijd wat je overhebt gebruiken als lunch. Teamgenoot eet van de maaltijdpakketten met 2 personen en heeft dan 1 portie voor lunch over.

Tegenwoordig heeft elke supermarkt zijn eigen maaltijdpakketten en prijzen schelen aanzienlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
stippensokken schreef:
28-01-2023 21:09
Gewoon zelf een recept zoeken, die ingrediënten kopen en dat bereiden? Of is dat teveel een open deur? :P

Ik heb het hele concept maaltijdbox nooit begrepen geloof ik...
Das voor sommige mensen een opgave, qua inspiratie, tijd en of gebrek aan kookervaring.
Als man kookt haal ik ook altijd een maaltijd pakket bij de supermarkt en wat er nog bij moet.
Zelf een menu bedenken met wat in huis is of alles bij elkaar zoeken is gebleken geen optie voor hem...nou prima zo.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bestel tegenwoordig bij picnic en die hebben best veel verspakketten. Vind die echt ideaal! Ook de recepten in de app vind ik handig. Met 1 klik zet hij alle ingrediënten in de boodschappenlijst. Zit veel lekkers tussen vind ik :)
Ik vind die maaltijdpakketten wel fijn ondanks dat ik zelf ook prima iets kan verzinnen en koken omdat je dan niet allerlei dingen overhoud waar je dan ook weer wat bij moet verzinnen. Er zijn ook pakketten die ik niet koop omdat ik mijn eigen versie het lekkerst vind.
Aviendha schreef:
28-01-2023 20:27
Ekomenu. Grote porties.
Wij hebben echt jaren hellofresh en ekomenu gebruikt maar nu we een kind hebben dat meer begint te eten toch maar gewoon boodschappen... scheelt ons ruim 100 euro per maand
Ja, hier ook groot fan van Ekomenu. Ruime porties, terwijl wij echt grote eters zijn hier in huis. Soms houden we wat over en eet ik dat als ontbijt, yummie!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven