Date vragen of hij soa heeft?

25-03-2023 17:13 33 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemiddag forummers,

Sinds een tijd onverklaarbare buikpijnen, huisarts kon niet vinden allerlei testen gedaan, ga sowieso binnenkort nog een soa test doen. Zou ik vragen aan hem of hij een soa heeft via whatsapp? Of is dit raar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou die test afwachten.
Ja, dat is echt heel raar. Buikpijn kan door zoveel dingen komen, een soa is daar slechts één van. Als je je zo'n zorgen maakt is het trouwens geen goed idee om "binnenkort" te testen op soa's. Doe dat direct, bel je huisarts vandaag nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
25-03-2023 17:16
Ja, dat is echt heel raar. Buikpijn kan door zoveel dingen komen, een soa is daar slechts één van. Als je je zo'n zorgen maakt is het trouwens geen goed idee om "binnenkort" te testen op soa's. Doe dat direct, bel je huisarts vandaag nog.
Kan pas na het weekend bellen. Het is alleen heel gek dat ik deze zware buikpijn heb gekregen na de seks met hem, voelt als ik continue een zware menstruatie pijn en het houdt niet op
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus je date met iemand waarmee je seks hebt zonder bescherming?

Ik zou dat vanaf nu heel snel veranderen!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
:facepalm:
Wat is dat toch met mensen die hun gezondheid (en dat van een ander) zo voor lief nemen...
ik heb gezegd
Nee, meestal is het toch andersom. Je ontdekt dat je een SOA hebt en informeert dan bedpartners, of vraagt bij ze na. Niet eerst paniek zaaien terwijl je zelf nog niet weet of je een SOA hebt.

Daarbij, als hij weet dat hij een SOA heeft en hij kiest toch bewust voor onbeschermde seks met jou, dan lijkt me niet het type dat dan nu opeens spontaan zal bekennen. Dan lijkt me logischer dat zo iemand ontkent en doet alsof hij dan zelf voor het eerst gaat testen.
anoniem_65b76fd3af17f wijzigde dit bericht op 25-03-2023 17:31
3.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Annanassie schreef:
25-03-2023 17:27
:facepalm:
Wat is dat toch met mensen die hun gezondheid (en dat van een ander) zo voor lief nemen...
Klopt is ook heel erg dom! Doe ‘t ook niet meer
Daarbij uiten SOA’s zich bij vrouwen vaak later. Dus die buikpijnen hoeven niet gerelateerd te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, want je weet niet of je een SOA hebt, en de kans dat het dat is als het direct na de seks met hem is gestart acht ik ook klein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja klopt! Misschien is het omdat ik een tijd geen seks meer heb gehad en ‘te gespannen’ was ? Ik weet het ook niet, maar heb nog nooit zo’n heftige pijn gehad
Alle reacties Link kopieren Quote
Vragen staat vrij dus vraag gerust.

Maar de kans dat er dan nog een 2de date komt acht ik eerder beperkt.
De kans dat hij eerlijk antwoord tegen iemand die hij 1 keer gezien heeft of dat hij uberhaupt zelf weet dat hij een SOA heeft acht ik ook op eerder beperkt.


Ik zou zelf mijn geld dus eerder inzetten op de huisarts.
En op een doosje rubber in de toekomst.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Annanassie schreef:
25-03-2023 17:27
:facepalm:
Wat is dat toch met mensen die hun gezondheid (en dat van een ander) zo voor lief nemen...
Dit! Hebben we nou werkelijk niks geleerd door de jaren heen! Mijn god zeg.
To, ik zou eerst de testresultaten afwachten. En investeren in een doos condooms.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
25-03-2023 17:42
Vragen staat vrij dus vraag gerust.

Maar de kans dat er dan nog een 2de date komt acht ik eerder beperkt.
De kans dat hij eerlijk antwoord tegen iemand die hij 1 keer gezien heeft of dat hij uberhaupt zelf weet dat hij een SOA heeft acht ik ook op eerder beperkt.


Ik zou zelf mijn geld dus eerder inzetten op de huisarts.
En op een doosje rubber in de toekomst.
We hebben wel vaker gedate alleen laatst seks gehad, maar inderdaad die condooms gaan meteen aangeschaft worden en ik eis dat ze gebruikt worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gebruik je zelf wel andere anticonceptie? Het kan niet zijn dat je zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren Quote
En hiervoor is het dus belangrijk dat kinderen over de Lentekriebels leren voordat er verwacht wordt dat ze sexueel actief zouden kunnen zijn...

(Nee hoor, mijn kind doet zoiets echt niet.)
Dat is gelul van een dronken aardbei...
(van Kooten & de Bie)
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
25-03-2023 17:16
Ja, dat is echt heel raar. Buikpijn kan door zoveel dingen komen, een soa is daar slechts één van. Als je je zo'n zorgen maakt is het trouwens geen goed idee om "binnenkort" te testen op soa's. Doe dat direct, bel je huisarts vandaag nog.
Soa's hebben een incubatietijd van 2 weken, (voor chlamydia en gonnoroe) en 3 maanden voor HIV, zo snel mogelijk testen kan dan een vals negatieve uitslag geven.
yvvieyvv schreef:
25-03-2023 17:21
Kan pas na het weekend bellen. Het is alleen heel gek dat ik deze zware buikpijn heb gekregen na de seks met hem, voelt als ik continue een zware menstruatie pijn en het houdt niet op
Toen ik dit had, had ik een blaasontsteking.

Denk trouwens niet dat je bedpartner gaat zeggen ow ja ik heb een soa maar wilde het niet vertellen
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoelang heb je nu al last van die buikpijn?
Banananaa schreef:
25-03-2023 19:50
Toen ik dit had, had ik een blaasontsteking.

Denk trouwens niet dat je bedpartner gaat zeggen ow ja ik heb een soa maar wilde het niet vertellen
Ja, precies! Beetje onlogisch. Of iemand weet het niet, of iemand houdt het bewust achter. Dan ga je niet opeens open kaart spelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je tegen je huisarts wel gezegd dat je de klachten na de seks had? Hoe lang is het geleden dat je seks had? En wat zijn die ‘allerlei testen’ die de huisarts heeft gedaan? Je kunt ook wat buikpijn houden als hij heel diep is geweest.
Je kunt hem gewoon appen zou ik denken,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
25-03-2023 21:29
Heb je tegen je huisarts wel gezegd dat je de klachten na de seks had? Hoe lang is het geleden dat je seks had? En wat zijn die ‘allerlei testen’ die de huisarts heeft gedaan? Je kunt ook wat buikpijn houden als hij heel diep is geweest.
Je kunt hem gewoon appen zou ik denken,.
Ja heb ik gezegd, maar moet afwachten wat het precies zou kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
yvvieyvv schreef:
25-03-2023 17:13
Zou ik vragen aan hem of hij een soa heeft via whatsapp?
Van whatsapp kan je geen soa krijgen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
25-03-2023 22:32
Van whatsapp kan je geen soa krijgen :biggrin:
Dat zeg je nu wel, maar er komen ook allerlei andere virussen via internet. :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
yvvieyvv schreef:
25-03-2023 21:56
Ja heb ik gezegd, maar moet afwachten wat het precies zou kunnen zijn
Ok, dat heb je gezegd. En toen is er geen soa test afgenomen?

Jammer dat je niet zo duidelijk antwoord geeft op vragen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven