Werk & Studie alle pijlers

Als al het werk vrijwilligerswerk zou zijn...

13-10-2019 18:40 146 berichten
...wat voor werk zou jij dan doen?
Suðri schreef:
13-10-2019 18:55
Word je zo vies van.
Maar je valt er wel van af. Ik zit de rest van de dag ijs te vreten, dus ik kan wel wat beweging gebruiken.
Kunstenaar.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
13-10-2019 18:45
Ik denk dat ik historisch onderzoeker zou worden, lekker in de archieven duiken en allerlei dingen uitzoeken.
Dat lijkt me ook heel leuk. Of detective, of iets creatiefs met mijn handen zoals edelsmid, of zo.
óu sont les neiges d'antan

Ik wil overigens ook wel best vrijwillig Viva gaan modereren :-D.


Ik zit hier toch al zo vaak, dan kan ik er maar beter écht een hobby van maken.
Alle reacties Link kopieren
Er gaat toch niemand vrijwillig vuil ophalen, oma’tjes uit de stront halen, zich uit laten schelden als verkeersregelaar, dakgoten schoonmaken, met 40 graden het dak op , ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Betty_Slocombe schreef:
13-10-2019 18:57
Maar je valt er wel van af. Ik zit de rest van de dag ijs te vreten, dus ik kan wel wat beweging gebruiken.
Val je er van af?
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
13-10-2019 18:58
Er gaat toch niemand vrijwillig vuil ophalen, oma’tjes uit de stront halen, zich uit laten schelden als verkeersregelaar, dakgoten schoonmaken, met 40 graden het dak op , ....
Dakgoten en vuilnis is wel dankbaar werk. Je ziet tenminste resultaat van je werk. Daar kun je in veel meer begeerde functies alleen maar van dromen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
werken bij een dierenarts, dierenasiel/opvang of dierenpension
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
merano schreef:
13-10-2019 18:57
Dat lijkt me ook heel leuk. Of detective, of iets creatiefs met mijn handen zoals edelsmid, of zo.
Oeh ja detective!
Suðri schreef:
13-10-2019 19:00
Val je er van af?
Bokkende zombies hè.
blijfgewoonbianca schreef:
13-10-2019 18:58
Er gaat toch niemand vrijwillig vuil ophalen, oma’tjes uit de stront halen, zich uit laten schelden als verkeersregelaar, dakgoten schoonmaken, met 40 graden het dak op , ....
Het was ook meer een gedachtenexperiment dan een voorstel tot herinrichting van de samenleving.
Suðri schreef:
13-10-2019 19:00
Val je er van af?
Ja. Of je armen vallen er af.
Maar ik wil een soort ninjazombiejager worden, die karate kan en zweven in slow motion in de lucht. Dan word ik automatisch dun.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
13-10-2019 19:04
Bokkende zombies hè.
ik zie nu iemand rodeorijdend op een zombie voor me inclusief cowboyhoed
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nu doe. En dat weet ik zeker want ik doe het (nog) gratis, want je doet eerst 3 jaar onbetaald, fulltime stage voor je deze titel mag gaan voeren. Maarrrrrrr het einde is in zicht: vanaf over 7 maanden eindelijk tegen betaling :cheer2:

Denk wel dat ik dat nóg leuker ga vinden omdat het spaargeld inmiddels op is en we dan tenminste eindelijk weer eens een verre reis kunnen maken :lol:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
moonenz schreef:
13-10-2019 19:06
ik zie nu iemand rodeorijdend op een zombie voor me inclusief cowboyhoed
:mrgreen:
anoniem_370114 wijzigde dit bericht op 13-10-2019 19:08
0.64% gewijzigd
...
anoniem_370114 wijzigde dit bericht op 13-10-2019 19:09
Reden: Bokkend forum
0.00% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
13-10-2019 19:05
Ja. Of je armen vallen er af.
Maar ik wil een soort ninjazombiejager worden, die karate kan en zweven in slow motion in de lucht. Dan word ik automatisch dun.
Oh dat is leuk.

Ik wil dan tovenaar zijn. Met een mooie zwarte robe en een prachtige toverstok en alle gruwelijke spreuken kennen en op slechteriken jagen. Met bezem.
lux- schreef:
13-10-2019 19:07
Wat ik nu doe. En dat weet ik zeker want ik doe het (nog) gratis, want je doet eerst 3 jaar onbetaald, fulltime stage voor je deze titel mag gaan voeren. Maarrrrrrr het einde is in zicht: vanaf over 7 maanden eindelijk tegen betaling :cheer2:

Denk wel dat ik dat nóg leuker ga vinden omdat het spaargeld inmiddels op is en we dan tenminste eindelijk weer eens een verre reis kunnen maken :lol:
Drie jaar onbetaald? My god.

Wat doe je dan??
Alle reacties Link kopieren
uitzoeken waarom het mensendom echt bestaat :D
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
13-10-2019 19:07
Drie jaar onbetaald? My god.

Wat doe je dan??
Coschappen ;)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel in een Orang Oetan reservaat willen werken :heart:
COtweepuntnul schreef:
13-10-2019 19:04
Het was ook meer een gedachtenexperiment dan een voorstel tot herinrichting van de samenleving.
Dan kan je beter iedereen zowat verplichten om bijvoorbeeld 16 uur per week betaald te werken in jobs die open blijven staan.

De rest van de week kies je dan maar of je thuisblijft, gaat zorgen voor je kinderen, mantelzorgt, vrijwilligerswerk gaat doen, ...


De daken zullen dus hersteld worden, oma wordt uit bed gehaald, ...
Alleen dan af en toe iets trager.
lux- schreef:
13-10-2019 19:09
Coschappen ;)
Is dat onbetaald joh?
Alle reacties Link kopieren
Muzikant, rondtoeren met mijn eigen bandje.
anoniem_64484 wijzigde dit bericht op 13-10-2019 19:12
68.63% gewijzigd
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
VlammendeTroela schreef:
13-10-2019 19:11
Muzikant
Wat voor soort?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven