Werk & Studie alle pijlers

Bedrijfs-/merknaam ideeën gezocht! Help!(Geen OP)

19-02-2020 23:07 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2020 11:27
Reden: OP verwijderd
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:17
Nee
Waar komen je producten dan vandaan? Ik ga er even van uit dat je ze niet zelf produceert, namelijk.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-02-2020 09:32
wat zijn slimme bekers?
Waarschijnlijk gewoon een fles/beker die bijhoudt hoeveel je drinkt, hoeveel je nog moet drinken, temperatuur van je drank meet. Zulke flessen bestaan al van betrouwbare bedrijven.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
20-02-2020 10:25
Succes. Want wat jij omschrijft verkopen zij ook. Plus tig andere webwinkels.
Er wordt continue geïnnoveerd. Er zijn genoeg producten die nog niet op de Nederlandse markt verkrijgbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
20-02-2020 10:30
Waar komen je producten dan vandaan? Ik ga er even van uit dat je ze niet zelf produceert, namelijk.
Ik heb verschillende leveranciers die ze voor mij zullen gaan produceren naar mijn eigen wensen.
Alle reacties Link kopieren
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:35
Ik heb verschillende leveranciers die ze voor mij zullen gaan produceren naar mijn eigen wensen.
Waar dan?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
20-02-2020 10:31
Waarschijnlijk gewoon een fles/beker die bijhoudt hoeveel je drinkt, hoeveel je nog moet drinken, temperatuur van je drank meet. Zulke flessen bestaan al van betrouwbare bedrijven.
Als je AliExpress betrouwbaar noemt.
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:32
Er wordt continue geïnnoveerd. Er zijn genoeg producten die nog niet op de Nederlandse markt verkrijgbaar zijn.
Let ook even op je spelling als je je website gaat vullen met content.

Maar ik denk niet dat je het gat in de markt hebt gevonden met unieke producten die nog niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:37
Als je AliExpress betrouwbaar noemt.
Ik zei nergens AliExpress, dat maak jij ervan. Ik heb onderzoek moeten doen naar zulke flessen en er bestaan al genoeg bedrijven die ze produceren.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
20-02-2020 10:35
Waar dan?
Amerika, Canada, China en Frankrijk. Maar ehm, waarom is dit van belang?
Alle reacties Link kopieren
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:40
Amerika, Canada, China en Frankrijk. Maar ehm, waarom is dit van belang?
Omdat het me zeer sterk lijkt.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
20-02-2020 10:40
Omdat het me zeer sterk lijkt.
En waarom dan?
Alle reacties Link kopieren
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:40
Amerika, Canada, China en Frankrijk.

Dat klinkt als een enorme onderneming als je ze in al die landen gaat laten produceren. Als je webshop zo groot gaat worden, is het dan niet beter om budget uit te trekken voor het laten bedenken van je naam?
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:42
En waarom dan?
als starter ben je kansloos
een webshop met wierook en bekers is een hobby, geen bedrijf en als je hier moet vragen om een bedrijfsnaam neem je het zelf ook allemaal niet zo serieus
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
20-02-2020 10:42
Dat klinkt als een enorme onderneming als je ze in al die landen gaat laten produceren. Als je webshop zo groot gaat worden, is het dan niet beter om budget uit te trekken voor het laten bedenken van je naam?
Dat zou zeker kunnen.
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:45
Dat zou zeker kunnen.
en waarom doe je dat dan niet?
Alle reacties Link kopieren
Fay30 schreef:
20-02-2020 10:45
Dat zou zeker kunnen.

Goh wat een inhoudelijke reactie. Hoe kun je nou denken dat je een grote serieuze onderneming kunt starten als je de naam van je bedrijf (wat ook een merknaam moet worden) gaat zoeken bij vreemden die én niet precies weten wat je gaat doen en waar je voor staat én je naam niet weten. Nee, ik ga mee met meds: je neemt het zelf niet eens serieus.
S-Groot schreef:
20-02-2020 10:48
Goh wat een inhoudelijke reactie. Hoe kun je nou denken dat je een grote serieuze onderneming kunt starten als je de naam van je bedrijf (wat ook een merknaam moet worden) gaat zoeken bij vreemden die én niet precies weten wat je gaat doen en waar je voor staat én je naam niet weten. Nee, ik ga mee met meds: je neemt het zelf niet eens serieus.
custummade wierrook en luchtbevochtigers, daar zitten we allemaal op te wachten
Alle reacties Link kopieren
Meltdown

Ik denk dat je shop wel een succes wordt, als je je klanten net zo vriendelijk behandelt als ons.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
20-02-2020 10:48
Goh wat een inhoudelijke reactie. Hoe kun je nou denken dat je een grote serieuze onderneming kunt starten als je de naam van je bedrijf (wat ook een merknaam moet worden) gaat zoeken bij vreemden die én niet precies weten wat je gaat doen en waar je voor staat én je naam niet weten. Nee, ik ga mee met meds: je neemt het zelf niet eens serieus.
Het is gewoon een dropshipper. Die zijn sowieso niet serieus te nemen.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
20-02-2020 11:07
Het is gewoon een dropshipper. Die zijn sowieso niet serieus te nemen.
wat is een dropshipper?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-02-2020 11:08
wat is een dropshipper?
Iemand die een “winkel” opent, maar gewoon op jouw naam dingen op AliExpress bestelt. Vragen ze soms 5x de originele prijs voor.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
20-02-2020 11:09
Iemand die een “winkel” opent, maar gewoon op jouw naam dingen op AliExpress bestelt. Vragen ze soms 5x de originele prijs voor.
Oh hahahahaha Oplichterij dus
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-02-2020 11:15
Oh hahahahaha Oplichterij dus
Als ze het netjes doen in principe niet, maar heel veel beweren bepaalde keurmerken te hebben. Op Facebook is een pagina “Ali vs de rest”, daar zit inmiddels iemand van één of ander keurmerk op die nu elke winkel die beweert dat keurmerk te hebben, controleert. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat is iedereen negatief zeg! Je kan het TO ook gewoon gunnen. En kan goed zijn dat TO er goed over heeft nagedacht, marktonderzoek heeft gedaan, financiering rond heeft gekregen etc maar alleen even ideetjes kwam opdoen voor een bedrijfsnaam. Maar nee hoor, wordt direct de grond ingeboord door iedereen. Snap daar echt niks van maar het klinkt zo kinderachtig en jaloers. TO, ik heb geen bedrijfsnaam maar wens je wel success!
Alle reacties Link kopieren
Dus hoe gaat het heten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven