Entertainment alle pijlers

De Bachelorette met Sylvia Geerssen

02-02-2023 20:20 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag stonden op videoland de eerste 2 afleveringen online en ik vind het leuk! Ik vind Sylvia ook echt een leuke vrouw. Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik! Vond Sylvia eerst niet zo maar het valt me alles mee tot nu toe. Zitten een paar leuke mannen tussen. Joris, Oscar, Mathijs, Tom en Jordi zijn voor nu mijn favorieten.

De afvallers van nu vond ik ook geen match, dus dat lijkt een goede keuze.

Benieuwd naar het vervolg :-D
Nou ja, die Sylvia, daarvoor zou ik als vrouw zelfs meedoen aan het programma.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha ja ze is knap he? En ontwapenend en verfrissend.

Ik vind er ook leuke mannen bij zitten (maar ook heel veel niet leuke mannen) Blij dat die Otman eruit is. Wat een weggewaaid dakraam was dat zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het zo dat de Bachelor een rijke man was die een mooie vrouw wilde kiezen?

En de Bachelorette is dan een mooie vrouw die met een rijke vent wil trouwen?
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook net de eerste aflevering gezien! Ik vind Sylvia prachtig, maar die mannen ... Zit toch niet veel soeps bij, al zijn sommige leuker dan anderen. Maar als dit het niveau man is dat iemand als zij kan krijgen, is de rest van ons verloren :$
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee de leuke mannen zijn op (of die melden zich verstandig als ze zijn niet voor zo'n programma) Het zijn toch altijd een bepaald soort types.

Ik zou voor Matthijs gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net aflevering 1 gekeken en vind Matthijs ook het leukst (en het knapst, haha).
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp🌹
Alle reacties Link kopieren Quote
De vorige Bachelorette Gaby kreeg veel leukere mannen voorgeschoteld! Beetje rare kwasten deze keer. Mathijs vind ik leuk, de andere weet ik zo niet. Sylvia is leuk en mooi. Hopelijk vindt ze de liefde!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet de afleveringen nog kijken. Maar wat ik vooral zo bijzonder vind is de keuze in de mannen. Zij is 37 en dan zitten er allemaal van die gastjes bij van 26. Zijn er dan echt geen leuke mannen eind dertig te vinden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk leuk :) ik ga ook even terugkijken :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
02-02-2023 22:33
Ik moet de afleveringen nog kijken. Maar wat ik vooral zo bijzonder vind is de keuze in de mannen. Zij is 37 en dan zitten er allemaal van die gastjes bij van 26. Zijn er dan echt geen leuke mannen eind dertig te vinden?
Ik heb ook nog niet gekeken, maar kan het zijn dat zij heeft aangegeven op jonger te vallen? Heb de oproep niet meer helder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de aankondiging gezien en zag geen interessant persoon alleen een zwaar geopereerd gezicht.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
03-02-2023 06:06
Ik heb de aankondiging gezien en zag geen interessant persoon alleen een zwaar geopereerd gezicht.
Wie zegt dat zij zwaar geopereerd is?

Het valt me altijd weer op dat vrouwen bij bloedmooie vrouwen heel snel roepen dat er van alles aan gedaan is. Alsof een ander niet beter gelukt mag zijn dan zijzelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
03-02-2023 06:08
Wie zegt dat zij zwaar geopereerd is?

Het valt me altijd weer op dat vrouwen bij bloedmooie vrouwen heel snel roepen dat er van alles aan gedaan is. Alsof een ander niet beter gelukt mag zijn dan zijzelf.
Onnatuurlijk uiterlijk dus haar bezoek aan klinieken is nog zichtbaar.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
03-02-2023 06:20
Onnatuurlijk uiterlijk dus haar bezoek aan klinieken is nog zichtbaar.
Ik zie het echt niet...maar ik heb van mezelf ook volle lippen waar vrouwen maar over blijven zeggen dat ik ze "heb laten doen". Zo irritant.

Ik zie het dus ook gewoon niet. Sommige vrouwen zijn misschien gezegend met een rimpelloze huid, of een piepklein neusje of een mooi hartvormig gezicht. Ik vind Sylvia in elk geval echt prachtig, al heb ik geen idee waar ik haar van moet kennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
02-02-2023 22:33
Ik moet de afleveringen nog kijken. Maar wat ik vooral zo bijzonder vind is de keuze in de mannen. Zij is 37 en dan zitten er allemaal van die gastjes bij van 26. Zijn er dan echt geen leuke mannen eind dertig te vinden?
Valt me op dat er altijd buitenproportioneel veel dj's in zulk soort programma's zitten. Kun je daar een beetje van leven als je niet beroemd bent? Of zijn ze vooral in te huren voor feesten en partijen en komen ze lekker hitjes draaien op het 30-jarig huwelijksfeest van tante Sjaan?
vaniteifear schreef:
03-02-2023 06:08
Wie zegt dat zij zwaar geopereerd is?

Het valt me altijd weer op dat vrouwen bij bloedmooie vrouwen heel snel roepen dat er van alles aan gedaan is. Alsof een ander niet beter gelukt mag zijn dan zijzelf.
Sylvia is bijna net zo goed gelukt als ik. :hihi:
milesdavis schreef:
03-02-2023 06:55
Valt me op dat er altijd buitenproportioneel veel dj's in zulk soort programma's zitten. Kun je daar een beetje van leven als je niet beroemd bent? Of zijn ze vooral in te huren voor feesten en partijen en komen ze lekker hitjes draaien op het 30-jarig huwelijksfeest van tante Sjaan?
Ik denk eerlijk gezegd dat aan dit soort programma’s vooral veel volk meedoet dat graag extra bekendheid wil genereren. En de verhaallijn (in dit geval een mooie vrouw) is mooi meegenomen bijzaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het moet ergens tussen haar 33ste en 36ste levensjaar gebeurd zijn. Toen ze 33 jaar was had ze nog een interessant kwetsbaar gevoelig gezicht met een beweeglijke onderlip en zachte ogen maar daarna is ze wat star geworden in haar uitdrukking.

Ik wil niet meer aandacht aan haar besteden dan ik haar gewoonlijk zou geven. Ze zal een bepaalde leeftijdscategorie aanspreken die erg bezig is met perfectionisme. Daar hoor ik niet onder. :)
Dan moet het maar zoals het kan
Kan heel goed zijn dat ze wat verbouwd of gerenoveerd heeft.
Ik herinner me haar nog toen ze nog heel jong was en in de modewereld bergopwaarts klom. Toen vond ik haar al heel mooi. Ik heb haar verder niet gevolgd, dus ben niet op de hoogte.
Zit net even te kijken op Google. Zie een foto van haar en Kim Feenstra. Die twee herinner ik me idd als duopack. Beiden mooie vrouwen. Hoewel ik van Kim’s stem altijd hoofdpijn krijg. Letterlijk. Die stem doet iets in mijn hersenen waar ze niet tegen kunnen. Maar jee, wat gaat de tijd snel!
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
03-02-2023 07:16
Het moet ergens tussen haar 33ste en 36ste levensjaar gebeurd zijn. Toen ze 33 jaar was had ze nog een interessant kwetsbaar gevoelig gezicht met een beweeglijke onderlip en zachte ogen maar daarna is ze wat star geworden in haar uitdrukking.

Ik wil niet meer aandacht aan haar besteden dan ik haar gewoonlijk zou geven. Ze zal een bepaalde leeftijdscategorie aanspreken die erg bezig is met perfectionisme. Daar hoor ik niet onder. :)

Toch al 3 reacties in een net geopend topic. Ik denk dat je meer geïnteresseerd bent dan je wil toegeven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze heeft wel laten doen vrees ik, ze oogt toch wat onnatuurlijk. Of het is haar dikke laag make up oid
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven