Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hee Februari!



Ik gebruik die shampoo eigenlijk ook niet, ik vind die geur namelijk niet zo lekker....ik gebruik de shampoo alleen in het begin, en ga al snel over op mijn gewone shampoo. Ik gebruik altijd de kappershampoo van Lòreal professional, intense repair, heet het geloof ik. Fijne shampoo en het effect van de Brazalian behandeling blijft gewoon goed hoor.

Ook verf ik mijn haar regelmatig en zelf daarna blijft het gewoon mooi steil, dus volgens mij maakt het niet echt uit.



Bruja: Bij mij ziet ook niemand het hoor. Normaal ga ik ook met die pluiskop het huis niet uit en ben ik in de weer met de stijltang en verzorgingsproducten. Nu na de Braziliaanse behandeling loop ik zo de deur uit, maar het resultaat is natuurlijk hetzelfde. En ik hoef nu de stijltang niet te gebruiken dus het blijft langer gezond, maar omdat ik altijd al met steile haren de deur uit ging, ziet niemand het inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Je zou het natuurlijk nog eens kunnen doen? En dan toch wat meer gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen week ook de behandeling gedaan met het merk waar ik laatst over schreef, Encanto do Brasil. Superspul!



In plaats van 1 x een goedje opbrengen, fohnen en stijlen moet je het 2 x achter elkaar doen met eerst een stijltreatment en daarna een nabehandeling. Maar dan is het ook direct goed, je kunt het wassen wanneer je wilt en hoeft niet 3 dagen met vet haar rond te lopen. Het resultaat is heel mooi, bijna helemaal stijl (ik heb wat te weinig gebruikt uit voorzichtigheid) en supergezond. Ik kan het nu gewoon aan de lucht laten drogen en de deur uitrennen, fantastisch!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ok. Ik dacht iets over sulfaat vrije shampoo gelezen te hebben, vandaar.

Maar geen idee wat dat dan zou moeten zijn hoor, sulfaat vrije shampoo..??
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dus een gewone shampoo, sulfaatvrij heb ik ook eens gelezen inderdaad. Misschien een natuurachtige shampoo? Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Ok, thanx. Ga ik m`n haar ook maar weer gewoon met mijn eigen shampoo wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bambina77 schreef op 30 april 2010 @ 17:20:

Ik heb afgelopen week ook de behandeling gedaan met het merk waar ik laatst over schreef, Encanto do Brasil. Superspul!



In plaats van 1 x een goedje opbrengen, fohnen en stijlen moet je het 2 x achter elkaar doen met eerst een stijltreatment en daarna een nabehandeling. Maar dan is het ook direct goed, je kunt het wassen wanneer je wilt en hoeft niet 3 dagen met vet haar rond te lopen. Het resultaat is heel mooi, bijna helemaal stijl (ik heb wat te weinig gebruikt uit voorzichtigheid) en supergezond. Ik kan het nu gewoon aan de lucht laten drogen en de deur uitrennen, fantastisch!!!



Hey bambina,

Ben je nog steeds tevreden?? Vind dit wel beter klinken dat je het niet 3 dagen hoeft te laten zitten!!

En wat voor haar had jij van te voren? krul/slag/stijl??

Had je het van te voren geverfd of erna, of helemaal niet?

En dan nog een vraag.. ik had gekeken op ebay welk product had je dan besteld? want er stond een hele rij...

Ik weet niet of het mag wat ik nu doe, maar was het deze: http://cgi.ebay.nl/Brazil ... ain_0&hash=item3ef99df5a9 ??? Alvast bedankt voor je antwoorden
Alle reacties Link kopieren
@ Bambina:

Nog een vraagje ;) Had jij de 8oz of de 16oz?

Bedoelen ze daarmee de grootte van de fles ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hoi September,



Ik heb dik haar met een soort onsamenhangende pluizige dikke slagen. Als ik het na het wassen liet opdrogen stond het als een soort driehoek rondom mijn hoofd.

Ik ben nu nog steeds heel tevreden. Het is behoorlijk stijl, hier en daar nog een lichte slag omdat ik een beetje weinig gebruikt heb. Als ik die eruit wil hebben ben ik met mijn stijltang in 1 minuut klaar, maar ik kan het ook aan de lucht laten drogen.

Ik ben van plan om het over een week of 2 nog eens te gaan doen om het voor mijn vakantie helemaal stijl te hebben. Eerst wordt mijn haar deze week weer lekker geverfd. Ik heb begrepen dat je ongeveer 2 weken moet laten tussen verven en deze behandeling, vandaar.



Volgens mij zijn die op ebay allemaal hetzelfde. De mijne waren 3 witte flesjes, 8 oz (dat slaat inderdaad op de inhoud). Het moet vanuit de VS komen, maar ik had alles binnen een week in huis.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hey bambina

dankje voor je reactie!! Ik denk dat ik het binnenkort eens bestellen en ga uitproberen! alleen mijn stijltang gaat maar tot 250 graden.. ben benieuwd of het dan ook lukt.. Ja van dat verven had ik ook gelezen dat er twee weken tussen moesten zitten..
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 30 april 2010 @ 18:44:

Ok, thanx. Ga ik m`n haar ook maar weer gewoon met mijn eigen shampoo wassen.Als ik jullie was zou ik echt een sulfaatvrije gebruiken, bij meerdere merken die de keratine behandeling aanbieden wordt hier op gehamerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zojuist via Marktplaats de set besteld!! Ik heb een folder en gebruiksaanwijzing via mail van hun ontvangen. Er wordt wel gewaarschuwd dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent, dus ik zal nog even moeten wachten... Hoop dat ik dat kan ... Er wordt gezegd dat je ook beter niet je haar kunt verven als je zwanger bent.. maar eerlijk gezegd heb ik dat ook gedaan, kapper heeft hierover ook niks gezegd. Dus ja... zijn die dampen echt zo heftig/sterk dat je (zoals bij ammoniak) last krijgt bij het ademen en zere ogen enzo?



En welk merk shampoo is Sulfaatvrij?
Alle reacties Link kopieren
ik wil het ook laten doen of zelf doen...ik woon in rotterdam waar kan ik het laten doen?kan ik het ook bestellen en zelf doen?weet iemand een adres
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal weken de set besteld en nog niet gebruikt, want ik ben ik enorm aan het twijfelen geslagen. Sinds een aantal dagen gebruik ik mijn Chit steilang niet meer en laat ik mijn haar gewoon aan de lucht drogen, nou ja gewoon, ik moet er nog wel het een en ander aan doen, maar ik heb nu wel, volgens anderen mooi, gedefinieerde krullen. Om de pluis tegen te gaan, maak ik mijn haar iedere morgen nat met water en een beetje conditioner.

Dan steek ik het op. Het lijkt of ik nu veel meer haar heb. En wie had ooit gedacht dat ik expres mijn haar 's morgens zou nat maken? Dat beschouwde ik altijd als een doodzonde, omdat het dan zo vreselijk ging pluizen/kroezen.

Maar ik ben aan het twijfelen geslagen over het feit of ik mijn haar nu wel of geen keratinebehandeling moet geven omdat iedereen (geen uitzonderingen, helaas) zegt dat die krullen veel beter staan/me veel jonger maken dan mijn (met veel moeite) steil gemaakte haar.

Het setje met de treatment blijft dus nog maar even in de kast staan, totdat ik eruit ben. Aan de andere kant, als de behandeling maar drie maanden blijft zitten, kan ik daarna altijd nog besluiten om het nooit meer/wel weer te doen. Twijfel, twijfel, twijfel.....

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
waar heb je het besteld dan
Alle reacties Link kopieren
wat koste de set?
Alle reacties Link kopieren
Hey Ellen,



Tja das nu ook wat... maar ja, je hebt toch geen haast, wie weet ben je die krullen na een paar weken/maanden weer zat.



De keratine behandeling blijft bij mij trouwens wel langer dan 3 maanden in mijn haar hoor, zelfs na 4 maanden is het nog niet zoals het normaal was. Ik vind dat niet erg, want ik wil vooral steil haar en ik ben blij dat de keratine behandeling zo lang in mijn haar blijft, (ook gezien de kosten) maar bedenk dat je wanneer je het toch gaat doen, misschien langer dan 3 maanden steil haar hebt.
Ik zou dat Brazilian waxen aan een professional over laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalila_nl schreef op 30 mei 2010 @ 22:04:

wat koste de set?Gewoon even op Marktplaats kijken, volgens mij hebben we hem allemaal daar vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 30 mei 2010 @ 22:07:

Ik zou dat Brazilian waxen aan een professional over laten.Hahaw, Brazilian waxen....Das heel wat anders Doe ik liever niet op mijn hoofd
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 30 mei 2010 @ 22:08:

[...]





Hahaw, Brazilian waxen....Das heel wat anders Doe ik liever niet op mijn hoofd Je bent wel meteen van je krullen af
Alle reacties Link kopieren
ik wil de set ook bestellen alleen ik weet niet waar?
Alle reacties Link kopieren
Waxen?? Duidelijk geen idee waarover het gaat dus..
Alle reacties Link kopieren
@dalila.nl: wanneer je naar MP gaat en je toetst: Brazilian Keratine Hair Treatment in, dan zie je een adres in Middelharnis. Daar hebben we het bijna allemaal besteld. Snelle en goede levering, vragen worden dezelfde dag beantwoord, goede service.

Sommigen bestellen het bij een adres dat via Ebay gevonden is, maar daarvan weet ik verder geen bijzonderheden.
Alle reacties Link kopieren
bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven