Werk & Studie alle pijlers

Hoogopgeleid als je hogeschool voor de kunsten hebt gedaan?

30-06-2020 22:08 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
nav een ander topic;

De titel zegt het al, ben je hoogopgeleid als je de hogeschool voor de kunsten hebt gedaan of word je dan uitkeringstrekker?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat valt onder hoogopgeleid.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Het een sluit het ander niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Eén sluit het ander niet uit toch?
Je kunt prima hoogopgeleid zijn en toch in de situatie terechtkomen dat je een beroep moet doen op ons uitkeringsstelsel.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch hoogopgeleid zijn en alsnog uitkeringstrekker worden?
Zolang je maar animaties voor Twee voor Twaalf maakt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je überhaupt als uitkeringstrekker niet hoogopgeleid kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
30-06-2020 22:11
Zolang je maar animaties voor Twee voor Twaalf maakt.
verrek, daar zit natuurlijk iemand van de HKU achter
Alle reacties Link kopieren
Of??? Kan een hoogopgeleid persoon geen uitkeringstrekker worden?
Het een sluit het ander niet uit.
Afgezien daarvan; HBO valt onder hoogopgeleid.
Ik heb ook een vraag over hoogopgeleid zijn.

Je hebt Promovendum die verzekeringen voor hoogopgeleiden aanbiedt. Wat is daar zo bijzonder aan en moet je bij aanmelden je diploma's meesturen?
Als je 5000 netto verdient wel.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
30-06-2020 22:14
Ik heb ook een vraag over hoogopgeleid zijn.

Je hebt Promovendum die verzekeringen voor hoogopgeleiden aanbiedt. Wat is daar zo bijzonder aan en moet je bij aanmelden je diploma's meesturen?
vind ik echt een goede vraag. Vraag me dus ook af of E-Darling (daten voor hogeropgeleidde) ook vraagt om je diploma's
Karl_Marx schreef:
30-06-2020 22:15
vind ik echt een goede vraag. Vraag me dus ook af of E-Darling (daten voor hogeropgeleidde) ook vraagt om je diploma's
En wie heeft een verzekering bij Promovendum genomen vanwege dit criterium? :hihi:
-Darkside- schreef:
30-06-2020 22:14
Ik heb ook een vraag over hoogopgeleid zijn.

Je hebt Promovendum die verzekeringen voor hoogopgeleiden aanbiedt. Wat is daar zo bijzonder aan en moet je bij aanmelden je diploma's meesturen?
Risico-analyse toont aan dat hogeropgeleiden minder schade rijden, bijvoorbeeld. Ik betaal minder aan mijn autoverzekering vanwege mijn opleiding en beroepsgroep.
Hoe dat bij Promovendum werkt, weet ik niet. Je moet minimaal een havo-diploma hebben, zie ik op hun website. Mbo4 afgerond is niet voldoende. Tsja.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
30-06-2020 22:14
Ik heb ook een vraag over hoogopgeleid zijn.

Je hebt Promovendum die verzekeringen voor hoogopgeleiden aanbiedt. Wat is daar zo bijzonder aan en moet je bij aanmelden je diploma's meesturen?
Is een gewone verzekeraar waar iedereen zich kan verzekeren. Door alle marketing te richten op hoogopgeleiden trekken ze klanten aan (of in ieder geval hopen ze dat) die statistisch gezien minder schades melden. En dat betekent lagere kosten voor de verzekeraar.
-Darkside- schreef:
30-06-2020 22:14
Ik heb ook een vraag over hoogopgeleid zijn.

Je hebt Promovendum die verzekeringen voor hoogopgeleiden aanbiedt. Wat is daar zo bijzonder aan en moet je bij aanmelden je diploma's meesturen?
Gewoon statistiek. Hoger opgeleiden maken statistisch minder schade.

En bij het aanmelden hoef je denk ik alleen maar op te geven wat je opleidingsniveau is. Mocht je schade rijden, en er ontstaat twijfel, dan kunnen ze alsnog om bewijs vragen. Als blijkt dat je bij het aanvragen van de verzekering gelogen hebt, dan ben je gruwelijk zuur (want dat is bij alle verzekeringen zo).
Betty_Slocombe schreef:
30-06-2020 22:18
Risico-analyse toont aan dat hogeropgeleiden minder schade rijden, bijvoorbeeld. Ik betaal minder aan mijn autoverzekering vanwege mijn opleiding en beroepsgroep.
Hoe dat bij Promovendum werkt, weet ik niet. Je moet minimaal een havo-diploma hebben, zie ik op hun website. Mbo4 afgerond is niet voldoende. Tsja.
Hm okay. Ik heb nog nooit mijn beroep of opleiding op hoeven geven bij de verzekering.
Overigens vind ik iemand met alleen havo lager opgeleid dan iemand met mbo4. Dan heb je tenminste nog voor een specifiek vak geleerd.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
30-06-2020 22:14
Ik heb ook een vraag over hoogopgeleid zijn.

Je hebt Promovendum die verzekeringen voor hoogopgeleiden aanbiedt. Wat is daar zo bijzonder aan en moet je bij aanmelden je diploma's meesturen?
Nee. Ik heb gewoon ingevuld dat ik universiteit gedaan heb. Ze mogen niemand afwijzen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Fluithaas schreef:
30-06-2020 22:25
Gewoon statistiek. Hoger opgeleiden maken statistisch minder schade.

En bij het aanmelden hoef je denk ik alleen maar op te geven wat je opleidingsniveau is. Mocht je schade rijden, en er ontstaat twijfel, dan kunnen ze alsnog om bewijs vragen. Als blijkt dat je bij het aanvragen van de verzekering gelogen hebt, dan ben je gruwelijk zuur (want dat is bij alle verzekeringen zo).
Tenzij je ze deze topics laat lezen of 5000 euro of meer verdient.
Voornu schreef:
30-06-2020 22:28
Tenzij je ze deze topics laat lezen of 5000 euro of meer verdient.
:biggrin:
-Darkside- schreef:
30-06-2020 22:26
Hm okay. Ik heb nog nooit mijn beroep of opleiding op hoeven geven bij de verzekering.
Overigens vind ik iemand met alleen havo lager opgeleid dan iemand met mbo4. Dan heb je tenminste nog voor een specifiek vak geleerd.
Ja, ik ook.

Ik moest het doen omdat ik het via een collectief gedaan heb. Dat scheelde aanzienlijk. Maar je kunt eigenlijk ook gewoon liegen.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
30-06-2020 22:18
Risico-analyse toont aan dat hogeropgeleiden minder schade rijden, bijvoorbeeld. Ik betaal minder aan mijn autoverzekering vanwege mijn opleiding en beroepsgroep.
Hoe dat bij Promovendum werkt, weet ik niet. Je moet minimaal een havo-diploma hebben, zie ik op hun website. Mbo4 afgerond is niet voldoende. Tsja.
met kunstacademie kun je geen auto betalen
dat heeft Promovendum ingecalculeerd
Betty_Slocombe schreef:
30-06-2020 22:29
Ja, ik ook.

Ik moest het doen omdat ik het via een collectief gedaan heb. Dat scheelde aanzienlijk. Maar je kunt eigenlijk ook gewoon liegen.
Aha, logisch.

Maar nee, ik ga niet liegen om bij een elite-verzekeraar te mogen horen. Hoewel ik het op basis van mijn havo diploma gewoon mag dus.
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken zeg ik altijd dat domme vragen niet bestaan, maar voor deze openingspost maak ik een uitzondering.

Deze vraag is gewoon te stom om antwoord op te geven.
..
lilalinda schreef:
30-06-2020 22:30
met kunstacademie kun je geen auto betalen
dat heeft Promovendum ingecalculeerd
En met kunstacademie rij je alleen maar in kringetjes de grachtengordel rond. En weer terug. Alleen de bakfietsmoeders die je tegenkomt vormen een (verwaarloosbaar) risico.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven