Gezondheid alle pijlers

Wat wit doorzichtig slijm op ontlasting

27-03-2023 12:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry dit is geen fris verhaal .

Net keek ik in wc pot en zag dat er een klein beetje wit doorzichtig slijm op een stuk ontlasting zat. Het leek een beetje op afscheiding.

Zal het afscheiding kunnen zijn?

Ik hou dit in de gaten uiteraard maar moet ik hier voor naar de huisarts of is aankijken genoeg en bellen als het vaker gebeurt? Ik ben nogal een angsthaast
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat slijm is normaal, dit helpt om het door de darm te verplaatsen.

Ik zou het even in de gaten houden, is het bij iedere stoelgang dan zou ik zeker even langs de huisarts gaan.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dit ook een keer gehad. Was echt doorzichtig spul.

Ik heb toen mijn huisarts gebeld. Hij stelde natuurlijk vragen als: heb je buikpijn? Is je ontlasting anders dan normaal? Was allemaal niet zo. Was niks zorgelijks. Mocht het blijven aanhouden, dan moest ik langskomen. Nooit meer gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks voor jullie reacties. Ik ga het in de gaten houden en bel m'n huisarts als het nog een keer gebeurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ontlasting is wel elke dag anders maar dat is al heel m'n leven zo afhankelijk van wat ik eet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat slijm lijkt me normaal.
Heb dat geloof ik ook weleens gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ik ook weleens gehad. Ik dacht toen dat het darmcatarre was. Helder glanzend slijm. Ik had toen ook een beetje buikpijn dus ik vond het niet erg raar hoewel het niet gebruikelijk was. Ik dacht een kleine ontsteking van de darmwand wat klopte met het plaatje.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan natuurlijk ook uit de voorkant zijn gekomen. :)
Dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven