Werk & Studie alle pijlers

Afscheid kado?

22-06-2009 11:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Misschien kan iemand mij helpen. Per 1 juli heb ik een andere baan. Het bedrijf waar ik nu werk geeft mij als afscheid een etentje met mijn naaste collega's. Ik heb 3 jaar met veel plezier gewerkt maar omdat er geen doorgroeimogelijkheden meer waren ben ik verder gaan zoeken, en met succes.

Nu wil ik eigenlijk een kleinigheidje voor mijn naaste collega's regelen. het kan in de vorm van een persoonlijk kaartje of een klein kadootje..Heeft iemand nog een leuk idee? ik wil ongeveer 5 euro uitgeven per persoon.(het zijn er 10)



Alvast bedankt!
Wat ik zelf een keer gehoord heb en als leuk idee achter in mijn hersenpan bewaard heb: vergeetmenietjes. Als plantje of zakje zaad (??), mooi ingepakt.



Veel plezier en succes met je nieuwe baan, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey Carrie,



Dank je wel! Dat is inderdaad leuk maar ik kan ze alleen vinden als bedankjes voor huwelijken...
Gewoon te koop bij de intratuin.
Alle reacties Link kopieren
oke dank je! Ga ik daar even kijken
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een zakje vergeet-me-nietjes-zaad! Gewoon zelf een leuk kaartje erbij doen. Eventueel kun je de afdeling nog een leuk boek geven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Enne, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik de laatste weken op mijn werk erg bezig was alles goed achter te laten, en iedereen altijd al de hele dag riep: Kusunum, waar staat dit, Kusunum, hoe moet dat, Kusunum, ik weet het even niet meer, heb ik ze het boek met alle antwoorden gegeven. Staat nu op een prominente plek, en wordt vaak geraadpleegd door mijn ex collega's.
Alle reacties Link kopieren
Hey Kusunum,



Dat is ook erg leuk zeg! Heel origioneel! Hier is dat niet zo van toepasing, ik regel wel veel maar heb nog 1 directe collega waar ik dit samen mee doe dus zij kan het overdragen!

Vanmiddag ga ik even langs de intratuin denk ik!
Een zonnebloem.
Alle reacties Link kopieren
Of andere bloembolletjes.

Met een kaartje erbij dat het staat voor persoonlijke groei en voor de groei van de afdeling ofzo. (even gejat van een collega die ook wegging)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb allemaal kleine potjes gehaald. Vergeet-mij-nietjes , klavertjes vier en zonnebloemen. Overal een persoonlijk kaartje aangemaakt en ingepakt met doorzichtig inpakpapier, een soort snoepje had ik ervan gemaakt! Er zat aarde en zaadjes in de potjes! het was een groot succes!



Bedankt voor de goede ideeen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven