Werk & Studie alle pijlers

Ik word niet aangenomen(Geen OP)

18-01-2020 16:41 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2020 11:25
Reden: OP verwijderd
99.41% gewijzigd
AdriaanKanarie schreef:
26-01-2020 15:37
er is genoeg in de buurt kwa supermarkten en drogisten maar aangenomen worden is een ander verhaal. Btw ik heb berichtjes terug gekregen van supermarkten dat ik niet passend was bij het team. Heel fijn dit allemaal. ik laat me hopen maar vallen. stik er maar in.
Kleuter.
AdriaanKanarie schreef:
26-01-2020 15:37
er is genoeg in de buurt kwa supermarkten en drogisten maar aangenomen worden is een ander verhaal. Btw ik heb berichtjes terug gekregen van supermarkten dat ik niet passend was bij het team. Heel fijn dit allemaal. ik laat me hopen maar vallen. stik er maar in.
Ik denk dat de winkels een leuk team hebben met positieve mensen, die goed hun werk doen en dingen willen leren.
Ach schei toch uit met dat gehak op TO.
Je wordt er zelf echt geen leuker mens van als je iemand anders op z’n flikker geeft.
Betonrot schreef:
26-01-2020 21:31
Ach schei toch uit met dat gehak op TO.
Je wordt er zelf echt geen leuker mens van als je iemand anders op z’n flikker geeft.
Huh? Wie geeft TO op zijn flikker?
En denk jij dat TO beleefd, keurig, opgewekt en gemotiveerd overkomt in een sollicitatiegesprek?
Alle reacties Link kopieren
Stop met deze knul te pesten. Wat zijn jullie voor vieze onbeleefde mensen. Ik heb zelf ervaring gehad hiermee dat ik niet werd aangenomen voor dezelfde reden. Soms heb je geluk en soms niet. Je moet gewoon volhouden jongen! ik vertrouw in je. trek je niks aan van al die minderwaardige flapdrollen. Je bent sterk! de rest zijn juist de kleutertjes.
MussafElKari schreef:
05-02-2020 16:35
Stop met deze knul te pesten. Wat zijn jullie voor vieze onbeleefde mensen. Ik heb zelf ervaring gehad hiermee dat ik niet werd aangenomen voor dezelfde reden. Soms heb je geluk en soms niet. Je moet gewoon volhouden jongen! ik vertrouw in je. trek je niks aan van al die minderwaardige flapdrollen. Je bent sterk! de rest zijn juist de kleutertjes.
En je hebt speciaal een account aangemaakt om dat te komen melden?
watdachtjehiervan schreef:
05-02-2020 16:43
En je hebt speciaal een account aangemaakt om dat te komen melden?
Volgens mij gewoon de nieuwe account van die trieste TO aangezien die een permaban heeft gekregen.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
05-02-2020 16:43
En je hebt speciaal een account aangemaakt om dat te komen melden?
Denk dat adriaantje zich verveelde en dacht "Kom, ik ga weer even in mijn oude topic roeren"
MussafElKari schreef:
05-02-2020 16:35
Stop met deze knul te pesten. Wat zijn jullie voor vieze onbeleefde mensen. Ik heb zelf ervaring gehad hiermee dat ik niet werd aangenomen voor dezelfde reden. Soms heb je geluk en soms niet. Je moet gewoon volhouden jongen! ik vertrouw in je. trek je niks aan van al die minderwaardige flapdrollen. Je bent sterk! de rest zijn juist de kleutertjes.
Hoe helpt dit TO?
Alle reacties Link kopieren
Sneu.
Alle reacties Link kopieren
Neem mij niet kwalijk maar Ik ben niet de gene achter het account ''AdriaanKaranie''.
Ik kwam deze topic toevallig tegen en wilde daarop reageren. Wat betekent TO eigenlijk? Ik ben namelijk nieuw op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
MussafElKari schreef:
06-02-2020 14:24
Neem mij niet kwalijk maar Ik ben niet de gene achter het account ''AdriaanKaranie''.
Ik kwam deze topic toevallig tegen en wilde daarop reageren. Wat betekent TO eigenlijk? Ik ben namelijk nieuw op dit forum.
Tuurlijk ventje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven