Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 19

16-03-2023 16:17 3010 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Wendy is ongewoon stil. Zou alles in orde zijn?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 16:18
Wendy is ongewoon stil. Zou alles in orde zijn?
Dat vroeg ik mij ook af. Hopelijk gewoon lekker in de tuin bezig en te druk om te posten.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 16:18
Wendy is ongewoon stil. Zou alles in orde zijn?
Misschien ook de griep? Het gaat echt rond…
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht: ojee een slotje!
Maar gelukkig een nieuw deel!
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 16:18
Wendy is ongewoon stil. Zou alles in orde zijn?
Vandaag weer de planten cursus denk ik
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer2:

Jemig, waarom mogen zieke kinderen bij AM nou nooit eens gewoon lekker uitzieken. Als ze enigzins rechtop zitten worden ze weer overal mee naartoe gesleept. En ja, misschien wil Jet heel graag naar de paarden maar ik vind dat je dan als ouder zijnde even op de rem moet trappen. Maar goed, AM is nogal conflictvermijdend en wil de kinderen graag "verantwoordelijkheid" aanleren vanaf een erg jonge leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
TVP
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind, dit deel staat in overig ipv in entertainment
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
TVP :daisy:
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me oprecht de laatste keer niet heugen dat ik echt ziek op bed lag, dus herken wel een klein beetje dat ik me moeilijk kan inleven als man zulke dingen heeft :A: Wel vind ik Jet héél vaak ziek (sowieso vaak zieken daar). Wel sneu voor d'r.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :)
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
16-03-2023 17:56
Rosalind, dit deel staat in overig ipv in entertainment
Dat zag ik ook inderdaad
Rocky schreef:
16-03-2023 17:56
Rosalind, dit deel staat in overig ipv in entertainment
Ik zag het, een foutje.
Heb al gevraagd of de mods het kunnen verplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 19:09
Ik zag het, een foutje.
Heb al gevraagd of de mods het kunnen verplaatsen.
👍
HNT! :cheer2:
Wat een bikkel is het, die AM. Doorgaan met het zweet op de rug, in tegenstelling tot Maarten. Wat is dat toch dat ze in haar woorden zo'n lading legt dat wat zij doet eigenlijk het beste is. Well, you do you. Ik moet zelf ook enorm gevloerd zijn, wil ik op bed uitzieken. Ik kan me de laatste keer ook niet eens meer herinneren. Mijn man zoekt wel zijn bed op als hij echt ziek is. Het wil trouwens niet zeggen dat ik met zweet op mijn rug maar doorga en doorga. Nee, ik gben ook vaak anders ziek. Ik kan ook nog wel wat. Vaak op een lager tempo. Ik hang dan wat op de bank rond. Ik hoef niet zo nodig te slapen als ik ziek ben. Mijn man wel. Ik vind daar niks van, behalve dat het soms wel lekker rustig is :$
Judith met 2u slaap per nacht. De horror. Iemand een idee hoe dat komt? Ik heb niet zo goed opgelet de laatste tijd. Wendy heeft nog niks gepost. Ik hoop dat het goed gaat met haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ook praktisch nooit op bed als ik ziek ben in tegenstelling tot mijn man. Maar hij is idd ook anders ziek. Meer met een korte hoge piek en ik vaak langer kwakkelen.

Maar Jet zit om 4 uur iets recht op, dus die kan morgen weer naar school.(.....) Maar dat wil ze waarschijnlijk zelf heel graag. :facepalm:
Tamara doet het ook op 2u slaap.

Waar ik dus wel doorga als ik ziek ben, ga ik dus echt niet door na 2u slaap. Ik trek dat niet.
Alle reacties Link kopieren
TVP 🥳

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven