Entertainment alle pijlers

De verraders 2023

04-03-2023 18:05 427 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk zeker! Als ze nu al in je irritatiezone zitten dan wordt t een lange rit ;)
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wacht even tot mijn sushi er is en dan ga ik heerlijk met sushi en een speciaalbiertje zitten kijken. Zin in! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook en ze zitten bij mij ook meteen in mijn irritatiezone.
Wat was Nathan lief met die kamer ruilen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan je niet uitleggen waarom maar ik vind ze ook bloedirritant.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Nathan is echt lief dus ik denk dat hij nog wel eens heel ver kan komen.
Sander ligt er snel uit vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las even op de Facebook pagina.
Die katinka is ech knettergek.
Ik zal het hier niet neerzetten maar laat het aan ieder voor zich over.
Waarschuwing, niet geschikt voor dieren liefhebbers
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het nog niet gekeken en twijfel nog steeds.
Bepaalde mensen vind ik bij voorbaat al niet leuk omvat ik hun en/of hun werk een beetje ken.

1 daarvan is Katinka, al schijnt ze in het programma (nog) wel mee te vallen volgens m'n moeder.

Is het het kijken waard?
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
04-03-2023 19:15
Ik las even op de Facebook pagina.
Die katinka is ech knettergek.
Ik zal het hier niet neerzetten maar laat het aan ieder voor zich over.
Waarschuwing, niet geschikt voor dieren liefhebbers
Ik heb haar ook net gegoogled..schrok me rot. Wat een mafklapper 😠.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net gekeken, ik vind Katinka niet meevallen. Nogal overtuigd en vol van zichzelf, heel onsympathiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
04-03-2023 18:05
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Ik ga ook kijken, maar erger me ook al kapot aan die gevallen van '*kijk mij eens mooi zijn met mijn kunstbek en egoïstisch kutkarakter'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb De Verraders UK gevolgd én De Verraders USA. In de Amerikaanse versie zaten een paar pareltjes afkomstig van reality TV. Irrationeel, egocentrisch hysterisch gedrag ten top.

De eerste aflevering op RTL4 was daarmee vergeleken een stuk tammer. Ben wel benieuwd hoe erg het divagedrag achter de schermen is. Dat krijg je niet mee nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg ook. Ik denk ook dat Sander er snel uit ligt. Hij stond stijf vd zenuwen.

Ik ken de helft vd “bekende nederlanders” niet. En van die Jessie daar vind ik heel veel van. En sorry maar wat ziet Irene vd Laar eruit. Die was zo mooi.

Ik vind het overigens zo suf als ze vragen ben jij een verrader? Alsof iemand daar ooit eerlijk op gaat antwoorden.
quinnepin wijzigde dit bericht op 04-03-2023 19:56
10.91% gewijzigd
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net de eerste aflevering gekeken. Katinka vind ik een vreselijke nare vrouw. Ik wist al wie ze was en dat werkt niet in haar voordeel maar de manier waarop ze zich neerzet in de eerste aflevering vind ik ook echt niet leuk.

Nathan is uiteraard lief, maar die is gewoon echt zo. Dat is een heel zacht open en vrolijk karakter.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook maar vind het jammer dat ik maar zo weinig mensen ken. Ik ken alleen Jan Slagter, Pernille La Lau, Maria Fiselier en Herman den Blijker. O ja en Nathan Rutjes ook weleens ergens langs zien komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap niet zo goed dat er nu gezegd wordt dat Selma enorm slim zou zijn. Die indruk kreeg ik totaal niet van haar :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou die Katinka echt haar eigen kat hebben vermoord? Wat een enge gedachte.

Die Jessie is ook echt heel raar en erg onsympathiek. Brrrr.

Irene van der Laar is onherkenbaar geworden. Zonde zeg.

Ferry was scherp. Hij zag precies wat er gebeurde bij de broers. Die Sander deed ook megagespannen. Slechte verrader.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ook teruggekeken straks. Vind er veel ego's bijzitten dit seizoen. Volgens mij hebben de makers al spijt dat ze Sander verrader hebben gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meisjemetdeparel schreef:
04-03-2023 20:18
Zou die Katinka echt haar eigen kat hebben vermoord? Wat een enge gedachte.
Ja en of wel meer.
Ik weet niet of ik nog kan kijken zonder dat in mijn achterhoofd.
Waarom laten ze in godsnaam zo iemand meedoen?
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
04-03-2023 19:57
Ik kijk ook maar vind het jammer dat ik maar zo weinig mensen ken. Ik ken alleen Jan Slagter, Pernille La Lau, Maria Fiselier en Herman den Blijker. O ja en Nathan Rutjes ook weleens ergens langs zien komen.
Er gaan altijd veel stemmen op voor programma's met onbekende Nederlanders.
De pot bekende Nederlanders is inmiddels zo leeg dat zelfs de bekende Nederlanders onbekend zijn. :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
04-03-2023 19:15
Ik las even op de Facebook pagina.
Die katinka is ech knettergek.
Ik zal het hier niet neerzetten maar laat het aan ieder voor zich over.
Waarschuwing, niet geschikt voor dieren liefhebbers
Dat zei ik direct tegen mijn dochter. Zij is Tinkerbel. Compleet gek.
Zo jammer dat zij verrader is. Ik hoop dat zij er snel uitvliegt.

Ik hoopte dat Tijl, toen hij in het torentje kwam, ging zeggen dat ze een nieuwe verrader erbij mochten kiezen.
Met zo'n grote groep dacht ik eigenlijk dat er wel 4 verraders zouden zijn.

Wat zou de bedoeling zijn van die dodenlijst?
Dat ze die lijst af moeten werken? Dat ze niet mogen switchen wie ze gaan vermoorden?
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
04-03-2023 19:30
Heb De Verraders UK gevolgd én De Verraders USA. In de Amerikaanse versie zaten een paar pareltjes afkomstig van reality TV. Irrationeel, egocentrisch hysterisch gedrag ten top.

De eerste aflevering op RTL4 was daarmee vergeleken een stuk tammer. Ben wel benieuwd hoe erg het divagedrag achter de schermen is. Dat krijg je niet mee nu.

Ik heb de eerste aflevering van de Nederlandse versie gezien, maar al die programma's met BN'ers trek ik niet hoor!

Via Videoland kijk ik nu de UK-versie met 'gewone' mensen, geen Bekende Engelsen dus, en ik vind dat veel leuker!

Hanke: waar heb jij de USA-versie gezien? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Alle reacties Link kopieren Quote
sporty73 schreef:
04-03-2023 22:45
maar al die programma's met BN'ers trek ik niet hoor!
De vijver, echt bekende Nederlanders, is inmiddels leeg gevist dus wat over blijft zijn de onbekende Nederlanders die zich bekend voordoen/voelen.
Feitelijk worden het dus alsnog programma's met onbekende Nederlanders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik erger me niet zo zeer aan de influencers maar wel aan Katinka en wat ik hier lees durf ik haar haast niet meer te googlen.
Het lijkt er wel heel erg op dat de bn'ers op waren. Waarom niet met onbekende Nederlanders.

Vorig (tv) seizoen vond ik echt leuk met leuke kandidaten. Maar we gaan het zien dit keer.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet nog niet of ik die Katinka wil googlen (kende haar niet)... Maar ik vond haar meteen al niet leuk, bah die hele houding ook. Jammer dat ze verrader is, van mij mag ze er snel uit.
Sander wordt echt een slechte verrader haha geen goeie keus geweest. Verder ken ik ook de helft niet, die zogenaamde influencers heb ik ook niks mee. Ik vind deze mensen sowieso minder leuk als bij de vorige seizoenen denk ik...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven