Viva zoekt alle pijlers

Welk recept scoort goed binnen het hele gezin?

13-05-2015 14:18 256 berichten
Het komt niet zo vaak voor, maar soms tref je een recept dat bij het hele gezin goed in de smaak valt. Zowel manlief als de kids eten dan smullend hun bord leeg. VIVA is benieuwd: wat is bij jullie een topper bij het hele gezin?
quote:redbuIIetje schreef op 16 mei 2015 @ 20:51:

[...]



Dat vind ik nu niet iets wat je in 'n restaurant op de menukaart verwacht, net zoals stamppot. Boerenkost dus...ben je zeker nog nooit in een goed restaurant geweest
Alle reacties Link kopieren
Idd poffertjes, kroketten en bitterballen zijn wel typisch Nederlands en 'n haring met uitjes ook!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
met klapstuk kun je echt wel een culinair gerecht maken hoor en volgens mij ook wel met balkenbrij. Ze kunnen dat tenslotte ook met bloedworst
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Loaded nachos scoort trouwens ook goed bij iedereen. Maak hem dan wel met iets meer groenten (paprika, courgette) dan in de meeste recepten staat. Mijn vrouw vist er alleen soms wel wat bonen uit als ze het te veel vindt, is ze geen liefhebber van, maar daar maakt ze ons kind dan weer blij mee. Vandaag nog gemaakt. Helaas wilde ik hem vandaag weer eens met avocado serveren (8 maanden niet gegeten wegens overgevoelige reactie) maar daar blijk ik dus helaas nog steeds overgevoelig voor. Nooit meer avocado hier.
Alle reacties Link kopieren
Nachos vind ik ook lekker, maar dan met gehakt, mais, beetje jalapeno en veel kaas. Bonen en andere groentes hoeven er voor mij niet in.
Shoot first, ask questions later!
Zonder de groenten en het gehakt maken we hem trouwens ook wel als eens als avondsnack, alleen met wat ui, tacosaus en een hele hoop kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven