Werk & Studie alle pijlers

Iemand ervaring met thuiswerk? betrouwbaar?

27-03-2007 14:55 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Ik heb een dochtertje van 2, werk twee dagen per week in de zorg en ben op zoek naar wat makkelijk geld verdienen voor erbij.

Nu denk ik dus aan thuiswerk, lekker simpel inpakken bijv, lijkt me namelijk best leuk.

Dus.... heeft iemand daar ervaring mee? Ik zag bijv Aurora op internet, kinderpuzzels inpakken. Wil ik best doen maar ik vraag me af hoe betrouwbaar zoiets is. Inschrijven via internet en telefoon....   Betalen ze je wel uit? Dat soort dingen vraag ik me af.

Graag reacties!

gr Juniper
Sorry, met die branche ben ik helemaal niet bekend.
Ik werk zelf als enquêtrice voor TNS NIPO. Je kunt lekker vanuit huis werken èn je eigen tijd indelen. Je hebt wel te maken met shifttijden, maar je mag je shifts zelf uitzoeken. Voor thuiswerk verdient het best goed en je hebt niet de troep in huis die je met inpakken wel hebt. (heb ik eerst gedaan maar ik werd niet goed van alle dozen in huis) Op www.tns-nipo.com kun je op de vacature klikken en dan ga je meteen naar de site voor thuiswerkers. Daar staat alle informatie op.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2013 11:14
Reden: spam
% gewijzigd
quote:juniper2 schreef op 04 april 2007 @ 16:39:

hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties.

ik heb veel websites bezocht en ben er, wat o.a. shada al schreef, inderdaad achter gekomen dat er meer vraag dan aanbod is en het meeste oplichterij is.

Het leek me vooral leuk om productiewerk te doen maar het meeste is achter de computer of telefoon, of verdient niet veel dus daar vind ik niet zoveel aan.

Dussss... ik ga lekker voor een ander baantje kijken!

xxx June

Dat productiewerk is veel makkelijker voor de ondernemer/fabrikant om dat naar een sociale werkplaats te sturen. Dus ik denk dat dat steeds minder zal worden.