Mommyvloggers - deel 5

05-03-2023 09:14 3387 berichten
Welkom in deel 5 van dit topic!

We hebben deel 4 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025

Afbeelding
Yeshhhh!!
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Dat is snel!
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst weer eens iets mee van Elise, die dus kennelijk zwanger is van haar derde en heel overdreven reageerde op dat ze een dochter krijgt. Hoe dat nou mogelijk was… Ehm, vijftig procent kans bij elke zwangerschap?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
We gaan hard ! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Momdito, ben het met je eens, ik vind dat halflange haar ook niks. Met name wat ik een groter ding vind is dat kindjes natuurlijk de hele dag vieze handen en neuzen etc hebben en dat dan door die haren heen wrijven. Vind het ook onpraktisch, kind moet toch de wereld kunnen zien?
Zeeschelp schreef:
05-03-2023 09:34
Momdito, ben het met je eens, ik vind dat halflange haar ook niks. Met name wat ik een groter ding vind is dat kindjes natuurlijk de hele dag vieze handen en neuzen etc hebben en dat dan door die haren heen wrijven. Vind het ook onpraktisch, kind moet toch de wereld kunnen zien?
Momdito vindt het juist leuk, ik was degene die dat niet vind ;-)
Echt heeeel af en toe bij kindjes met mooi vol haar met een slag wel. Maar bijv de kids van wout en elyse….daar vind ik het onverzorgd staan.
anoniem_6536b0f288584 wijzigde dit bericht op 05-03-2023 09:41
0.09% gewijzigd
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Maartje2021 schreef:
05-03-2023 09:39
Momdito vindt het juist leuk, ik was degene die dat niet vind ;-)
Echt heeeel af en toe bij kindjes met mooi vol haar met een slag wel. Maar bijv de kids van wout en elyse….daar vind ik het onverzorgd staan.
Zwangerschapsdementie, scuzie :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Haha ja vind het inderdaad wel mooi, maar echt afhankelijk van of t kindje t kan hebben ,wat Maartje zegt, kindjes met wat voller haar of slag vind ik t persoonlijk ook mooier bij. Dunner haar staat t niet bij, hier ook geprobeerd..geen succes :proud:

Ik heb er bij de twins van Elise eerlijk gezegd niet echt op gelet, maar vermoed dat n kort koppie niet past bij hun geweldig mooie exentrieke stijl.

Terwijl ik Wout met korter haar echt n stuk knapper vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever zo’n half lang kapsel bij kleine jongens dan zo’n opgeschoren koppie. Staartjes vind ik daarentegen weer verschrikkelijk, dus zo lang hoeft het ook niet te zijn. Maar dat opgeschoren bij van die jonge ventjes vind ik al snel aso staan. De haren van de kinderen van Michelle Bollen zijn altijd wel goed geknipt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
HNT! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Zeeschelp schreef:
05-03-2023 09:34
Momdito, ben het met je eens, ik vind dat halflange haar ook niks. Met name wat ik een groter ding vind is dat kindjes natuurlijk de hele dag vieze handen en neuzen etc hebben en dat dan door die haren heen wrijven. Vind het ook onpraktisch, kind moet toch de wereld kunnen zien?
Ik vind zelf langer haar wel leuk voor meisjes en jongens.
Maar vind je lang haar dan voor meisjes ook niet leuk want daar geldt dan toch hetzelfde voor qua onpraktisch.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
HNT!

Lijstje voor in de OP, een aantal namen die besproken worden:

@Mirthe
@Deviervankim
@Michelle_bollen, @Jacquelinevanpelt (en @Koenbollen)
@Maikebeunk
@Eliseboers
@Vitacleo
@Zusjesdebruin
@Theletherfamily
@Kyraelgersma
@Sarahrebeccanl
@Viora
@Annemerel
@Mama.lotje
@Patriciaboudewijns
@Kellycaresse (en haar Papasjenkie)
@Elinezwitser (en @Nancy_vdstok)
@Rosannevanhemert
@Kellybeukers
@Lieke_vm
@xxkaill

Vullen jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Joe
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
05-03-2023 10:26
Ik vind zelf langer haar wel leuk voor meisjes en jongens.
Maar vind je lang haar dan voor meisjes ook niet leuk want daar geldt dan toch hetzelfde voor qua onpraktisch.
Mijn dochter heeft altijd staartjes in, en toen dat nog niet lukte een haarspeldje. Ik vind dat loshangende haar in het gezicht onhygienisch (en ook best vaak onverzorgd staan).
Brawday schreef:
05-03-2023 10:07
Ik heb liever zo’n half lang kapsel bij kleine jongens dan zo’n opgeschoren koppie.
Tondeuze koppies vind ik ook niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven