Werk & Studie alle pijlers

Welke spullen bewaar jij op werk?

16-03-2023 20:54 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De afgelopen periode ben ik weer wat vaker op kantoor gaan werken. Op kantoor heb ik een kluisje ter beschikking; waar ik normaal gesproken elke dag mijn laptop inzette.
Toen Corona begon, heb ik mijn kluisje leeggemaakt en sinds die tijd is mijn kluisje helemaal leeg.

Het lijkt mij handig om een paar setjes van spulletjes op kantoor te laten, zodat ik niet alles mee hoef te nemen, zoals bijvoorbeeld een klein stripje paracetamol, een bus deodorant, oortjes voor telefoon en laptop.

Wat voor spullen bewaar jij op kantoor? Of neem je dit soort spullen elke dag mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Laders, oortjes en pennen. Daarnaast kaartjes en deodorant, paracetamol, tampons.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elke dag mee, gewoon in mijn handtas. Geen laptop ofzo, die heb ik niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vooral wat lunchitems in mijn kluisje, voor het geval ik mijn brood vergeet/geen tijd heb om het te maken en wat pakken zakdoekjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk niet op kantoor, maar op een school.
Daar bewaar ik handcreme, thee en rijstwafels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met al die flex werkplekken neem ik nu alles elke keer mee. Zou ik een kluisje hebben dan zou ik daar een eigen muis/ toetsenbord in doen. Sinds Corona ben ik m'n eigen mee gaan nemen en dat vind ik wel zo fris. En anders zou ik in ieder geval schoonmaakdoekjes bij de hand willen hebben.

Extra paar schoenen misschien nog? Ik heb die nu in de auto. Verder een telefoonoplader, headset en eventueel extra lader voor de laptop.

Kleine dingen als paracetamol, tampons, zakdoekjes etc. heb ik altijd in m'n handtas.
tinytiny wijzigde dit bericht op 16-03-2023 21:01
1.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Inmiddels geen kantoorbaan met kluisje meer We hadden een clean-deskpolicy, dus ik had alles in een bak en die paste precies in mijn kluisje:
Verschillende pennen en stiften, schriftje, thee, honing, bouillonpoeder, grote mok, paracetamol, handcrème, zakdoekjes, van die doekjes om het toetsenbord schoon te maken, keelpastilles, lijst met telefoonnummers (hadden we ook digitaal, maar dit vond ik makkelijker zoeken).
You can be anything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be. - Freddie Mercury
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ladenblok is een chaos, maar wel vrij toegankelijk. Wie tampons, paracetamol, ibuprofen, pleisters of hooikoortstabletten wenst, mag erin snuffelen.

Staatsgeheime dingen moet je gewoon niet op je werk laten liggen.

Ik heb ook een reservesetje kleding, voor als ik eens verrast word door een hoosbui.

Mijn muziekboxje is ook voor iedereen te pakken, op voorwaarde dat ze hem 's avonds weer aan de lader hangen.
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou je vast:
Oortjes met microfoon, paracetamol, tandenborstel en tandpasta, lipstick, vaseline, make-up reinigingsdoekjes, nagellakremover.
En Dettol doekjes voor mijn bureau.
En eten. Crackers, beleg, chocola, drop, rijstwafels.
Oh en een reservepanty, reservebril, omslagdoek, joggingpak (al diverse keren uitgeleend), slippers.

Oh ja en mijn eigen lekkere Clipper thee, en oploskoffie met een lekker smaakje.
surebaby wijzigde dit bericht op 16-03-2023 21:05
10.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Standaard in mijn lade: Paracetamol en canderel*, sokken, goedkope stoffen reserve-schoenen, boekje met wachtwoorden en telefoonnummers.

Bovenop mijn bureau naast mijn vaste pc: Pennen, headset

Standaard ook ergens in de onderste lade van mijn rol-kastje een paar maandverbanden.
Zelf nooit nodig, maar al wel wat collega's mee gered.



*Vroeger stond ie naast het koffie-apparaat maar iets te veel mensen die hem gebruikten en nooit aanvulden.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Tampons heb ik in m'n tas.

Paracetamol, ibuprofen en pleisters zijn gewoon beschikbaar voor iedereen, die hoef je niet zelf mee te nemen.
Er staan ook enkele bussen deo omdat mijn collega's (mannen) het leuk vinden om fanatiek te tafel tennissen in de pauze en ik daarna zowat over m'n nek ging op kantoor. Sommige nemen vanaf toen ook een schoon shirt mee, thank god.

Honing en thee hoeven we ook niet zelf mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
16-03-2023 21:05

Paracetamol, ibuprofen en pleisters zijn gewoon beschikbaar voor iedereen, die hoef je niet zelf mee te nemen.
Pleisters zijn hier vrij te verkrijgen en zitten in een kastje in de hal, maar medicatie niet.
In België wettelijk verboden om als werkgever medicatie te verstrekken.


Al mijn directe collega's weten dat er paracetamol in mijn lade ligt.
Wie het nodig heeft neemt maar of komt maar vragen.

Wel graag verwittigen als je de laatste neemt, zodat ik zelf niet bot vang.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
In een kluisje m’n noice canceling koptelefoon, bedraadde in-ear koptelefoon, waterfles, paracetamol, opladers, een boek van een collega, en een lang koord met een haakje (waar ik m’n telefoon aan kan hangen als ik geen zakken heb).
amby wijzigde dit bericht op 16-03-2023 21:57
2.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen kluisje en bewaar niks :-)

In mijn tas zitten tampons en oordopjes om te bellen. En ‘s zomers deo.

En paracetamol ligt op het werk.
Verder heb ik niks nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn locker op het werk:

Laders en snoertjes etc
Een reserve muis en ttsbord
Allesreiniger en doekjes
Mijn eigen theeglas en koffiemok
Een theedoos met zakjes kruidenthee
Een bakje met deo, tandenborstel en poets, tampons, paracetamol en handcreme.
Een speakertje
Een luchtbevochtertje

Ik werk 50% van de tijd thuis, maar als ik op kantoor werk heb ik dit graag voor handen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niks.
Bij iedere herinrichting van de werkvloer wordt de opbergruimte verminderd.

Bij de meest recente zijn de kluisjes afgeschaft en heeft ieder team nog recht op 1 legplank ergens in een kast. Dat is 5 cm legplank per persoon ofzo.

Dus paracetamol, zakdoekjes, een paar balpennen etc... zit in mijn tas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een handige tips!! Ik ga een lijstje maken, kluisje is groot zat voor meerdere etuis/mandjes😃
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal niks op kantoor.

Wat ik nodig heb, heb ik bij me en dat is: laptop of ipad, telefoon, rijbewijs, pinpas, autosleutel, dopper.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een laptoptas waar ik alles wat ik nodig heb (laptop, muis, schrijfgerei e.d.) in heb zitten. Die neem ik altijd mee naar huis.
Persoonlijke dingen heb ik in een handtas zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mokken, 1 voor thee een voor koffie. Heb hekel aan van die automaten bekertjes. Heb ook een eigen doosje thee mee.

Reserve oplader telefoon, tampons, dopper. Antaflusnoepjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Valt me op dat veel mensen paracetamol standaard hebben liggen. Wordt het ook zo veel gebruikt of meer voor het geval dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
16-03-2023 21:08
Pleisters zijn hier vrij te verkrijgen en zitten in een kastje in de hal, maar medicatie niet.
In België wettelijk verboden om als werkgever medicatie te verstrekken.


Al mijn directe collega's weten dat er paracetamol in mijn lade ligt.
Wie het nodig heeft neemt maar of komt maar vragen.


Wel graag verwittigen als je de laatste neemt, zodat ik zelf niet bot vang.
Dan is het voor jouw collega's toch ook gewoon beschikbaar op het werk?
Alle reacties Link kopieren Quote
M’n laptop + oplader ligt in m’n kast, net als m’n koffiebeker. Verder zit alles in m’n tas: paracetamol, tampons, lenzenvloeistof, etc
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen vaste plek, ik neem alles mee in mijn tas, die in de loop van de tijd steeds zwaarder wordt. Vooral papierwerk, pennen, zakdoekjes, telefoon, borstel/spiegeltje, etui met mascara / lipbalsem en ja, ook de paracetamol voor zo nodig.
Om mijn werk makkelijker/leuker te maken. Een krat Lego, een krat Knexx, Burmester set, computerbril, staafmixer, keukenschort, en nog wat creatieve materialen/gereedschappen.

Voor mezelf/persoonlijke verzorging: föhn, haarlak, haarborstel, make-up, handcrème, reserve medicatie, paracetamol, flossdraad, tissues, 'sportschoenen', dikke sjaal/omslagdoek voor als het weer eens te koud is.

Lunch voor een week of twee. Dat neem ik mee, en als het bijna op is, neem ik weer nieuw mee. (Brood in de vriezer)

Oh, en ook nog heel veel dingen die er tijdelijk een week of wat liggen. Materialen die prive zijn maar die ik soms op werk gebruik. Thuis een kastje vol met spullen voor dat doel.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 16-03-2023 21:47
22.65% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven