Werk & Studie alle pijlers

Help bijstand?

05-08-2019 15:36 309 berichten
xxxxx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-08-2019 21:40
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:00
Vanuit de bijstand krijg je begeleiding bij het vinden van werk, ideaal toch. Voor je het weet zit je dan helemaal op je plekkie.
:facepalm: je denkt serieus dat de gemeente gaat kijken welk werk TO leuk vindt en daarmee gaat helpen? Dream on, de kortste route naar passend werk is de norm. Dus thuiszorg, lopende band werk, etc. Overal waar ze nu te springen zitten om mensen. Er is op dit moment een enorm tekort bij gemeenten binnen het sociaal domein. Ze gaan echt niet investeren in iemand dit prima kan werken maar geen zin heeft. Dat wordt met harde hand aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
lilyroseee schreef:
05-08-2019 16:11
Ja maar het is ook een tijdelijke functie he. Dan zit je daar ook mee.
Vreemde redenatie dit.
Ook in een tijdelijke functie doe je ervaring op.
Life is a bitch (and I'm helping her).
:whip:
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:13
Sarcastisch, ik? :whistle:
2x
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 05-08-2019 16:15
98.31% gewijzigd
Fizz schreef:
05-08-2019 16:12
Werken doe je niet alleen voor de lol, maar ook om brood op te plank te krijgen. Jij klinkt net als TO als een verwend nest.

Oh, dat ben ik ook echt. Heerlijk, voor mij betaalt mijn sugardaddy alles. Ga toch niet werken, doei.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Maud! Je hebt wat overhoop gehaald!

Sarcasme mensen, sarcasme :proud:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:15
Oh, dat ben ik ook echt. Heerlijk, voor mij betaalt mijn sugardaddy alles. Ga toch niet werken, doei.
Zolang ik niet voor je hoef te betalen, vind ik het allemaal prima.
nlies schreef:
05-08-2019 16:07
Och arme ja, wat doen ze naar, door alleen maar de waarheid te vertellen. En droom rustig verder dat de bijstand het wel regelt.
De mensen die ik ken die vanuit de bijstand werk kregen moesten de spaarpakketten van de Plus in gaan pakken, flessen shampoo herinpakken en de fietsenstalling van de gemeente beheren
Hilarisch inderdaad die opmerking.
anoniem_6463b566da7f9 wijzigde dit bericht op 05-08-2019 16:17
17.65% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
05-08-2019 16:15
:rofl:

Maud! Je hebt wat overhoop gehaald!

Sarcasme mensen, sarcasme :proud:

Ja, sorry, ik heb een beetje moeite To serieus te nemen. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:15
Oh, dat ben ik ook echt. Heerlijk, voor mij betaalt mijn sugardaddy alles. Ga toch niet werken, doei.
:kneel:
Been there, done that, got the T-shirt.
rocky2008 schreef:
05-08-2019 16:16
Hilarisch inderdaad die opmerking.
ik lees niets raars hoor
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:16
Ja, sorry, ik heb een beetje moeite To serieus te nemen. :biggrin:
Helaas bestaan ze wel, maar ik denk dan weer niet dat ze hier een topic gaan openen. Ik houd het er daarom maar op dat TO in Noorwegen woont.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is in de bijstand zitten een hele nare baan vol regeltjes en afspraken en sollicitatie plichten
, werk en is relaxter hoor, ze zitten je echt achterna, ik heb zelf even in de ww gezeten waar ik volledig recht op had en dat vond ik al verschrikkelijk, en dan noemen ze het een vrij land met vrije keuzes, nou geloof me.. alleen als je in de pas loopt.

Ik denk dat je de bijstand niet leuk vindt, secretaresse baantjes lijken me ook verschrikkelijk trouwens, gelukkig niet mijn werk gebied.
lilyroseee schreef:
05-08-2019 16:11
Ja maar het is ook een tijdelijke functie he. Dan zit je daar ook mee.
Gewoon op je strepen blijven staan, jij komt er wel! Topinstelling ook, daar zitten werkgevers op te wachten.....

*sarcasmemodus uit*
Fizz schreef:
05-08-2019 16:16
Zolang ik niet voor je hoef te betalen, vind ik het allemaal prima.

Zolang je niet mijn sugardaddy of sugarmommy (ik ben niet zo kieskeurig) bent zit je goed.
Fizz schreef:
05-08-2019 16:19
Helaas bestaan ze wel, maar ik denk dan weer niet dat ze hier een topic gaan openen. Ik houd het er daarom maar op dat TO in Noorwegen woont.
gezien haar vorige posts ben ik bang dat het een echt levend exemplaar is
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:16
Ja, sorry, ik heb een beetje moeite To serieus te nemen. :biggrin:
Je was wel goed zeg :rolling:
Fizz schreef:
05-08-2019 16:19
Helaas bestaan ze wel, maar ik denk dan weer niet dat ze hier een topic gaan openen. Ik houd het er daarom maar op dat TO in Noorwegen woont.
Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2019 16:16
Ja, sorry, ik heb een beetje moeite To serieus te nemen. :biggrin:
:rofl:
COtweepuntnul schreef:
05-08-2019 16:21
Je was wel goed zeg :rolling:

Dank je :D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel echt is en trouwens half Amsterdam noord heeft een bijstand, ik had daar kennissen wonen er wonen hele trotse generaties die nog nooit een dag gewerkt hebben.
En trouwens waarom niet een tijdje in de bijstand als je ff niet weet welke richting je op wil, al die loonslaven die maar doorbikkelen in rotbaantjes zijn beter dan iemand die een break durft te nemen en over de volgende baan nadenkt?
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
05-08-2019 16:28
Ik denk dat het wel echt is en trouwens half Amsterdam noord heeft een bijstand, ik had daar kennissen wonen er wonen hele trotse generaties die nog nooit een dag gewerkt hebben.
En trouwens waarom niet een tijdje in de bijstand als je ff niet weet welke richting je op wil, al die loonslaven die maar doorbikkelen in rotbaantjes zijn beter dan iemand die een break durft te nemen en over de volgende baan nadenkt?
Dit is toch zeker ook sarcastisch bedoeld? Reageert nu half Noorwegen hier?
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
05-08-2019 16:30
Dit is toch zeker ook sarcastisch bedoeld? Reageert nu half Noorwegen hier?
Dat hoop ik wel ja.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ohh jij, je wilt helemaal niet werken geloof ik gezien je andere topics... Misschien een hele rijke man trouwen ofzo?
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Ga je deze openingspost ook weer weghalen TrOl?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven