Werk & Studie alle pijlers

Idee kleinigheidje voor medewerkers?

02-04-2020 14:15 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik wil mijn medewerkers een kleinigheidje opsturen als teken van waardering. Door de corona-crisis werken ze nu allemaal vanuit huis, ze zijn allemaal ontzettend hard aan het werk en enorm flexibel gezien de omstandigheden.
Ik zat te denken aan een reep chocola en ook iets ter ontspanning (misschien zo'n kleurboek voor volwassenen) en verder een persoonlijk kaartje voor iedereen. Hebben jullie misschien nog andere (of betere) suggesties? Het zijn allemaal vrouwen tussen de 20 en 30 jaar oud en eentje van 50+. Het moet echt om een kleinigheidje gaan (max 10 a 15 euro pp) en makkelijk te versturen.
Suzan_1991 schreef:
03-04-2020 13:11
Lief bedoeld ja, maar ik zou ze niet aannemen. Ik ga niet onnodig risico nemen voor bloemen. Overigens zijn zowel m'n man als ik allergisch, dus ik wil sowieso al geen bloemen in huis.
Bloemen buiten op de tuintafel, heb je leuk uitzicht.

En verder niet te hysterisch doen, het is helemaal niet nodig om allerlei voorwerpen te gaan ontsmetten. Gewoon je handen wassen en desinfecteren en niet aan je gezicht zitten.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk heb ik voor iedereen 2 flessen wijn geregeld omdat wij altijd gezellig op Vrijdag middag borrelen en dat niet doorgaat. Uiteraard gezorgd dat het ook op vrijdag werd afgeleverd.

Een vrolijke bos tulpen is ook leuk.

N.B.: zorg ervoor dat je het bij een lokale kleine partij regelt, want die hebben het nu ook zwaar. Onze plaatselijke wijnhandel heeft mij wel 10 x bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Als je wijn laat bezorgen misschien wel even eraan denken dat sommige mensen geen alcohol drinken en ze er dan natuurlijk weinig aan hebben!
Alle reacties Link kopieren
Rosanna1985 schreef:
03-04-2020 16:07
Als je wijn laat bezorgen misschien wel even eraan denken dat sommige mensen geen alcohol drinken en ze er dan natuurlijk weinig aan hebben!
mijn moslim buuf geeft mij haar wijn, zij krijgt mijn chocolade
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuk gebaar, ongeacht wat je uiteindelijk krijgt; ik heb in de eerste week bloemen bezorgd gekregen en in de tweede week een reep chocolade met een kaartje erbij - prima toch?!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
ik bestel af en toe bij een site die een gezellig pakketje maakt met daarbij een fotolijstje. De tekst kan je dan zelf verzinnen of een foto toevoegen. Ze hebben nu bijvoorbeeld bakpakketten. Wordt mooi ingepakt. Ik vond het een feestje om te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Liz001 schreef:
03-04-2020 12:25
Bedankt voor alle leuke suggesties! Ik heb vandaag kleine doosjes chocola gekocht bij de lokale bakker, doosjes met luxe thee bij de kaasboer en wil bij het tuincentrum (geen grote keten) dit weekend nog iets van zakjes met iets van bloemenzaadjes kopen. Dit weekend ga ik de kaartjes schrijven en kunnen de pakketjes op de bus.
Wat lief van jou zeg en ook leuke ideen!
Ik had alles leuk gevonden, zou het gebaar erg waarderen juist!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg!!
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:48
ik kreeg vorige week bloemen in mijn handen gedrukt omdat er bij ons een omzetstijging is geweest van ruim 30% in de afgelopen weken. We praten hier over miljoenen euro's.
Ik heb de 2 bossen in de kofferbak van de auto laten liggen. Ze zullen nu wel uitgedroogd zijn anders had ik ze wel opgestuurd naar je. :lol:
Er zijn meer bazen die zelfs bij een omzetstijging van 50% niks geven, ook al betreft het dan ook miljoenen euro's.
Het is nooit goed bij de mensen!


Hier stond nog iets, maar ik zie dat je een beslissing hebt genomen. Hopelijk zijn jouw mensen wél blij met wat ze krijgen!

Succes en veel plezier met het verzenden!
Alle reacties Link kopieren
Liz001 schreef:
03-04-2020 12:25
Bedankt voor alle leuke suggesties! Ik heb vandaag kleine doosjes chocola gekocht bij de lokale bakker, doosjes met luxe thee bij de kaasboer en wil bij het tuincentrum (geen grote keten) dit weekend nog iets van zakjes met iets van bloemenzaadjes kopen. Dit weekend ga ik de kaartjes schrijven en kunnen de pakketjes op de bus.
Super leuk!
Wat leuk dat je dit doet Liz!
Wat een topper van een werkgever! :applause:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je dit hebt gedaan
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:48
ik kreeg vorige week bloemen in mijn handen gedrukt omdat er bij ons een omzetstijging is geweest van ruim 30% in de afgelopen weken. We praten hier over miljoenen euro's.
Ik heb de 2 bossen in de kofferbak van de auto laten liggen. Ze zullen nu wel uitgedroogd zijn anders had ik ze wel opgestuurd naar je. :lol:
Wauw, bizar! Je zou voordat je dit doet moeten bedenken hoeveel tijd en moeite in het kweken van bloemen en planten gaat zitten! Kwekers zitten nu in een hele benarde positie en zouden het waarderen als er geld wordt gegeven ipv dat het gratis moet worden weggegeven. Zo kunnen zij hun werknemers betalen....
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:48
ik kreeg vorige week bloemen in mijn handen gedrukt omdat er bij ons een omzetstijging is geweest van ruim 30% in de afgelopen weken. We praten hier over miljoenen euro's.
Ik heb de 2 bossen in de kofferbak van de auto laten liggen. Ze zullen nu wel uitgedroogd zijn anders had ik ze wel opgestuurd naar je. :lol:
Wauw, bizar! Je zou voordat je dit doet moeten bedenken hoeveel tijd en moeite in het kweken van bloemen en planten gaat zitten! Kwekers zitten nu in een hele benarde positie en zouden het waarderen als er geld wordt gegeven ipv dat het gratis moet worden weggegeven. Zo kunnen zij hun werknemers betalen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bos bloemen gehad vorige week. Ik had het niet verwacht, maar was blij verrast. Ze staan nóg heel mooi en ben gewoon blij met het gebaar.
Mijn man werkt in de logistiek, hun klanten hebben ook weinig tegenslag tot nu toe. Wel veel zieken, dus de meesten maken overuren.

Hij mocht nu een restaurant in de stad kiezen, daar krijgt hij een tegoedbon voor twv 30 euro. Zijn werkgever betaalt nu meteen al die restaurants.

Vind ik een superinitiatief!
GreenLadyFern schreef:
07-04-2020 17:52
Mijn man werkt in de logistiek, hun klanten hebben ook weinig tegenslag tot nu toe. Wel veel zieken, dus de meesten maken overuren.

Hij mocht nu een restaurant in de stad kiezen, daar krijgt hij een tegoedbon voor twv 30 euro. Zijn werkgever betaalt nu meteen al die restaurants.

Vind ik een superinitiatief!
Goed initiatief zeg.
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee

Ik zou inderdaad zoals iemand al noemde bv een kaasplankje van de lokale kaasboer doen of een klein mandje met spulletjes voor paasontbijt: Paar eitjes, afbakbroodjes, potje jam, potje paté en een paar sinasappels. Paar leuke paasservetten erbij en klaar
Alle reacties Link kopieren
Tulpen via pluukz (en je ondersteunt daarmee ook nog een goed doel omdat ze anders de tulpen weg moeten gooien)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehad: zakje paaseitjes, stroopwafel, reep chocolade met tekst, paaspakketje en een chocopaasreep in de bus. Op de afdeling bos bloemen en grote dozen met paaseitjes. Superlief maar wel veel (van leidinggevende, van leidinggevende daarboven, van het MT, van het bestuur, van alle kanten komen cadeautjes om te bedanken voor de inzet in deze tijden).
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een linnen tasje met paaseitjes en paasbrood. Lief gebaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven