Werk & Studie alle pijlers

Iemand ervaring met thuiswerk? betrouwbaar?

27-03-2007 14:55 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Ik heb een dochtertje van 2, werk twee dagen per week in de zorg en ben op zoek naar wat makkelijk geld verdienen voor erbij.

Nu denk ik dus aan thuiswerk, lekker simpel inpakken bijv, lijkt me namelijk best leuk.

Dus.... heeft iemand daar ervaring mee? Ik zag bijv Aurora op internet, kinderpuzzels inpakken. Wil ik best doen maar ik vraag me af hoe betrouwbaar zoiets is. Inschrijven via internet en telefoon....   Betalen ze je wel uit? Dat soort dingen vraag ik me af.

Graag reacties!

gr Juniper
Sorry, met die branche ben ik helemaal niet bekend.
Ik werk zelf als enquêtrice voor TNS NIPO. Je kunt lekker vanuit huis werken èn je eigen tijd indelen. Je hebt wel te maken met shifttijden, maar je mag je shifts zelf uitzoeken. Voor thuiswerk verdient het best goed en je hebt niet de troep in huis die je met inpakken wel hebt. (heb ik eerst gedaan maar ik werd niet goed van alle dozen in huis) Op www.tns-nipo.com kun je op de vacature klikken en dan ga je meteen naar de site voor thuiswerkers. Daar staat alle informatie op.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2013 11:14
Reden: spam
% gewijzigd
quote:juniper2 schreef op 04 april 2007 @ 16:39:

hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties.

ik heb veel websites bezocht en ben er, wat o.a. shada al schreef, inderdaad achter gekomen dat er meer vraag dan aanbod is en het meeste oplichterij is.

Het leek me vooral leuk om productiewerk te doen maar het meeste is achter de computer of telefoon, of verdient niet veel dus daar vind ik niet zoveel aan.

Dussss... ik ga lekker voor een ander baantje kijken!

xxx June

Dat productiewerk is veel makkelijker voor de ondernemer/fabrikant om dat naar een sociale werkplaats te sturen. Dus ik denk dat dat steeds minder zal worden.

Iemand had het over puzzels inpakken of zo iets. stel je voor minimaal 500-1000 puzzels + verpakkingsmateriaal, waar laat je dat in huis?

En verder denk ik dat dat productiewerk niet meer verdient dan dat telefoonwerk. Meestal stukwerk, en dan krijg je een paar cent per stuk, en dan is een uur snel voorbij, en die stapel die je moet doen wordt heel langzaam minder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:willowillemsen schreef op 06 december 2013 @ 12:58:

Ik heb zelf ook allerlei manieren geprobeerd om thuis te werken, vooral online. Ik heb artikelen geschreven op infonu.nl en dit levert me een paar tientjes per maand op. Ik ben op dit moment gestart met een introductiepakket van cpcinkomen ; ik hou jullie op de hoogte over de inkomsten hieruit.

Pff geloof je dat echt? 287 euro per dag verdienen?

Als dat echt zo zou zijn zou die meneer geen reclame hoeven te maken, want dan zou iedereen die daar werkt zijn familie vrienden en kennissen al ingelicht hebben om vooral daar te gaan werken
Dit topic is bijna 7 jaar oud

En gestaft voor spam.
quote:Istar_ schreef op 07 december 2013 @ 00:58:

Dit topic is bijna 7 jaar oud

En gestaft voor spam.lol, zal welaan het tijdstip van de avond, en het niveau van de wijnfles liggen dat ik dat niet zag
Het valt best mee. Mijn beste vriendin heeft drie kinderen en is een webshop (SPAM) gestart. Voordeel is is dat ze constant op de kinderen kan letten als ze hun mama nodig hebben en haar uren zijn heel flexiebel En bovendien verdien ze een beetje centen met de verkoop van gepersonaliseerde cadeaus.

De moeite om na te denken.
Zelf doe ik aan netwerk marketing. Werken vanuit huis en eigen baas. Zelf bepalen hoeveel uur ik eraan besteed. En het netwerk marketing bedrijf waaraan ik ben aangesloten heeft ook nog es een aantrekkelijke bonus/uitbetalings plan. De ideale thuiswerk voor huismoeders of als bijbaantje
Dubbel nicken ook nog...
Ik heb eeb tijd geleden aangemeld op de site van operatormatch en beantwoorde chat berichten van verschillenden member websites die zich berichtencentrale en operatorpanel noemen.Maar uitbetaald word pas bij minimaal 50euro verdiensten te hebben bereikt.Ik vraag me af of dit nep is of niet?Of moet ik dit opbouwen om uiteindelijk meer te verdienen.?Ik ben benieuwd op jullie aantworden.!?

tot dan,

mvg krissi29
Ben gek op altijd wat nieuws kennen te leren!!!
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 31-01-2018 13:54
Reden: Spam
96.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven