Werk & Studie alle pijlers

Geld verdienen vanuit huis

05-10-2008 15:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze vraag is volgens mij al meerdere malen gesteld maar ik kon het niet terug vinden op het forum.



Naast mijn baan wil ik graag vanuit huis werken, het liefst vanachter mijn computer.

Heeft iemand hier tips voor en ervaring mee?



Hetgeen wat ik al doe is enquete's invullen via het NIPO
Ik verkoop mijn foto's via stocksites vanuit huis. Maar dat doe ik naast mijn normale baan.
Alle reacties Link kopieren
Wat kun je allemaal? Dat heeft er ook wel mee te maken.

Ik maak bijvoorbeeld wel eens een website van thuis uit, maar heb daar dan ook voor geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Websites maken heb ik nog nooit gedaan ook denk ik niet dat ik qua kwaliteit foto's maak die op stocksites verkoopbaar zijn :(



Foto's bewerken ben ik wel mee bezig maar of daar vraag naar is? Volgens mij kan zowat iedere fotograaf dat tegenwoordig..
Tja, veel thuiswerk is onbetrouwbaar.;

Je kunt erotische smsjes gaan versturen vanuit huis maar ik weet niet of je het op je geweten wilt hebben dat je sommige mannen en vrouwen tot de afgrond brengt.
Alle reacties Link kopieren
je hebt ook een startpagina waar allemaal thuiswerk dingen op staan. Moet je anders maar even googlen.
Alle reacties Link kopieren
Precies ja, als je gaat googlen kom je op veel onbetrouwbare sites terrecht, erg jammer..



Daarom wil ik graag goede ervaringen van jullie weten
misschien mystery shoppen? Even verder naar beneden scrollen en er is een heel topic over.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwtje schreef op 05 oktober 2008 @ 16:37:

Websites maken heb ik nog nooit gedaan ook denk ik niet dat ik qua kwaliteit foto's maak die op stocksites verkoopbaar zijn :(



Foto's bewerken ben ik wel mee bezig maar of daar vraag naar is? Volgens mij kan zowat iedere fotograaf dat tegenwoordig..
Wat zoek je dan wel? Administratieve taken? Webcamwerk? Callcenterwerk? Inpakwerk? Heb je een vak geleerd?
Ik heb het idee dat de meeste thuiswerkcentrales je alleen geld uit de zak kloppen met 'inschrijfgeld'.

Of veel werk voor weinig geld.
Alle reacties Link kopieren
Bellen voor het nipo.

Doe ik ook en is vanuit huis.
Alle reacties Link kopieren
Flashy: wat moet je dan doen met dat bellen? Hoe heb je je daarvoor opgegeven en niet onbelangrijk.. wat krijg je ervoor?

Ik vul nu alleen enquetes in van t NIPO.



Bertje_: heb wel een vak geleerd maar daar heb ik mn werk al in, zoek er iets naast. Misschien is administratief werk een idee, weet je hoe je daaraan komt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Kijk eens op moneypenny.nl

Kan je een thuiskantoor opzetten en vanuit daar opdrachten uitvoeren.



Succes!

stes
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwtje schreef op 06 oktober 2008 @ 22:10:

Flashy: wat moet je dan doen met dat bellen? Hoe heb je je daarvoor opgegeven en niet onbelangrijk.. wat krijg je ervoor?

Ik vul nu alleen enquetes in van t NIPO.



Bertje_: heb wel een vak geleerd maar daar heb ik mn werk al in, zoek er iets naast. Misschien is administratief werk een idee, weet je hoe je daaraan komt?




Bedrijven of consumenten bellen voor een telefonisch onderzoek.Je verdient 9 euro per uur en houd er 7,85 aan over.

als je meer info wilt moet je mij even een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar extra inkomsten naast mijn normale baan. Zou graag werk vanuit huis willen, inpakwerk oid. Maar het is zo moeilijk om er achter te komen of zoiets betrouwbaar is of niet. Als je je in wil schrijven op zo'n site moet je altijd eerst een bepaald bedrag betalen, en soms zelfs maandelijks om 'door bedrijven gezien te kunnen worden'.

Gister kwam ik bijvoorbeeld op een website waar je e-mails moet beantwoorden. Per mail zou je 5 tot 15 minuten bezig zijn en je zou 25,- verdienen per beantwoorde mail. Máár je moet wel eerst het één of ander downloaden wat je 25,- kost.



Is er iemand die ervaring heeft met als thuiswerk bijvoorbeeld inpakwerk? Telefonie werk vanuit huis zie ik niet zitten omdat ik met mijn werk ook al hele dagen aan de telefoon zit.
Alle reacties Link kopieren
@ Stes; kun je me iets meer vertellen over moneypenny?

@ Flashy; bedenk me dat bellen me weinig zal opleveren aangezien ik alleen een mobiele telefoon heb.. :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel gastouder, maar ben van huis uit verpleegkundige maar was de werktijden zat en wilde meer thuis zijn met de kinderen omdat het met 1 niet zo lekker ging



Ik vang 4 dagen per week tussen de 1 a 2 kindjes op.

Maar na 2009 zal dat wel veranderen, misschien wil jij wel een hele andere richting maar bijdeze mij bijdrage.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwtje, ik sta ook ingeschreven bij Moneypenny, al een hele tijd. Sinds een jaar kijk ik heel serieus naar opdrachten, maar het valt me tegen. Opdrachten die volledig vanuit huis ingevuld worden, zijn ontzettend gewild. Daar komen binnen een paar dagen vaak meer dan 100 reacties op.

Inmiddels heb ik twee keer serieus meegedongen naar een opdracht (je krijgt alleen bericht als ze met je verder willen in de procedure bij een opdracht, dus niet eens als je niet door de eerste selectie bent zeg maar) en ben het helaas beide keren niet geworden.

Dus even een thuiskantoor opzetten en werken maar, dat klinkt veel eenvoudiger dan het is.

Als je commercieel heel sterk bent en houdt van bellen en dus telefonische verkoop, kom je denk ik wel redelijk snel aan de slag. Maar dat zou voor mij dan weer helemaal niks zijn.

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren
Tja weet niet of je er interesse in hebt maar als je vanuit huis achter de computer wil werken zou je erotisch webcam werk kunnen doen. Doe ik ook. Maar goed dat is niet voor iedereen.



Er zijn heel veel "bedrijven" (vaak gewoon particulieren) die vage downloads aanbieden om geld mee te verdienen, maar je moet wel betalen om te downloaden. Nooit doen!
hmm, erotisch cammen. En dan dat vreemde mannen je op straat ineens enthousiast begroeten, omdat ze je herkennen van de webcam? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nee dat erotisch cammen is niks voor mij... erotisch sms'en ed ook niet trouwens...



Pff moeilijk om zo nog een bijbaantje te vinden hoor! Als al die oplichters nou een keer niet bestonden..
Dat zou mooi zijn, ja.
Misschien dan mystery shoppen voor TNS Nipo?



http://www.tns-nipo.com/p...tures-mysteryshoppers.asp
Alle reacties Link kopieren
Mystery shoppen is niet vanuit huis natuurlijk, op misschien af en toe een bel-opdracht ofzo na.

Maar wel werk dat je flexibel kunt inplannen en de uitwerking van het bezoek is dan wel weer vanuit huis.

Ik doe dit sinds kort trouwens ook, heb nog maar één shop bezocht dus kan er nog niet zoveel over zeggen.

Ik heb een mail gehad van TSN Nipo, daar heb ik ook gesolliciteerd. Ik moet nu bellen of ik nog interesse heb en dan word ik voor een trainingsdag uitgenodigd. Ik twijfel nog.

Weet iemand wat de verdiensten bij TSN Nipo zijn?

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren
In een andere richting: inpakwerk bijv?



In het plaatselijke huis-aan-huis of zondagskrantje staan nog weleens dat soort klussen.



t Is geen computerwerk zoals je zou willen maar misschien toch een optie.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven