Viva zoekt alle pijlers

Zanggroep / koor oprichten Rijnmond - doe mee & tips

31-10-2023 15:29 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek enthousiaste zangers in de regio Rijnmond om een zanggroep of koor mee te starten! Je hoeft geen noten te kunnen lezen of perfect te zingen, dat kan ik ook niet :) Enthousiasme, lol en liefde voor muziek zijn een goede start en laten we dan kijken hoe we het koor verder kunnen vormgeven.

Houd je van r&b/soul/hiphop tot britpop/indie/pop? Van Ms. Lauryn Hill, Blur en Dolly Parton? Dan zitten we in dezelfde hoek!

Reageer dan hieronder of stuur me een direct bericht!

Heb ik dit eerder gedaan, nee... :) dus alle tips zijn welkom! Over het starten, tot het werven van zangers en locaties in de regio. Ik hoor het graag!
Bedankt vast!

Mijn favorieten:
Van oude soul tot nieuwe indiemuziek
Concerten 2023: Bey, SZA, Sugababes, Martha Wainwright, Gaz Coombes, Pip Blom, Blur
All time favs: Ms. Lauryn Hill, Stevie Wonder, Dolly Parton, Robyn, Oasis, Kelis
How about no: stadionrock (U2, Coldplay) en de meeste Nederlandstalige muziek (no offence, ieder zijn smaak)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik woon niet in de buurt anders zou ik best mee willen doen :)

Wat ik in het verleden wel heb gemerkt met koren is dat het belangrijk is dat je op één lijn zit qua afspraken/discipline. Je krijgt vervelende toestanden als de één erop rekent dat iedereen elke week komt en de teksten kent, terwijl de ander aan komt waaien als ze zin heeft en net zo makkelijk drie weken overslaat, omdat ze het voor de gezelligheid doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah jammer! Leuk dat je in ieder geval reageert :thumbsup:

Goede tips! Die ga ik zeker gebruiken. Ik heb me al wat ingelezen over het starten van een koor, dus ik hoop vooral een of meerdere geïnteresseerden te vinden om de lijnen mee uit te zetten.

En verspreid dit bericht vooral, als je kan en wilt! Tnx!! :cheer2:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven