Werk & Studie alle pijlers

Ik word morgen waarschijnlijk ontslagen

18-07-2019 14:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,

Lees al lang veel mee op het forum, en nu heb ik eigenlijk geen vraag, maar ik wil graag iets van mij afchrijven. Gisteren heb ik te horen gekregen dat mijn werkgever niet tevreden is met mijn functioneren. Ik kan mij eigenlijk wel vinden in wat hij zei. Ik werk er nog maar 8 maanden, maar heb eigenlijk van het begin al te weinig werk. In het begin vroeg ik extra werk, maar na een paar keer ben ik daarmee gestopt, omdat er geen verandering kwam.

Ik voel me vaak ook lusteloos en de dagen gaan zo traag. Ik denk dat je de verveling ook echt kunt zien aan mij. Dat werd dus gisteren besproken. Ik heb gevraagd om verplaatst te worden naar een andere afdeling, en morgen krijg ik hier een antwoord op. Ik weet eigenlijk dat er op deze andere afdeling ook te weinig werk is voor mij, maar ik ben zo bang om helemaal zonder werk te zitten.



Ik heb altijd al werk kunnen zoeken als ik nog werk had. Als ik op sollicitaties zal vertellen dat ik ontslag heb gekregen zal toch geen enkele werkgever mij willen aannemen? Of panikeer ik teveel? Ik heb ook gejobhopped de laatste jaren. op mijn vorige baan heb ik ook maar een jaar gewerkt en ervoor 1 jaar en 4 maanden. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik hier wel een hele tijd zal mogen werken.

Ik heb morgen al een gesprek bij een selectiekantoor, maar ik vertrek maandag op reis voor 10 dagen. Dus ik kan pas echt zoeken als ik terugkom..

Alvast bedankt voor degenen die de moeite nemen om te antwoorden! :)
Je kan toch ook voor beide afdelingen gaan werken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven