Werk & Studie alle pijlers

Diensten

23-10-2019 01:28 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas weer begonnen met 5 ploegendienst ... dus per week verschild het welke dienst ik werk soms 2 keer ochtend dienst dan 2 keer middag dienst en 1 keer nachtdienst bijvoorbeeld. Na 1,5 jaar thuis gezeten te hebben wegens hyperventilatie depressie etc wilde ik de draad weer oppakken en ben ik begonnen met werken. Toch valt het me zwaar die diensten en merk ik op het werk soms een aanval opkomen etc. Hoe kan ik het beste hier ritme in krijgen? Afgelopen nacht nachtdienst gehad dus overdag geslapen morgen nog vrij en donderdag ochtenddienst en dus nu nog steeds wakker omdat ik nu dus niet kan slapen vanwege het nacht ritme
Alle reacties Link kopieren
Joyelkedag schreef:
23-10-2019 07:16
Kan eens vragen maar dit was enige fulltime en dat heb ik nodig ivm huur vaste lasten etc

Een ander uitzendbureau dan, volgens mij zoeken ze overal mensen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maar vertel eens wat meer. Heb je je beter gemeld omdat ziektewet niet genoeg inkomen was? Hoe zit het met re-integratie? Het klinkt alsof je van 0 naar 100 bent gegaan.
.
En als banen overdag alleen parttime zijn kan je misschien 2 parttime banen combineren?
Alle reacties Link kopieren
Joyelkedag schreef:
23-10-2019 07:42
Nee heb dit zelf gedaan omdat ik het een kans wilde geven en de draad wilde oppakken wist niet dat indirect weer klachten ging krijgen. En de banen wat ik kan zijn bijna allemaal in ploegen of parttime wat niet gaat ivm vaste lasten . Ik voel me even weer heel erg kl*te nu.
Je hebt dus in behandeling helaas weinig inzicht opgedaan over je klachten en nog belangrijker, je grenzen. Ben je nog in behandeling en daaraan aan het werken? Als je jezelf en je grenzen niet goed leert kennen is het een kwestie van tijd tot het weer misgaat namelijk.

Je hebt het over de 'banen die je kan'. Geef je jezelf daarmee niet erg weinig credit? Je kunt vast meer hoor. En de bedrijfsarts of het uitzendbureau kan en wil je daar vast echt mee helpen. Komt best goed!
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
23-10-2019 10:46
En als banen overdag alleen parttime zijn kan je misschien 2 parttime banen combineren?
Meestal verwachten ze bij een parttime baan dat je fulltime qua tijd beschikbaar bent omdat het vaak flexibel moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
jokesloten schreef:
23-10-2019 12:08
Meestal verwachten ze bij een parttime baan dat je fulltime qua tijd beschikbaar bent omdat het vaak flexibel moet zijn.
Lijkt me niet. Als jij je uren werkt dan ben je klaar voor die week/maand.

Zou wat zijn. Baan van 12 uur maar wel 40 uur beschikbaar moeten zijn.

Je kan ook vaste dagen afspreken he. :-)
Alle reacties Link kopieren
Poezemens84 schreef:
23-10-2019 13:26
Lijkt me niet. Als jij je uren werkt dan ben je klaar voor die week/maand.

Zou wat zijn. Baan van 12 uur maar wel 40 uur beschikbaar moeten zijn.

Je kan ook vaste dagen afspreken he. :-)
Meestal is het op oproepbasis gelukkig kon ik dan wel doorgeven wanneer ik echt niet kon.
Maar ik werd echt wel de hele week op verschillende tijden ingepland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven