Werk & Studie alle pijlers

Idee kleinigheidje voor medewerkers?

02-04-2020 14:15 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik wil mijn medewerkers een kleinigheidje opsturen als teken van waardering. Door de corona-crisis werken ze nu allemaal vanuit huis, ze zijn allemaal ontzettend hard aan het werk en enorm flexibel gezien de omstandigheden.
Ik zat te denken aan een reep chocola en ook iets ter ontspanning (misschien zo'n kleurboek voor volwassenen) en verder een persoonlijk kaartje voor iedereen. Hebben jullie misschien nog andere (of betere) suggesties? Het zijn allemaal vrouwen tussen de 20 en 30 jaar oud en eentje van 50+. Het moet echt om een kleinigheidje gaan (max 10 a 15 euro pp) en makkelijk te versturen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is iedereen zo enorm tegen cash of een cadeaubon eigenlijk?
Dan kan iedereen namelijk zelf uitmaken wat ze ermee gaan kopen, of het nou een bos bloemen is of een doosje Tony Chocolonely.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 17:52
Waarom is iedereen zo enorm tegen cash of een cadeaubon eigenlijk?
Dan kan iedereen namelijk zelf uitmaken wat ze ermee gaan kopen, of het nou een bos bloemen is of een doosje Tony Chocolonely.
Omdat het om het gebaar gaat
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 17:52
Waarom is iedereen zo enorm tegen cash of een cadeaubon eigenlijk?
Dan kan iedereen namelijk zelf uitmaken wat ze ermee gaan kopen, of het nou een bos bloemen is of een doosje Tony Chocolonely.
Jij snapt het echt niet he.
Ben je een keer overgeslagen?
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Maandag27 schreef:
02-04-2020 15:22
Voor deze medewerkster zou ik een doos citroenen doen. Zoveel zurigheid daar kan niets leuks tegen op.

Dat wordt dan weer te duur...

Afbeelding

Liz001 schreef:
02-04-2020 14:15
Het moet echt om een kleinigheidje gaan (max 10 a 15 euro pp) en makkelijk te versturen.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook een kadobon kopen voor lokale ondernemers zie ik. Geen idee alleen om welke regio het gaat natuurlijk :)
Maar ik zou ook heel blij zijn met bloemen (iets minder met chocola), of een borrelpakket oid. Je kan ook pp kijken misschien wat passend is, als het toch om een klein clubje gaat. Op mijn werk weet ik wel wat iedereen individueel zou waarderen!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn teamleden via een bepaalde kaartenmerksite Tony Chocolony paaseitjes gekocht met een kaart erbij. Tekst in n op de kaart is voor iedereen anders; ze hebben allemaal hun eigen struggles en ik ben ze heel dankbaar voor wat ze ondanks alles doen. Heb zelfs zo'n pakketje aan mn zure manager gestuurd, met een tekst, iets van "zonder wrijving geen glans, zonder eieren te breken geen omelet, zullen we maar zeggen".
Maandag besteld, maar is nog steeds niet bij ze binnen. Hou daar wel rekening mee.
Was uiteindelijk 13 euro pp kwijt.
Ik heb vandaag een doosje fruit bezorgd gekregen van mijn werkgever, met een persoonlijk kaartje erbij. Echt leuk en lekker én gezond!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg! Zou ik ook erg waarderen.
Ik vind goeie bonbons van de bakker altijd een feestje, bos mooie tulpen erbij en een persoonlijk kaartje en ik ben happy hoor.
Maar ook luxe kaasjes van de kaasboer en dan met luxe noten een borrelpakketje samenstellen vind ik ook fijn.

Ander idee gezien de tijd: een mandje met ontbijtspullen voor Pasen? Een lekkere pas stol, roomboter, luxe kaas/vleeswaren, zakje paaseitjes, flesje verse sap etc.

Of: bij iedereen een Paasontbijt laten bezorgen (is wel duur denk ik).


Trouwens: heb je nog personeel nodig ;) :idee: ?
Alle reacties Link kopieren
Pathé thuisbioscoop bon?
Ik zou zeker kijken bij een lokale ondernemer. Bij ons kun je bij een lokale ondernemer een paaspakket bestellen die hij bezorgt wanneer jij het wil. Hij heeft nu zo weinig klanten in de winkel dat hij alle tijd heeft om deze in elkaar te zetten en ze te laten bezorgen door een medewerker. Een leuke persoonlijke groet op een kaartje voor je collega's erbij. Hartstikke leuk.

Op deze manier steun en motiveer je de ondernemer. Ze hebben het echt heel zwaar en op deze manier houden ook zij de moed erin. Het is misschien een druppel maar ik denk maar zo dat zoiets als dit met veel enthousiasme wordt gemaakt.
Mochten jouw collega's een beetje bij elkaar in de buurt wonen zodat het goed te bezorgen is dan zou ik hier zeker over nadenken.
nursy schreef:
02-04-2020 19:08
Pathé thuisbioscoop bon?

Met tijdelijk 4 zenders Film1 gratis is dat misschien wat overbodig.
Ik zie heel veel suggesties voor chocola voorbij komen, maar echt niet iedereen eet dat.
Ik zou persoonlijk gaan voor een kaartje en een boeket bloemen of een plant. Het gaat uiteindelijk om het gebaar en met lieve woorden op een kaartje geef je heel mooi uiting aan je waardering voor je medewerkers.
Alle reacties Link kopieren
Netflix abo?

Ik heb gister de creche een kaartje gestuurd om te bedanken voor alle flexibele noodopvang alleen een kaart want met alle maatregelen wist ik niet was ze aan mochten nemen.

Zelf kregen we vandaag een doosje fruit op de afdeling.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
02-04-2020 20:51
Ik zie heel veel suggesties voor chocola voorbij komen, maar echt niet iedereen eet dat.
Ik zou persoonlijk gaan voor een kaartje en een boeket bloemen of een plant. Het gaat uiteindelijk om het gebaar en met lieve woorden op een kaartje geef je heel mooi uiting aan je waardering voor je medewerkers.
dat geldt voor alles wat je weg geeft
een ander heeft niks met bloemen

je kunt het altijd nog weg geven
lilalinda schreef:
02-04-2020 20:57
dat geldt voor alles wat je weg geeft
een ander heeft niks met bloemen

je kunt het altijd nog weg geven
Dat is ook zo. Ik heb het idee dat bloemen toch wat breder in de smaak vallen dan etenswaren, maar misschien zit ik ernaast :)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
02-04-2020 20:59
Dat is ook zo. Ik heb het idee dat bloemen toch wat breder in de smaak vallen dan etenswaren, maar misschien zit ik ernaast :)
chocolade geef ik weg
en bloemen, ben ik wel een zeikerd in. Ik vind zo'n stijf gemengd boeket echt geen ruk aan
:)
Steun de lokale ondernemer.
De bakker en bloemist hebben nauwelijks klanten.
De bloemist vertelde dat de kwekers geen bloemen kunnen exporteren, dus de kwekerijen leiden verlies.
De bakker krijgt minder bestellingen, omdat mensen hun verjaardag niet vieren met gebak.

Bijvoorbeeld MKB Westland heeft alle adressen op een website.
https://www.mkbwestland.nl/winkelhier-e ... ndernemer/

Je koopt 7 brievendozen. A5 of A4.
Afbeelding
Je vraagt bij de bakker hij die doos wil vullen met bonbons, brownies of boterkoek. Uiteraard netjes ingepakt in plastic.
Opvullen met bubbeltjesplastic.

Verschillende smaken brownies.
Zoiets:
Afbeelding

Of één soort brownies:
Afbeelding
lilalinda schreef:
02-04-2020 21:02
chocolade geef ik weg
en bloemen, ben ik wel een zeikerd in. Ik vind zo'n stijf gemengd boeket echt geen ruk aan
:)
Mijn schoonmoeder haalt ze vaak uit elkaar en maakt er dan een minder stijf bosje van. Of meerdere bossen.

Ik word altijd blij van een mooie plant, maar dat is ook weer bewerkelijk.

Ik word totaal niet blij van chocolade (eet ik niet en ik mag het ook niet meer), Lush en Rituals (niet fijn, gehecht aan mijn eigen merken), hobbyspul (niet mijn hobby en fooddingen zoals thee.
Daarom kies ik al snel voor een bloemetje of plantje. Het idee van een zakje zaaizaad vind ik ook wel leuk gevonden.

Maar goed, ik ben geen medewerker van TO.
Rudolftherednosereindeer schreef:
02-04-2020 14:24
Ik zie wel eens reclame voorbij komen van brownies die per post verstuurd kunnen worden (brievenbus)
Dat is browniesperpost.nl
Hun verkoop loopt tijdens de Coronacrisis als een tierelier. Ze hebben daarom een langere bezorgtijd.


Ik zou naar de lokale bakker of banketbakker gaan, want die zitten met een winkelhuur die ze volgende maand niet meer kunnen betalen.
#steundelokaleondernemer
chocolol schreef:
02-04-2020 14:21
Iedereen een stuk lush handzeep
Als ik dat van mijn baas zou krijgen zou ik ontslag nemen. Geloof me: als deze hele corona-onzin voorbij is was ik mijn handen een jaar lang gewoon helemaal niet meer.

Wij van de wasserij hebben een budgetje gekregen, en daarvan wordt iedere week een traktatie gekocht waar iedereen die dag toevallig zin in heeft. Meestal is dat vreetwerk, lekkere broodjes of zo.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:37
geld? cadeaubon? is dat een optie want daar word ik pas blij van en niet van een reep chocola of een bos bloemen die waarschijnlijk gratis zijn afgehaald nu ze niet verkocht worden.
Voor iemand die zichzelf FlowerBomb noemt zou ik toch verwachten dat je blij wordt van een bos bloemen. En het gaat om het gebaar toch? Is al leuk als je werkgever aan je denkt.
Verder: geld... tja... het gaat om een kleinigheidje van 10 a 15 euro per persoon dus om dan 10 of 15 euro contant te krijgen? Dan vind ik iets kleins toch leuker.
lise1985 schreef:
02-04-2020 20:59
Dat is ook zo. Ik heb het idee dat bloemen toch wat breder in de smaak vallen dan etenswaren, maar misschien zit ik ernaast :)

Als TO een brievenbuspakje wil sturen zijn bloemen niet geschikt.
Dan moet er iemand gaan bezorgen (duurder en meer risico)
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:42
hoezo een negatieve instelling? je kunt momenteel kilo's tulpen en weet ik veel wat gratis afhalen bij de bloemenveiling.
ik zou niet amused zijn met die gratis bloemen.
en een reep chocola kan ik zelf kopen maar doe het niet want ik krijg er puisten van.
ik ontvang liever cash als blijk van waardering.
Whahahaha, kan niet serieus zijn.
Bespaar me die chocolade.
Die koop ik zelf wel in de smaak die ik zelf wil.

Doe mij maar een fles witte wijn of martini :-).
Lady*Voldemort schreef:
02-04-2020 21:23
Als ik dat van mijn baas zou krijgen zou ik ontslag nemen. Geloof me: als deze hele corona-onzin voorbij is was ik mijn handen een jaar lang gewoon helemaal niet meer.

Wij van de wasserij hebben een budgetje gekregen, en daarvan wordt iedere week een traktatie gekocht waar iedereen die dag toevallig zin in heeft. Meestal is dat vreetwerk, lekkere broodjes of zo.
Het stuk bedrijfszeep dat met logo van mijn werk* dat ik met Kerst kreeg ligt hier nog altijd ongebruikt.
Geen zin om zelfs tijdens 't handen wassen met mijn werk geconfronteerd te worden.

Over 5 jaar belandt het wel eens op zolder.




*Ze hebben er zo een paar 1.000 laten maken en aan cliënten verkocht.
Wij kregen er allemaal bij godsgratie 1 gratis als Kerst-geschenk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven