Burenoverlast ervaringen, deel 3

08-03-2023 21:03 1160 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer verder. Helaas is deel 2 ook alweer vol geschreven.
Schrijf hier lekker van je af als je (over)last hebt van de buren of als je gewoon even lekker wil klagen. Lucht hier je hart en vind een luisterend oor :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp….


Geen burenoverlast. Wel is er ingebroken in mijn kelderbox en mijn nieuwe fiets gestolen. :mad:
MEFunny schreef:
08-03-2023 21:30
Tvp….


Geen burenoverlast. Wel is er ingebroken in mijn kelderbox en mijn nieuwe fiets gestolen. :mad:
Dat is zo klote! Heb het ook meer dan eens gehad :'(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een puber buurjongen dat sochtends rond 5uur wakker wordt voor zijn opleiding en met deuren smijt. Binnen en buiten.
Owwwwwwww wat vind ik dat vreselijk, zo vroeg.

Ik probeer hem te stimuleren dat internationaal vrachtwagen rijden ontzettend gaaf is en dat hij daar echt wat mee moet doen. :whistle: :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Onze buren ergeren zich aan de buurvrouw twee huizen verderop. Want nee, stel je voor dat de buurvrouw lacht op kerstavond. Ik kan wel een boek schrijven over ze...
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
...
Alle reacties Link kopieren Quote
:whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
CherryBlossom- schreef:
08-03-2023 22:27
Ik heb een puber buurjongen dat sochtends rond 5uur wakker wordt voor zijn opleiding en met deuren smijt. Binnen en buiten.
Owwwwwwww wat vind ik dat vreselijk, zo vroeg.

Ik probeer hem te stimuleren dat internationaal vrachtwagen rijden ontzettend gaaf is en dat hij daar echt wat mee moet doen. :whistle: :proud:
:HA:
Ik heb dat met mijn buurmeiden, dat ze maar gauw ver weg gaan studeren of gaan samenwonen met vriendje :lol: irritante tutholas
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
08-03-2023 22:53
Onze buren ergeren zich aan de buurvrouw twee huizen verderop. Want nee, stel je voor dat de buurvrouw lacht op kerstavond. Ik kan wel een boek schrijven over ze...

Het is geen gek idee een boek erover te schrijven, ik kan je wel een paar hoofdstukken aanleveren hoor en zo zullen er hier nog wel een paar forummers zijn.

Als zo'n boek genoeg oplevert dan woont iedereen hier over een poosje tussen de vogeltjes :yes:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
MEFunny schreef:
08-03-2023 21:30
Tvp….


Geen burenoverlast. Wel is er ingebroken in mijn kelderbox en mijn nieuwe fiets gestolen. :mad:

Wat een rotstreek, ik hoop voor je dat je de fiets verzekerd had.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
De hond van de buurman blaft regelmatig in sessies (dagelijks minimaal 10 keer), met name als ik bezig ben in mijn keuken (dat hoort de hond blijkbaar).
Het stoort me het meest dat mijn buurman ontkent dat zijn hond blaft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, maar tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
FransjeG schreef:
09-03-2023 08:30
De hond van de buurman blaft regelmatig in sessies (dagelijks minimaal 10 keer), met name als ik bezig ben in mijn keuken (dat hoort de hond blijkbaar).
Het stoort me het meest dat mijn buurman ontkent dat zijn hond blaft.
Ik zou het opnemen en het hem laten horen, desnoods met filmpje waarop je net kunt zien dat je wel thuis bent en niet het blaffen van een andere hond laat horen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dolfine schreef:
09-03-2023 13:57
Ik zou het opnemen en het hem laten horen, desnoods met filmpje waarop je net kunt zien dat je wel thuis bent en niet het blaffen van een andere hond laat horen.
Goed idee! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren Quote
Muselet schreef:
09-03-2023 08:01
Wat een rotstreek, ik hoop voor je dat je de fiets verzekerd had.
Dat gelukkig wel
Alle reacties Link kopieren Quote
MEFunny schreef:
08-03-2023 21:30
Tvp….


Geen burenoverlast. Wel is er ingebroken in mijn kelderbox en mijn nieuwe fiets gestolen. :mad:
Net alsof ze weten dat er een nieuwe fiets staat. Ik hoor dit zo vaak, mijn schoonmoeder laatst ook en zet hem nu binnen in haar appartement neer.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
FransjeG schreef:
09-03-2023 08:30
De hond van de buurman blaft regelmatig in sessies (dagelijks minimaal 10 keer), met name als ik bezig ben in mijn keuken (dat hoort de hond blijkbaar).
Het stoort me het meest dat mijn buurman ontkent dat zijn hond blaft.
Soms kan geluid raar dragen. Hier ook wel eens een klagende buur van een paar deuren verder die eigenlijk kwam klagen over het aanhoudende geblaf van onze hond, maar die sloeg aan toen hij aanbelde en dus ook wel meteen doorhad dat het niet onze hond was. Kwam vermoedelijk van de straat achter ons, maar nooit ontdekt waar het precies vandaan kwam en na een paar maanden was het ook ineens weer over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een :hug: voor wie m kan gebruiken. We zijn een aantal jaar geleden verhuisd door geluidsoverlast van buren. Anders hadden we nog in ons lieve oude huis gewoond. Inmiddels is ons huidige huis ook ons lieve huis geworden en willen we er niet weg. Steeds als er weer geluids overlast is voel je jezelf weer in de stress schieten. Heel veel sterkte en ik lees mee omdat ik t herken en weet hoe zwaar het is :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik mutter weleens over de verbouwgeluiden hier in de buurt, maar als ik jullie verhalen lees…Een dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoorde vandaag de buurvrouw weer paraderen op haar hakjes in huis, vreselijk irritant :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
10-03-2023 14:01
Ik hoorde vandaag de buurvrouw weer paraderen op haar hakjes in huis, vreselijk irritant :facepalm:

Daar zou een torenhoge boete op moeten staan >:-(
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven