Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel XV

01-02-2023 19:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige 14 delen waren een groot succes. In deel 15 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
* Deel 11
* Deel 12
* Deel 13
* Deel 14
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
@vgm1980: ik denk eerder dat ik er dan als bejaarde zo bij moet lopen en zoon dan naast mij met een ‘Gezellig hè, samen shoppen’ :-)

(Verkapte tvp want ‘favorieten’ werkt bij mij niet)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
01-02-2023 19:46
@vgm1980: ik denk eerder dat ik er dan als bejaarde zo bij moet lopen en zoon dan naast mij met een ‘Gezellig hè, samen shoppen’ :-)

(Verkapte tvp want ‘favorieten’ werkt bij mij niet)

Misschien heb je wel dan zo een handige rollator met boodschappennetje aan, of een trolley. Kan ie die helemaal volstouwen!
Alle reacties Link kopieren
Haha vroeger waren de tasjes gratis, zegt oma dan ;-D
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
De papieren tasjes zijn nog steeds bij veel winkels gratis.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
01-02-2023 20:39
De papieren tasjes zijn nog steeds bij veel winkels gratis.
De plastick groentezakjes helaas ook nog steeds... :-|
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik lees weer mee.
Alle reacties Link kopieren
De boodschappentasjes bij de Appie kosten tegenwoordig 60 cent!!! Ik wist niet wat ik zag, dus ik doe tegenwoordig ook net als dat filmpje. Of ik neem het mandje mee en flikker alles los in mijn krat of kofferbak en breng dan het mandje weer terug.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hier liggen in de appie regelmatig geen plastic zakjes meer bij het fruit, zo irritant want ik vergeet die hergebruik dingen altijd..
Alle reacties Link kopieren
diedietje schreef:
01-02-2023 21:05
Hier liggen in de appie regelmatig geen plastic zakjes meer bij het fruit, zo irritant want ik vergeet die hergebruik dingen altijd..
Als het goed is komen die ook nooit meer terug, ze zijn vorig jaar officieel in de ban gedaan, toen hingen er in alle Appies ook van die grote borden om aan te kondigen dat ze gingen verdwijnen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem vaak een tasje mee van huis, maar soms heb ik meer boodschappen dan ik dacht en heb ik toch een extra tasje nodig. Ik doe boodschappen op de fiets, dus in de achterbak gooien gaat dan ook niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Haha jouw zoon lemoos 😂 hij heeft al goed door dat zo’n zakje het geld dan niet waard is 😁
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
01-02-2023 21:07
Ik neem vaak een tasje mee van huis, maar soms heb ik meer boodschappen dan ik dacht en heb ik toch een extra tasje nodig. Ik doe boodschappen op de fiets, dus in de achterbak gooien gaat dan ook niet.
Ik heb daarom altijd een opvouwtasje bij me voor je weet maar nooit. Erg handig!
Alle reacties Link kopieren
Uit het vorige deel:
" moet meteen aan dit filmpje denken, dat is jouw zoon later:
https://youtu.be/hUOTCw2nAYI"

Haha, ik was ook aan het wachten tot hij zijn pinpas niet meer uit zijn binnenzak kon halen.

@ Wombat,
Ik heb ook opvouwtasjes bij me.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Geen gierige actie, maar een vrijgevige actie.
Ik in de trein. Vrouw tegenover me had bossen bloemen bij zich.
Ik zei: "Wat een mooie bloemen." (Neehee, ik was niet aan het bedelen.)
Ze zei: "Ze zouden weggegooid worden. Wil je ook een bosje?"

Zomaar een cadeautje.

En in de AH to go kreeg ik ook een cadeautje.
Iets nieuws om te proeven.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
01-02-2023 19:46
@vgm1980: ik denk eerder dat ik er dan als bejaarde zo bij moet lopen en zoon dan naast mij met een ‘Gezellig hè, samen shoppen’ :-)

(Verkapte tvp want ‘favorieten’ werkt bij mij niet)
Als het goed is wel bij nieuwe topics. Dus bij deze zou het weer moeten werken. Bij mij lukt het bij de nieuwe topics in ieder geval wel.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
diedietje schreef:
01-02-2023 21:05
Hier liggen in de appie regelmatig geen plastic zakjes meer bij het fruit, zo irritant want ik vergeet die hergebruik dingen altijd..

Dat ze er dan blijkbaar af en toe wel liggen vind ik gekker.
(Want wat FV zegt, ze horen er niet meer te zijn)
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo gierig dat ik zelf mijn boodschappennetjes heb zitten haken. Die hangen vrolijk aan de kapstok zodat ik er altijd twee kan mee graaien op weg naar de winkel. Die opvouwbare raakte ik altijd kwijt. Die zijn te klein om in het oog te springen en kon ik te gemakkelijk ergens tussen de boodschappen weg proppen in de voorraadkast onder het motto: ‘Neem ik ‘m de volgende keer mee vanuit de voorraadkast’. Die gehaakte zijn te groot om kwijt te raken of snel ergens tussen te proppen, na het inruimen moet ik die wel op hun plek terug hangen :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
01-02-2023 21:07
Ik neem vaak een tasje mee van huis, maar soms heb ik meer boodschappen dan ik dacht en heb ik toch een extra tasje nodig. Ik doe boodschappen op de fiets, dus in de achterbak gooien gaat dan ook niet.
Ik doe ook boodschappen op de fiets, 2 grote fietstassen. En daar ligt altijd wel een linnen tasje in (of 2 als ik vergeet dat er al een in lag en ik er nog een meeneem. Biebboeken, groente fruit kaas vlees, en 5 bossen bloemen (voor 5€ op de markt) het past allemaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het meeste bezorgen maar soms ben ik iets vergeten en haal ik dat alsnog. Omdat het 1 ding is ga ik zonder tas naar binnen en vervolgens laat ik mij verleiden tot aanbiedingen. Sta ik met 10 dingen bij de kassa. Soms weet ik nog een doosje te scoren en anders neem ik het ook mee in het mandje, leg het los in mijn auto, en breng het mandje weer terug.
Tas standaard in de auto werkt ook niet, want dan heb ik die gebruikt maar vergeet ik die weer terug te leggen voor de vlgde keer.
Tegenwoordig moet je overal betalen voor een tasje, en niet overal hebben ze papieren tassen (die idd scheuren). Zie ik toevallig bij de Zeeman shirts hangen die ik wil hebben, moet je betalen voor een tas. Dus meestal loop ik dan maar met die berg kleding onder mijn arm naar de auto. Heel goed hoor, dat je moet betalen voor tassen. Zeker voor de plastic variant, die dunne. Maar soms onhandig :-)
Alle reacties Link kopieren
Mandje mag je hier volgens mij niet meenemen buiten de winkel. Opvouwtasje heb ik standaard in mijn (grote) handtas, zodra ik boodschappen heb uitgeladen leg ik mijn tassen weer op hun plek, zou niet weten waar ik ze anders moet laten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in alle handtassen en in de auto standaard opvouwtasjes. Ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Tvp-tje.
Well behaved women rarely make history.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven