Viva zoekt alle pijlers

Kamer met keuken gezocht (omg. Tilburg)

01-01-2021 10:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds Kerstmis ben ik weg bij mijn vriend. En nu wanhopig op zoek naar woonruimte. Ik sta ingeschreven voor een huurhuis maar dat gaat nog wel even duren. Logeer nu bij een goeie vriend maar dat is tijdelijk. Bij mijn ouders kan ik niet terecht. Ik ben op zoek naar een kamertje met een kleine keuken voor 350 euro per maand. in tilburg en omgeving

Of misschien is er hier iemand die ook op zoek is en die samen met mij een huisje wil huren en we dus delen in de kosten. ik ben 50 jaar jong.

Ik hoop op goeie berichten... 8-)
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je een eigen keuken? Voor 350 euro krijg je meestal een kamer van 15 m² en gedeelde keuken en badkamer.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
De Huisadviseur heeft mij 3 jaar geleden aan een studio geholpen in Tilburg nabij het centrum. Hij vraagt wel hoge bemiddelingskosten.

Verder zou ik je de Huissleutel willen adviseren. Bij hen betaal je eenmalig inschrijfgeld en kan je onbeperkt reageren.

Gelukkig zijn er in Tilburg genoeg studios te huur. Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Is 350 euro je maximum?
Misschien kun je proberen een particulier vakantiehuisje te huren voor langere tijd? Dan heb je in elk geval je eigen faciliteiten.
redbulletje schreef:
01-01-2021 10:28
Misschien kun je proberen een particulier vakantiehuisje te huren voor langere tijd? Dan heb je in elk geval je eigen faciliteiten.
Voor EUR 350 per maand, lijkt mij wat optimistisch gedacht .... (ik heb dat in het verleden wel eens gedaan, beneden de EUR 600 is er niets)
Alle reacties Link kopieren
Geen tips, sorry, maar hoop dat je snel wat vindt! Kan je ex niet helpen / financieel iets bijleggen? Ik herinner me je nog van een aantal jaar geleden en mij staat vooral je veerkracht bij (je had het toen moeilijk met he kinderen, hoop dat dat beter gaat ) en wens je nu dezelfde veerkracht toe. Succes :rose:
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht die 350eu heb ik overeen gelezen.

Sorry TO, maar met jouw budget is het kansloos. Hou rekening met minstens 500 em dan zit je in een slechte wijk. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Morgen heb ik een gesprek met iemand die een kamer over heeft. Ik hoop dat het klikt.

Tahiti, met mijn kinderen gaat het veel beter dan een aantal jaren geleden. Zijn wel allebei in een instelling. Maar vergeleken met tien gaat het ze veel beter.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer heeft al een paar keer een mooie studio gevonden via De Huissleutel. Hij had ook niet veel budget (kwam terug van een aantal jaar buitenland en ging weer studeren) maar netto bleek er weinig verschil tussen een kamer van €350 of een studio van €650. Dat verschil kreeg hij bijna volledig terug als huursubsidie. Heb je daar naar gekeken TO?

Een studio is vaak niet groot, maar mijn broer had altijd ruimte voor een (tweepersoons) bed en een zithoek met hoekbankje. En een eigen keuken en badkamer is toch ook wel heel fijn als je al (ruim) volwassen bent.
Heb je de kamer kunnen krijgen Lichtbron?

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven