Viva zoekt alle pijlers

Hoekbank bestellen

28-01-2021 17:58 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een fijn zittende hoekbank voor een niet al te hoge prijs (tot 1000 euro). Aangezien ik in maart ga verhuizen moet ik helaas een bank online bestellen. Hebben jullie tips voor een goede fijne hoekbank?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ikea hoekbank. Hij is net iets boven budget. Ik vind het fijn dat de bank niet te hard of te zacht is. Je kan er ook zonder extra kussens erop zitten. De hoes is wasbaar, vind ik ook ideaal.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/nockeby-3- ... s49252987/
Ik zou een noodoplossing zoeken. Echt geen bank kopen zonder er op te gaan proefzitten .
Ik heb mijn hoekbank bij pronto wonen gehaald. Hij is heel fijn en kostte minder dan duizend euro.
Ik heb zelf ooit een gok genomen met het Rodeo bankstel van BePureHome. Het pakte goed uit, maar kon eventueel nog terug naar Wehkamp.
Als je al iets gaat kiezen online dan zou ik even extra checken of die terug kan.
Maar als het niet dringend is zou ik wachten.
Sorry, zie nu dat het dringend is.
De Kwantum heeft in die stijl een hoekbank voor rond de €1000,-
Alle reacties Link kopieren
Heb pasgeleden de lichtgrijze Kivik 5-zits hoekbank van IKEA besteld, voor €929 (had 'm wel eerst uitgeprobeerd in IKEA).
Ze hebben de bank in diverse kleuren, maten en opstellingen. En de hoezen zijn wasbaar.

Ben er heel tevreden over. Zit heerlijk, meerdere mensen kunnen er ook languit op liggen. Het is een heerlijke leefbank.
Ik ga binnenkort ook de hocker erbij bestellen.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/kivik-hoek ... s49069903/
noesa wijzigde dit bericht op 28-01-2021 19:40
13.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze bank van de Leenbakker . Konden binnen 5 werkdagen al ophalen. Was toen afgeprijsd naar €600
Alle reacties Link kopieren
De soderhamn van Ikea.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Bestellen bij Ikea even niet doen

https://www.ad.nl/wonen/ikea-overladen- ... ~ab3f16fa/
Alle reacties Link kopieren
Ik zou tijdelijk een bank van marktplaats doen, en pas een bank bestellen als je weer kan uitproberen.. Maar goed, ik ben superkritisch op hoe een bank zit, en zou dan ook eerst willen uitproberen in de winkel.
every journey starts with a single step
firedraakje schreef:
28-01-2021 19:13
Ik zou tijdelijk een bank van marktplaats doen, en pas een bank bestellen als je weer kan uitproberen.. Maar goed, ik ben superkritisch op hoe een bank zit, en zou dan ook eerst willen uitproberen in de winkel.
Dit zou ik ook doen, of een Klippan neerzetten oid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wachten tot ik er echt op kon zitten en uitproberen. Je zit nu toch ook ergens op? Of op tuinstoelen zitten. Dat zou ik dus doen. Beter in 1x goed dan een groot risico op een miskoop. Wat een vriend fijn vond zitten vond ik waardeloos. Diepte of hardheid is heel persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je moet echt proefgezeten hebben. Bij sommige shops zetten ze erbij of hij hard, zacht of middel zit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij had wehkamp mooie hoekbanken met 50% korting. Misschien heb je wat aan de revieuws die erbij staan.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wachten tot je kunt proefzitten in de showroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven