Viva zoekt alle pijlers

Grappigste/leukste/meest bijzondere moment op het VIVA-forum

27-05-2016 10:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is allemaal al tot in den treure uitgekauwd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
De piemelhatjoe!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Je komma staat verkeerd.



En jullie, de forummers, mogen daarin natuurlijk niet ontbreken.



Mijn forumnaam komt van een fles Spa die op tafel stond toen ik mijn profiel aan maakte. Het leukste moment.. geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Wel handig he, als de forummers het allemaal voor je samenstellen. Moeten we de teksten gelijk ook maar aanleveren? Dan kan je vast op Zandvoort gaan zitten?
Wel makkelijk als anderen je artikel alvast samenstellen, maar dan ben je hier op het verkeerde adres
Alle reacties Link kopieren
Plus dat dit al zo vaak langsgekomen is.

Doe toch eerst research.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ff terug zoeken is toch niet zo moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Het grappigste vond ik het mastrubeertjes-topic.



Veel succes met je artikel!
Alle reacties Link kopieren
Het toppic over die poes die onverwacht zwanger bleek en tegelijk met de hond jongen kreeg.

De TO plaatste dagelijks een filmpje en zo zagen we de kittens en pups groeien.
Wat wellicht een idee is; De verharding van het forum.

Krijg het idee dat "we" met zn allen niet meer schromen voor ongenuanceerde\valse en soms zelfs racistische content..
Alle reacties Link kopieren
quote:zusters schreef op 27 mei 2016 @ 11:44:

Wat wellicht een idee is; De verharding van het forum.

Krijg het idee dat "we" met zn allen niet meer schromen voor ongenuanceerde\valse en soms zelfs racistische content..



Nou inderdaad, als je alleen al onderstaande reacties leest over dat het allemaal op te zoeken is... Zo niet aardig voor elkaar zijn.



Ik heb hele goede herinneringen aan 2006-2007, toen begon ik met schrijven in een kletsgroepje met meiden die allemaal een kind verwachten eind 2006- begin 2007, we schrijven nog steeds met elkaar op Facebook en heel nu en dan hebben we een ontmoeting.



Jammer dat die begintopics niet meer terug te lezen zijn, zo mooi om die spanning te zien. Echt bijzonder
Alle reacties Link kopieren
quote:zusters schreef op 27 mei 2016 @ 11:44:

Wat wellicht een idee is; De verharding van het forum.

Krijg het idee dat "we" met zn allen niet meer schromen voor ongenuanceerde\valse en soms zelfs racistische content..Racisme mag hier van 'het beleid' welig tieren.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Oh, Katy, als iemand jou een verhaalt mailt, waar mijn naam in voorkomt, dan wil ik niet dat je dat gebruikt voor je artikel.

Dat ik dat maar even gezegd heb.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 27 mei 2016 @ 11:57:

Oh, Katy, als iemand jou een verhaalt mailt, waar mijn naam in voorkomt, dan wil ik niet dat je dat gebruikt voor je artikel.

Dat ik dat maar even gezegd heb.

+1. Voor mij geldt hetzelfde



Ik wil niet dat iets van mijn postings op dit topic of welk topic dan ook gebruikt wordt in een artikel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel bijzonder dat vaste forummers die hier al jaren komen, Matt0 terug wilden hebben op het forum terwijl al jaren duidelijk is dat hij ECHT een engerd is die stalking eigenschappen heeft en meerdere forummers irl heeft lastig gevallen.



Wat zeggen jullie van die? Wil ik nog wel even over doorbomen hoor, ik heb met de mods gemaild en mijn medewerking beloofd om aangifte te doen. Dat gaat alleen niet, want ik ben zelf niet lastig gevallen irl. De mods 'kunnen' geen aangifte doen want ze zijn een platform, geen bedrijf. Ofzoiets. En zo blijven we hier zitten met een hele enge man met ernstige psychische problemen.



Ik hoop dat hij nu niemand meer lastig valt want zijn slachtoffers, durven geen aangifte te doen, sterker nog, willen ook niet dat anderen aangifte doen omdat ze zo bang voor hem zijn. Willen niet eens dat ik er iets over zeg, dat weet ik. Ik haat onrechtvaaridheid en onderdrukking van vrouwen dus ik kan het niet voor me houden. You never let the bastards win! Matt0 de permabanneling, is een gevaarlijk mens. Dat durf ik wel te zeggen hier. Hopelijk gaat hij mij irl lastig vallen want dan zijn zijn ballen voor mij.



En wat te zeggen van alle suicidale mensen die hier in wanhoop komen, die meteen worden geband. Wil ik ook wel wat over vertellen hoor. Of de mensen die overduidelijk koekoek zijn, die krijgen tegenwoordig een mailtje met dat ze naar een psycholoog kunnen gaan. Hoezee. Dat zal ze vast veel goed doen. De een mag uitgebreid zijn verhaal doen, de ander wordt er meteen afgegooid. Heel bijzonder!



Verder worden onze reacties gebruikt om geld aan te verdienen. Zo is het gewoon. Ik kom steeds kopjes tegen met topics op viva.nl, weet de To daarvanaf, voordat jullie dat doen? Kan me niet voorstellen dat iedereen het goed vindt dat jullie hun prive-verhaal, als cliffhanger voor jullie site gebruiken! Ik open daardoor geen topics meer. En meer met mij. Klagen over het beleid, mag niet. Zucht. Snappen gediplomeerde journalisten nu echt niks van de vrijheid van meningsuiting? Transparantie? Pro-actief werken? Censuur? Is this fucking China???



Dus ja, wat vind ik bijzonder aan dit forum? De willekeur van waarschuwingen en bans, het volledig missen van de context die voor de meeste mensen overduidelijk is, de manier waarop ze omgaan met de 'stafzwaaiers', mensen die overduidelijk een 'grudge' hebben tegen iemand, die helpen ze daar gewoon bij, met forummers het forum afdonderen door ze weg te bannen. Mails helpen niks want de huisregels worden toegepast met een extreem rechtlijnige visie. Geen visie dus.



Verder vind ik de mods geweldig hoor, daar niet van. Paar aandachtspunten heb ik alleen. Kritiek is gezond, dat houdt je op je tenen. De manier waarop gemodereerd wordt, heeft iemand al eerder gezegd, lijkt op een scheidsrechter, die in de kleedkamer zit. Kan ook niet anders dan dat het mis gaat. Maar ik vind het wel bijzonder.



O ja, ik vind het ook heel bijzonder dat mijn mede-forummers, mijn medemensen dus, hun persoonlijke verhaal met mij en anderen willen delen, zodat we kennis en ervaringen uit kunnen wisselen. Waardoor we allemaal een beetje groeien. Ik kom hier voor de forummers, die ik ontzettend waardeer en waardoor ik mezelf in rap tempo heb kunnen ontwikkelen. Dat had ik heel hard nodig, en jullie waren er voor mij. Dankjewel, bijzondere mensen! O ja, en see you na de ban!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt bijzonder een heel bijzonder moment vond is toen Viva (dat hier een vrij wn open podium biedt aan PVV / Pegida adepten, (wat op zich al bijzonder is) Sylvana aanstelde als columniste. Heel bijzondere momenten zijn ook altijd dat degene die een tegengeluid laat horen de ban krijgt en niet de racist.

Lijkt mij een artikel waar je mee kan scoren!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Stalkers en racisten, voldoende inspiratie denk ik.

Slotje?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Vergeet ik nog hoe bijzonder ik de manier vindt waarop om wordt gegaan met racistische en discriminerende opmerkingen naar verschillende minderheidsgroepn in de Nederlandse samenleving. Meeen ik word oud.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Kijk aan! Blijkbaar iets wat leeft bij meerdere forumgebruikers.



Oh en als toevoeging; Ik wil niet dat content die naar mij te herleiden valt zonder mijn toestemming wordt gebruikt!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 mei 2016 @ 12:09:

Stalkers en racisten, voldoende inspiratie denk ik.

Slotje? Eens!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 mei 2016 @ 12:09:

Stalkers en racisten, voldoende inspiratie denk ik.

Slotje?En mastrubeertjes voor de vrolijke noot.
quote:hatsetats schreef op 27 mei 2016 @ 12:09:

Stalkers en racisten, voldoende inspiratie denk ik.

Slotje?Edit: Stalkers, racisten en forummers met een Phd "Hoe reageer ik zo naar mogelijk"
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 mei 2016 @ 12:08:

Wat ik echt bijzonder een heel bijzonder moment vond is toen Viva (dat hier een vrij wn open podium biedt aan PVV / Pegida adepten, (wat op zich al bijzonder is) Sylvana aanstelde als columniste. Heel bijzondere momenten zijn ook altijd dat degene die een tegengeluid laat horen de ban krijgt en niet de racist.

Lijkt mij een artikel waar je mee kan scoren!

Vergeet de ophef over Pink Ribbon ook niet

Dat was werkelijk schandalig van 'het beleid'.

Iets met eigen straatjes.



Als er hier niet zoveel vriendinnen van me zaten en we ook nog eens lol maken hier en daar (veel minder dan vroeger, tegenwoordig word je om het minste of geringste geband) dan had ik deze site allang links laten liggen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
@ Sapsorrow
Alle reacties Link kopieren
quote:Beeldig schreef op 27 mei 2016 @ 11:33:

Het grappigste vond ik het mastrubeertjes-topic.



Veel succes met je artikel!Ha, die herinner ik me nog. Wat hebben we veel berenplaatjes geplakt
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven