Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

18-10-2018 08:49 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het is hier weer de tijd van het jaar om te bedenken wat we in de kerstpakketten van alle werknemers gaan stoppen.

Ik heb al de grote websites bekeken maar vind dit jaar eigenlijk niks leuks. Ja eentje met een plaid en een windlicht en ander lekkers voor 65€

Wie heeft er leuke ideeën voor kerstpakketten? Ik wil het graag leuk maken voor iedereen, wat bijna geen doen is.

Oh en we gaan geen bonnen geven, een envelopje met geld krijgen ze ook nog bij het kerstpakket.

Ik ben dus vooral opzoek naar een ding wat leuk is om te krijgen. In het verleden hebben we al gegeven koffertje, grill, vuurkorf.

Budget max 60€
loesiepoesie wijzigde dit bericht op 18-10-2018 08:52
13.51% gewijzigd
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna geen doen om het voor iedereen leuk te maken. Dus ik zou kijken wat er de laatste jaren gegeven is dus niet weer een tapas pakket met schaaltjes ofzo.
Ik vind wel hoe meer eten erin hoe beter want de schaaltjes etc van diverse pakketten staan hier vaak ongebruikt in de kast en eten gaat op of geef ik weg als ik het niet lust.
Een soeppakket? Soep maken schijnt tegenwoordig erg in te zijn.
Mooie grote pan, kommen, kookboekje?
Wijn, gluhwein, kerstbrood, een powerbank
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar hadden wij een soort kerstmarkt. Iedereen kreeg een zakje munten waarmee je bij 5 verschillende kraampjes spullen kon uitzoeken.

De kraampjes hadden diverse thema's: drank, woonspullen, techspulletjes, delicatessen. Iedereen heeft zijn tas mooi kunnen vullen met wat spullen.
Dit werd trouwens door een extern bedrijfje geregeld. Vooral de woonspullen en de drank gingen erg hard.

Ik vond het een erg leuke manier om ervoor te zorgen dat ieder wat leuks had. Ik had een bierpakket, een dekentje, kussentje en een vleesthermometer.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Bonbons, iets van Rituals en een theepakket voor de werkster en de nanny?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
gizzmo-returns schreef:
18-10-2018 08:53
Een soeppakket? Soep maken schijnt tegenwoordig erg in te zijn.
Mooie grote pan, kommen, kookboekje?
Iedereen die graag soep maakt heeft al een grote pan en wellicht geen opbergruimte voor een tweede.

Dingen die klein zijn of die op gaan zou ik doen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-10-2018 08:54
Wijn, gluhwein, kerstbrood, een powerbank
De eeuwige rooie wijn vind ik zonde van het geld. Lust ik niet en staat hier altijd in de kast te verstoffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, ga naar de jumbo (of een andere supermarkt) en laat daar een pakket samenstellen. Alleen eten, maar niet alleen maar koekjes en snoepjes (hebben mijn ouders een keer gehad, zat bijna alleen maar koek en snoep in en bijna niets anders). Ook lekkere zoutjes bijvoorbeeld en dingen om een maaltijd te koken. Iedereen naar de zin maken lukt nooit.
Mijn ouders hebben ook wel eens een pakket laten maken bij de slager.
Alle reacties Link kopieren
Boardbabe82 schreef:
18-10-2018 08:55
Vorig jaar hadden wij een soort kerstmarkt. Iedereen kreeg een zakje munten waarmee je bij 5 verschillende kraampjes spullen kon uitzoeken.

De kraampjes hadden diverse thema's: drank, woonspullen, techspulletjes, delicatessen. Iedereen heeft zijn tas mooi kunnen vullen met wat spullen.
Dit werd trouwens door een extern bedrijfje geregeld. Vooral de woonspullen en de drank gingen erg hard.

Ik vond het een erg leuke manier om ervoor te zorgen dat ieder wat leuks had. Ik had een bierpakket, een dekentje, kussentje en een vleesthermometer.
Dat is ook een leuk idee! Zelf ook geen gestress met 65 dozen klaarzetten!
#doeslief
dolfje schreef:
18-10-2018 08:59
De eeuwige rooie wijn vind ik zonde van het geld. Lust ik niet en staat hier altijd in de kast te verstoffen.
Dan geef je m toch weg als je bij iemand op visite gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook de denken op bol.com iets te kopen en zelf bij de Ah lekkere dingen te bestellen. Gaat wel veel meer werk worden.
Maar ja wat ga ik bij bol.com bestellen?

Maar ik ben er van bewust dat ik niet iedereen blij met het kerstpakket maakt, gelukkig hebben die mensen nog MP.
#doeslief
Wat voor werknemers heb je? Voornamelijk man of vrouw? Ga je daarvoor evt aparte pakketten doen?
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie schreef:
18-10-2018 09:02
Ik zit ook de denken op bol.com iets te kopen en zelf bij de Ah lekkere dingen te bestellen. Gaat wel veel meer werk worden.
Maar ja wat ga ik bij bol.com bestellen?

Maar ik ben er van bewust dat ik niet iedereen blij met het kerstpakket maakt, gelukkig hebben die mensen nog MP.
Is het de eerste keer dat je dit doet?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-10-2018 09:01
Dan geef je m toch weg als je bij iemand op visite gaat?
Ja dat kan maar ik heb liever iets wat ik wel zelf lust. Ik ken ook niet zoveel rode wijn drinkers.
Ik ben wel voorstander van het zelf mogen kiezen door middel van een eerder genoemde markt of een tinteling oid.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie schreef:
18-10-2018 08:59
Dat is ook een leuk idee! Zelf ook geen gestress met 65 dozen klaarzetten!
Dat moet je ook niet doen, dat is veel te veel werk. Moet je het alleen doen? Ik werk in een veel kleiner bedrijf en bij ons doen ze dat al met zijn 2 of 3 en ze organiseren dan meteen de kerstviering( vorig jaar een ontbijt).
Als het budget het toelaat zou ik voor zo’n markt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bij meer dan één medewerker is het al uitgesloten dat iedereen tevreden is.

Ik haal altijd bij de Sligro het pakket dat ik het leukste vind, dan doe ik hetzelfde bij de Makro, en dan geef ik mijn medewerker die twee pakketten. Meestal levert dat tevredenheid.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
wij doen altijd zoveel mogelijk: "dingen die op kunnen", dus liefst geen hardware (schalen, snijplanken, schorten)
Hier was iedereen heel blij met een bioscoopkerstpakket . Bioscoopbonnen, popcorn, m&m s cola twee cola glazen chips en nog wat kleine dingen.

Kerstpakket moviestar was het
Alle reacties Link kopieren
Miss een mooie houten snijplank? Of zo'n borrelplank leuk?

Nee ik heb het al een paar keer een der gedaan en m'n ideeën zijn dit jaar nu een beetje op. Vandaar dit topic.

Onze werknemers zijn heel divers, van tokkie Piet tot kakker Lodewijk zeg maar.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
18-10-2018 09:10
Hier was iedereen heel blij met een bioscoopkerstpakket . Bioscoopbonnen, popcorn, m&m s cola twee cola glazen chips en nog wat kleine dingen.

Kerstpakket moviestar was het
Die vind ik ook oprecht leuk :)
Alle reacties Link kopieren
Met inpak werk heb ik wel hulp hoor, altijd wel een mannetje uit het magazijn die mij kan helpen :)
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
To, voor hoeveel mensen is het? Als het voor een klein groepje is dan kun je misschien de boel persoonlijker maken, als het voor veel mensen is, is dat niet te doen. Zijn het overwegend mannen/vrouwen?

Zelf vind ik een pakket met eten en lekkere dingetjes fijner, dan een pakket met spulletjes. Je hebt meestal toch alles al zelf en die extraatjes uit het pakket (hoe leuk ze ook zijn) eindigen toch vaak in de kast of op zolder.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik lees graag even mee, bij ons is het budget rond de 75 euro en 9 vrouwen
Ieder jaar vind ik het weer een gedoe om iets te bedenken wat voor iedereen leuk (genoeg) is
Ik krijg elk jaar een bon. Helemaal goed wat mij betreft.
Schaaltjes, planken etc zijn het vaak net niet omdat het budget er niet groot genoeg voor is. Zit je weer met een borrelplank die te klein of te dun is.
Doe dus of eten en drinken, of iets waar de mensen zelf in kunnen kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven