Sexspeeltjes voor een "beginneling"?

28-02-2010 23:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn ruim 2 jaar bij elkaar en hij zou het erg leuk vinden om tijdens de sex af en toe een speeltje te gebruiken. Ik heb er op zich geen behoefte aan maar sta er wel voor open. Ik vind mezelf redelijk terughoudend en een soort van preuts tijdens de sex, waar dit vandaan komt weet ik niet. Misschien toch een soort van onzekerheid, terwijl ik weet dat mijn vriend me fantastisch vind.

Op zich lijkt het gebruiken van speeltjes me best leuk en wil het ook best wel gaan proberen.

Nu zou ik graag m'n vriend willen verrassen door een leuk speeltje te kopen, maar ik heb geen idee wat.

Als ik op de diverse sites ga kijken, is het aanbod zo groot en heb ik geen idee wat ik zou moeten kiezen.

Mijn vraag aan jullie is dan ook eigenlijk: wat zijn leuke, niet al te imponerende sexspeeltjes voor de "beginneling"?
Alle reacties Link kopieren
Niet te groot, niet te ingewikkeld, zou een lekker materiaal kiezen, jelly ofzo...

En als je een speeltje voorsteld voor hem ? cockring, klein dildootje ? is dat ook wat ?
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Ehmm, ik ben ooit begonnen met een trillend konijntje dat vast zat aan een (cock) ring. Niet heel spannend, of bijzonder maar wel leuk om mee te beginnen. Was voor mijn vriend ook stimulerend, wel opletten dat die ring niet snijdt, dan is het nl. niet meer prettig.
Alle reacties Link kopieren
Kan je veel meer tips geven... maar ja dan word het reclame en dat mag ik niet hier :D
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet meteen beginnen met elektriciteit
Alle reacties Link kopieren
ik d8 mijn vriendinnetje te kunnen verrassen met een Tarzan.... geen goed idee.

Begin idd kleiner.

Het grote komt later wel. Is bij ons nog goedgekomen hoor.

Maar mr T. is nog steeds geen favoriet.
Alle reacties Link kopieren
@rembo: een speeltje voor hem hoeft hij dan weer niet. Hij vind het erg leuk en opwindend om mij te laten genieten

Enne...is het ook reclame als je een fotootje van zo'n tip hier neerzet?



@methane: idd zo'n Tarzan is iets te veel van het goede...
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeldje.

roflol Noahtb...Momfer de Mol op bezoek bij de Egel
Alle reacties Link kopieren
Ehm...aangezien het idee bij je vriend vandaankomt misschien een ideetje om samen wat uit te zoeken?

Gezellig samen shoppen desnoods achter de laptop?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in het condoomrek bij de drogist ofzo. Daar liggen vaak ook kleine speeltjes. Trildingetje voor op je vinger etc. Niet te duur en ideaal om mee te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik wist hoe ik een privebericht moest sturen zou ik het je laten weten....
Aliquando et insanire lucundum est
Als het een verrassing voor je vriend moet zijn, is zoiets wel aardig denk ik..



Boogje!! foei!!!!!

Voor een beginneling..



Clautje, ik zou de we vibe aan willen raden... niet te groot, lol voor 2 en je kan er heeeel leuke dingen mee doen.

En nee.... ik heb géén aandelen!!
Alle reacties Link kopieren
Rooss, is de WE VIBE niet te heftig voor een beginneling?

Wellicht valt men acuut ernstig in katzwijm?
Nee Misty...valt mee. Er zitten 7 standen op hè..begin je gewoon bij 1.

En je hoeft er niet meteen all the way mee te gaan...Beutje speulen is ook leuk

En echt echt minder heftig dan Tarzan of dat monsterlijke ding van Boog.
Alle reacties Link kopieren
@ Rooss, er is een topic geopend over de ervaringen met de we-vibe.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind de Tarzan minder heftig..... Zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel smaken!!
quote:stewardess schreef op 01 maart 2010 @ 22:32:

@ Rooss, er is een topic geopend over de ervaringen met de we-vibe.



Aaah das mooi!!

Die ga ik zoeken.
Alle reacties Link kopieren
@boogje: da's wel gelijk lekker heftig :-)



Die We vibe ziet er wel leuk uit....ik ga de online sexshops maar eens langs.....



Thnx voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Koop voor 12 euro een electrische tandenborstel bij Kruidvat en koop bij Etos de Celebrator (3 voor een tientje). Klein, smal, wel heftig, maar ook goed werkbaar op bijv. dijbeen of over slipje/kleding heen (evt. om in de mood te komen, de mood verder op te voeren). Succes 'gegarandeerd'.

En neem vooral je eigen tempo in wat je wel niet wilt.

Sommige zijn fan van de pocket rocket, of hoe dat ding ook heten mag. Idd, wel klein, maar ook veel herrie (vind ik) voor beginnend, wat ook afleidend kan zijn.



Ik was/ben zelf erg tevreden over de Tarzan van eigen merk C le Duc. Veel fun voor 40 euro en verschillende standen.

Ook wel ook voor starter, weet niet hoe het ding te omschrijven.... soort zo'n staafje/spiegeltje (doorsnee circa 1,5 cm) zoals tandarts gebruikt. Dat is puur de vorm. Verschillende kleuren, redelijk geluidloos, best ok vibratie en niet duur.



Of koop ergens zo'n box, circa 30 euro, met verschillende mogelijkheden om uit te proberen wat je bevalt.



Site die ik onlangs ontdekte (en volgens mij meer keus en service dan Pabo of C le D, erodeal, www ervoor en punt nl erachter).



Have fun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven