Tom Egbers beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag

10-03-2023 22:49 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Tom Egbers is de volgende man die wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag.
Hij zou een stagiaire hebben benaderd en later hebben gepest.

Ik ben blij dat misstanden boven water komen. Praat mee zou ik zeggen.

Edit; ik bedoel natuurlijk Tom Egbers.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-03-2023 08:41
Reden: Titel aangepast
8.60% gewijzigd
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
En zijn vrouw zit in een commissie om grensoverschrijdend gedrag tegen te gaan.
Het zal daar erg gezellig zijn aan de keukentafel op dit moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn vrouw heeft vandaag tijdelijk haar functie neergelegd en dat is dan volgens zeggen puur toeval, jaja
Zonder regen geen bloemen
Alle reacties Link kopieren Quote
Pozzebok schreef:
10-03-2023 22:54

En zijn vrouw zit in een commissie om grensoverschrijdend gedrag tegen te gaan.
Het zal daar erg gezellig zijn aan de keukentafel op dit moment.

Ja, dat is idd bijzonder. Ze is voorzitter van de commissie Mores. Niemand durfde daar te melden en dat ze nu tijdelijk haar taken neerlegt *heeft natuurlijk niks met Tom te maken*.
Natuurlijk joh.
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las het ook. Wat ik niet begrijp: ik las ergens dat Janke Dekker al heel lang weet van de relatie tussen haar man en de stagiaire en en dan wordt ze jaren later de voorzitter van Mores. Dan kan ze toch op haar vingers uittellen dat vroeg of laat haar man ook aan de beurt komt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet meteen denken aan Erik van Looy, die bij de Slimste Mens zat met Janke Dekker en Tom Egbers ontzettend zat op te hemelen, alsof ie een soort halfgod was.
Maar goed, dat zoiets juist de man van iemand met zo’n functie betreft, wie gaat daar nou melding van doen? Goed dat t nu toch naar buiten komt allemaal.
Jack van Gelder met zijn ‘kom maar bij me in bad’ opmerking ook, bah.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begin langzaamaan te denken dat al die tv-presentatoren denken dat ze god zijn, dat ze alles maar kunnen doen en zeggen. En blijkbaar zijn die lui om mee te werken 180 graden anders dan op de buis. Over Jack van Gelder was ik niet eens zo verbaasd maar over Tom Egbers wel.
Ik vind het echt zo'n misselijkmakende actie. Dat die vent zo'n misbruik heeft gemaakt van zijn machtspositie. Ik hoop toch dat die stagaire gewoon haar diploma heeft gehaald ondanks dat deze misselijke vent haat kapot wilde maken.

Bah bah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Janke Dekker had in een interview gezegd dat als haar man ooit in opspraak zou komen, ze haar functie bij Mores per direct zou neerleggen. Maar van dit gedoe wist ze al veel langer dan nu..

https://www.ad.nl/show/mores-voorzitter ... ~acd06948/
Nothing is really yours when you have a parrot.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt zo'n nette man. Soms denk ik wel eens dat een nette presentatie gepaard gaat met een grotere donkere kant.
tantejuut wijzigde dit bericht op 10-03-2023 23:27
1.69% gewijzigd
'balans leidt tot glans'
Alle reacties Link kopieren Quote
Zucht. De zoveelste.
En dat zo'n hoofdredactie dan gewoon dood alsof hun neus bloedt "en hem bij knappe vrouwen weghoudt".

Wie is de volgende?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
10-03-2023 22:59

Ik las het ook. Wat ik niet begrijp: ik las ergens dat Janke Dekker al heel lang weet van de relatie tussen haar man en de stagiaire en en dan wordt ze jaren later de voorzitter van Mores. Dan kan ze toch op haar vingers uittellen dat vroeg of laat haar man ook aan de beurt komt?

Onbegrijpelijk. Alsof de regels niet voor hun gelden. Dat het ook weer zolang heeft geduurd voordat het uitkwam. Ik blijf het zorgelijk vinden.
Waarom ga je in hemelsnaam in zo’n commissie denk ik dan.
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had het niet verwacht en jullie?
Vraag me weleens af wie er dan wel te vertrouwen is in tv treurland.
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo smerig ook. Volgens mij was de stagiair 22 en hij was 48. En dan ga je een stagiair lopen stalken, s nachts bellen, seksueel misbruiken en vervolgens wegpesten. Die man is natuurlijk voor eeuwig gediskwalificeerd. Net als Jack van Gelder die een collega "hoer" noemen net zoiets als "trut" noemen vindt.

Vieze kerels.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
De column van Marijn de Vries in NRC is ook ontluisterend om te lezen. Aanrader.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wikipedia vertelt me dat hij intussen 65 is.
Tijd voor pensioen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik vraag me ook af wie de volgende is. Ik vind het echt verschrikkelijk dat veel mensen dit blijkbaar heel normaal vonden en maar in de doofpot stopten i.p.v. het probleem aan te pakken waardoor deze viezerikken nog meer macht kregen want ze werden niet gehoord of stelden zich blijkbaar aan.

En ook erg dat vrouwen dan soms ook nog voor zo'n vent opkomen i.p.v. er te zijn voor de andere vrouw.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 11-03-2023 09:01
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
10-03-2023 23:33

Zo smerig ook. Volgens mij was de stagiair 22 en hij was 48. En dan ga je een stagiair lopen stalken, s nachts bellen, seksueel misbruiken en vervolgens wegpesten. Die man is natuurlijk voor eeuwig gediskwalificeerd. Net als Jack van Gelder die een collega "hoer" noemen net zoiets als "trut" noemen vindt.

Vieze kerels.

Dit ja. Het verhaal van Marijn de Vries is ook stuitend. Ze heeft meerdere malen aangegeven dat er grensoverschrijdend gedrag plaatsvond. Is niets mee gedaan.
En dan dit; ‘De hoofdredactie van NOS sport zal op termijn terugtreden’. Lekker vaag weer.
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
10-03-2023 23:41

Ik vraag me ook af wie de volgende is. Ik vind het echt verschrikkelijk dat veel mensen dit blijkbaar heel normaal vonden en maar in de doofpot stopten i.p.v. het probleem aan te pakken waardoor deze viezerikken nog maar macht kregen want ze werden niet gehoord of stelden zich blijkbaar aan.

En ook erg dat vrouwen dan soms ook nog voor zo'n vent opkomen i.p.v. er te zijn voor de andere vrouw.

Die laatste zin. Ik maak me er hard voor. :couple:
Zo.
fashionvictim schreef:
10-03-2023 23:33
Zo smerig ook. Volgens mij was de stagiair 22 en hij was 48. En dan ga je een stagiair lopen stalken, s nachts bellen, seksueel misbruiken en vervolgens wegpesten. Die man is natuurlijk voor eeuwig gediskwalificeerd. Net als Jack van Gelder die een collega "hoer" noemen net zoiets als "trut" noemen vindt.

Vieze kerels.
Wat vreselijk, dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die mannen denken dat zij alles zijn en kunnen maken om hun zin te krijgen. Gefrustreerde en verwende losers. Door hun “bekendheid “ is normaal afstappen niet mogelijk dus moet het in het geniep met liefst vrouwen in een zwakkere positie.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Hestia* schreef:
10-03-2023 23:20
Onbegrijpelijk. Alsof de regels niet voor hun gelden. Dat het ook weer zolang heeft geduurd voordat het uitkwam. Ik blijf het zorgelijk vinden.
Waarom ga je in hemelsnaam in zo’n commissie denk ik dan.
Om een drempel op te werpen voor vrouwen (of mannen) die wangedrag willen melden?
Doofpotconstructie?
Om haar eigen man te beschermen?

Onvoorstelbaar dat je in deze commissie zitting neemt terwijl je weet dat je man heftig over de schreef is gegaan.

Ze komt nu in april weer terug:
"Iedereen bij MORES heeft andere vaste werkzaamheden, soms botst dat qua tijd met de inzet voor MORES", aldus bestuurslid Amber de Vente die Janke’s taken zal waarnemen. Het meldpunt stelde eerder al dat het besluit van Janke 'absoluut geen verband houdt' met het onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag bij NOS Sport. Janke is getrouwd met Tom Egbers, al jaren presentator bij Studio Sport.

In januari zei Janke nog op NPO Radio 1 dat ze direct zou aftreden wanneer er meldingen zouden komen die over haarzelf of familieleden gaan. "De reputatie van het meldpunt staat altijd voorop", aldus Janke. "Er kunnen ook klachten over mijzelf komen. Als het er maar eentje is die naar buiten komt, dan word ik daarop aangesproken en treed ik af."


Klachten over “haarzelf of familieleden :bonk: ” waren te verwachten.
De toekomst is niet meer wat het was
Nu is het geval van Tom Egbers wel behoorlijk naar, maar ik denk daarnaast dat er een heleboel mannen zijn die werkelijk geen idee hebben dat sommige opmerkingen niet kunnen. Dat ze blind zijn voor wat dat doet bij vrouwen.
En dan krijg je opmerkingen als: ' je mag tegenwoordig niks meer zeggen' en 'je moet je niet zo aanstellen'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jack van Gelder zijn opmerking over bij hem in bad komen kan ik nog zien als een hele foute grap maar iemand een hier noemen gaat echt veel te ver. Wijven neuken, ik ga nog meer wijven neuken, man man hoe haal je het in je hoofd
Laatst gelezen, als je het tegen je moeder kan zeggen dan ook tegen iedere andere vrouw. Ik denk als mannen zich daar aan houden dat velen zichzelf verschrikkelijk moeten heropvoeden.
Zonder regen geen bloemen
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
10-03-2023 23:33
Zo smerig ook. Volgens mij was de stagiair 22 en hij was 48. En dan ga je een stagiair lopen stalken, s nachts bellen, seksueel misbruiken en vervolgens wegpesten. Die man is natuurlijk voor eeuwig gediskwalificeerd. Net als Jack van Gelder die een collega "hoer" noemen net zoiets als "trut" noemen vindt.

Vieze kerels.
Die Jack die ook gewoon zegt dat het in zijn beleving een grap was die kennelijk hard aan gekomen was bij haar . Alsnog proberen het te bagataliseren.
En ook vreselijk dat zelfs vrouwen dan zeggen dat tegenwoordig niks meer gezegd kan worden gatverdamme.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven