Viva zoekt alle pijlers

Seks op een festival: ja of nee?

07-06-2016 10:18 59 berichten
Seks op festivals kan heel leuk zijn, maar vereist soms wat creativiteit. Voor een artikel op VIVA.nl zijn wij benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:

Seks op een festival(camping): doen of niet doen?



Ben je zelf weleens met iemand een festivaltentje in gedoken? En zo ja, heb je tips hoe je dit zo handig mogelijk kan laten verlopen?
Nee, get a room zou ik zeggen. Opwarmen mag, alleen uitvoeren doen we thuis of in een hotel.
Seks op een festival?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het op een gewone camping wel doen maar op een festivalcamping niet? Ik ga nooit naar festivals, maartoch. Als je gewoon een beetje stil doet moet het kunnen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Op een festivalcamping in een tent ja, op het festival nee.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een vraag van de redactie?

Really?!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde dat ze op grote festivals naast de gebruikelijke kluisjes ook afwerkplekken willen gaan verhuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 07 juni 2016 @ 10:30:

Ik hoorde dat ze op grote festivals naast de gebruikelijke kluisjes ook afwerkplekken willen gaan verhuren.Jeetje, meen je dat? Wat goedkoop zeg.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 07 juni 2016 @ 10:29:

Dit is een vraag van de redactie?

Really?!Nou, inderdaad. Tune in next week: seks in de bioscoop, yes or no?
Alle reacties Link kopieren
quote:pinchos schreef op 07 juni 2016 @ 10:23:

Waarom zou je het op een gewone camping wel doen maar op een festivalcamping niet? Ik ga nooit naar festivals, maar toch. Als je gewoon een beetje stil doet moet het kunnen vind ik.Als je het nou doet terwijl het festival nog in volle gang is, hoort niemand het boven het lawaai uit, toch?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Uhm nee
.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het dan om seks met je partner, of is de vraag of je daar een tent induikt met iemand die je net hebt opgescharreld?

In beide gevallen, waarom niet?

Er is vaak sowieso veel rumoer op een festival camping, dus denk niet dat er iemand wakker van ligt
Nou, waarom niet? Veel lawaai + tentje = geen probleem toch? Alleen die afwerkplekken vind ik weer een beetje te veel van het goede



Ik Snap deze vraag van de redactie wel, zomer komt eraan en dus festival seizoen...



Dus niet zo preuts dames
Natuurlijk hebben mensen seks op een festival.

Er wordt al sinds de uitvinding van de tent in gepaard hoor, toch logisch.



Wat is er zo bijzonder aan seks op een festival?

Mensen hebben toch ook seks op een camping, met hun gezin er bij, naast de caravan van opa & oma.



Verder hebben mensen seks in bosjes, achter wc huizen, in garderobes en tussen geluidsboxen.

Ook dát doen ze al zo lang die zaken bestaan.

Behalve bosjes.

Die bestonden eerder dan mensen.



Ik snap het uitzonderlijke aan de situatie niet.
Alle reacties Link kopieren
Zo, zo. Met dit soort onderwerpen tillen jullie de site wel echt naar een hoger niveau hoor. Knap!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 07 juni 2016 @ 10:40:

Natuurlijk hebben mensen seks op een festival.

Er wordt al sinds de uitvinding van de tent in gepaard hoor, toch logisch.



Wat is er zo bijzonder aan seks op een festival?

Mensen hebben toch ook seks op een camping, met hun gezin er bij, naast de caravan van opa & oma.



Verder hebben mensen seks in bosjes, achter wc huizen, in garderobes en tussen geluidsboxen.

Ook dát doen ze al zo lang die zaken bestaan.

Behalve bosjes.

Die bestonden eerder dan mensen.



Ik snap het uitzonderlijke aan de situatie niet.Kind, wat ondeugend allemaal. Ik vind dat Viva een artikelenreeks moet schrijven. Een bron van inspiratie dit.
Hallo?!
quote:spieker27 schreef op 07 juni 2016 @ 10:39:

Nou, waarom niet? Veel lawaai + tentje = geen probleem toch? Alleen die afwerkplekken vind ik weer een beetje te veel van het goede



Ik Snap deze vraag van de redactie wel, zomer komt eraan en dus festival seizoen...



Dus niet zo preuts dames Ja het heeft vast met preutsheid te maken en niet met het grote Yes gehalte van dit soort vragen.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 juni 2016 @ 10:40:

Natuurlijk hebben mensen seks op een festival.

Er wordt al sinds de uitvinding van de tent in gepaard hoor, toch logisch.



Wat is er zo bijzonder aan seks op een festival?

Mensen hebben toch ook seks op een camping, met hun gezin er bij, naast de caravan van opa & oma.



Verder hebben mensen seks in bosjes, achter wc huizen, in garderobes en tussen geluidsboxen.

Ook dát doen ze al zo lang die zaken bestaan.

Behalve bosjes.

Die bestonden eerder dan mensen.



Ik snap het uitzonderlijke aan de situatie niet.Eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 07 juni 2016 @ 10:49:

[...]





Ja het heeft vast met preutsheid te maken en niet met het grote Yes gehalte van dit soort vragen.Nou, dat dus.
Nu hebben we het over een festivalcamping en daar een tentje. Ja waarom niet zeg ik dan. Dacht dat we het hadden over een afgelegen plekje op het festival.
quote:_Doortje_ schreef op 07 juni 2016 @ 10:48:

[...]





Kind, wat ondeugend allemaal. Ik vind dat Viva een artikelenreeks moet schrijven. Een bron van inspiratie dit.



Als ik ze mag schrijven dan he...

Dan wordt het tenminste saucy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diamondbooty schreef op 07 juni 2016 @ 10:31:

[...]





Jeetje, meen je dat? Wat goedkoop zeg.....
quote:Blablabla27 schreef op 07 juni 2016 @ 10:59:

Nu hebben we het over een festivalcamping en daar een tentje. Ja waarom niet zeg ik dan. Dacht dat we het hadden over een afgelegen plekje op het festival.Het gaat om allebei.
Op het festival terrein zelf: Nee. Op de camping in een tentje: Ja hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven