Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
Sugar¹ schreef:
12-06-2019 22:42
Een Hyunday :rofl:
Mijn vrienden waren minder blij met hun Hyundai toen deze hen in de steek liet op de snelweg. Beetje een onzindiscussie is dit aan het worden.

Daarom geef ik behalve mijn eigen ervaring ook de relatief gemiddeld ongunstige gegevens (lease) erbij. Het is natuurlijk niet zo moeilijk om bij elk merk een slechte ervaring op te duiken. Maar Renault staat al jaren in de top 3 van merken waar je de meeste reparaties bij hebt.

Daarnaast gaat deze 'discussie' niet over het merk maar de aanname van Sanoma/Viva dat forummers wel zo achterlijk zijn dat ze zich vrijwillig laten misbruiken voor de promotie van een automerk. En dan ook nog een beetje een lullig doorsnee onbetrouwbaar merk.
SHIFTY schreef:
13-06-2019 07:49
Daarom geef ik behalve mijn eigen ervaring ook de relatief gemiddeld ongunstige gegevens (lease) erbij. Het is natuurlijk niet zo moeilijk om bij elk merk een slechte ervaring op te duiken. Maar Renault staat al jaren in de top 3 van merken waar je de meeste reparaties bij hebt.

Daarnaast gaat deze 'discussie' niet over het merk maar de aanname van Sanoma/Viva dat forummers wel zo achterlijk zijn dat ze zich vrijwillig laten misbruiken voor de promotie van een automerk. En dan ook nog een beetje een lullig doorsnee onbetrouwbaar merk.
Zeggen dat het daar niet om gaat maar toch nog even benoemen hè? :sarcastic:
wolkewitje schreef:
12-06-2019 23:28
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik een Renault Clio heb. Van net voor 2014, dus te oud om mee in de Viva te komen, maar dat wil ik toch niet.
Nu, na 180 000 km, krijgt hij wel wat onderhoudskosten, maar hij rijdt nog steeds 1 op 20 (diesel) en hij heeft me nog nooit laten staan. Ik vind het een prima auto. Het is het vorige model, dus niet hip of stoer (het is nogal een bejaardenwagen), maar het is maar een auto, dus dat maakt mij ook niet zo veel uit.
Motorisch valt het vaak wel mee. Olieverbruik heb ik nog nooit gezien. Mijn eerste Clio wilde niet altijd starten maar dan moest je even een kwartiertje wachten. En hij ging soms uit in zijn 2, lastig voor een rotonde aan want de stuurbekrachtiging valt uit. Op een gegeven moment had ik mezelf aangeleerd onder het rijden weer opnieuw te starten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven