Werk & Studie alle pijlers

Mag de caissiere weigeren om te wisselen?

18-11-2018 16:25 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2018 17:01
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet jij nou dat het drugsgeld was?
En ja, als ze niet genoeg wisselgeld hebben mag ze best weigeren ja.
Ik zou 'm weggestuurd hebben onder het mom van geen wisselgeld meer in mijn la, probeer het maar ergens anders.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-11-2018 16:26
Hoe weet jij nou dat het drugsgeld was?
En ja, als ze niet genoeg wisselgeld hebben mag ze best weigeren ja.
waar zou hij het anders voor nodig hebben? aan zijn uiterlijk kon je al zien dat hij bezig is met drugs.
Alle reacties Link kopieren
stephaniee92 schreef:
18-11-2018 16:28
waar zou hij het anders voor nodig hebben? aan zijn uiterlijk kon je al zien dat hij bezig is met drugs.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
stephaniee92 schreef:
18-11-2018 16:28
waar zou hij het anders voor nodig hebben? aan zijn uiterlijk kon je al zien dat hij bezig is met drugs.
Heerlijk als je wereldbeeld zo eenvoudig is....
stephaniee92 schreef:
18-11-2018 16:28
waar zou hij het anders voor nodig hebben? aan zijn uiterlijk kon je al zien dat hij bezig is met drugs.
Om iemand terug te betalen
Voor de drankautomaat op het werk
...
Alle reacties Link kopieren
stephaniee92 schreef:
18-11-2018 16:28
waar zou hij het anders voor nodig hebben? aan zijn uiterlijk kon je al zien dat hij bezig is met drugs.
Vertel, hoe zag je dat? :popcorn:
stephaniee92 schreef:
18-11-2018 16:28
waar zou hij het anders voor nodig hebben? aan zijn uiterlijk kon je al zien dat hij bezig is met drugs.

:rofl:

Dat soort gasten hebben rolletjes genoeg, die hoeven echt niet te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
haha zogenaamd het engeltje uithangen. ik weet toch met wie hij allemaal uithangt? anders zou ik het niet zeggen. ik ken hem niet persoonlijk naar ken zijn vrienden.
Ze had gewoon kunnen zeggen dat er niet voldoende kleingeld in kas zat en niet kon teruggeven van € 50. Kan hij niet controleren. Consequentie had kunnen zijn dat hij de shag ergens anders zou gaan kopen. So be it.

Ze had het dus vrij simpel kunnen oplossen.
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
18-11-2018 16:31
Om iemand terug te betalen
Voor de drankautomaat op het werk
...

Haha ja, en daarvoor moest hij echt 2 briefjes van 50 gewisseld hebben. Ja hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een aannames. Ook over de cassiere overigens.
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja de caissière mag weigeren.

Ik vind die man kinderachtig.
stephaniee92 schreef:
18-11-2018 16:32
haha zogenaamd het engeltje uithangen. ik weet toch met wie hij allemaal uithangt? anders zou ik het niet zeggen. ik ken hem niet persoonlijk naar ken zijn vrienden.

Wat hangt hij waar uit?
Stephaniee92, heb je nou een topic geopend om andere forummers af te zeiken of om een vraag te stellen? :sarcastic:

Ja, de caissière had de klant mogen weigeren met als reden (excuus) geen wisselgeld.
Wat is het probleem dan?
4x20
1x5
En wat losse euro’s.
Waarom stel je de vraag nou weer zo, met die rare vooroordelen erbij? Dat leidt alleen maar af van je vraag.

Had je er anders over gedacht als je vermoedde dat het ging om iemand die in een collectebus wilde doneren?

- - - - - -
De vraag was of een caissière iemand mag weigeren die met groot geld iets heel kleins koopt, puur voor het wisselgeld.

Daar voegde TO doodleuk aantoe dat het in het voorbeeld dat zij zag duidelijk om drugsgeld ging. Dat kon ze zien aan het uiterlijk.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 16:46
39.17% gewijzigd
O en weg is de OP. Kleuter.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:41
0.00% gewijzigd
Anoniem123456123456 schreef:
18-11-2018 16:42
Heb je ooit achter de kassa gewerkt? Neem aan dat deze caissière ook haar lade afroomt en dus niet al te vaak van 50 terug heeft.
Nee, godzijdank niet.
As ze geen wisselgeld heeft kan ze dat toch gewoon zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
18-11-2018 16:41
Waarom stel je de vraag nou weer zo, met die rare vooroordelen erbij? Dat leidt alleen maar af van je vraag.

Had je er anders over gedacht als je vermoedde dat het ging om iemand die in een collectebus wilde doneren?

- - - - - -
De vraag was of een caissière iemand mag weigeren die met groot geld iets heel kleins koopt, puur voor het wisselgeld.

Daar voegde TO doodleuk aantoe dat het in het voorbeeld dat zij zag duidelijk om drugsgeld ging. Dat kon ze zien aan het uiterlijk.

Dus hij wilde shag betalen met twéé briefjes van 50? ;-D

Trouwens, ze had wél gelijk. Nicotine is ook een drug.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:41
0.00% gewijzigd
|Courage| schreef:
18-11-2018 16:49
Dus hij wilde shag betalen met twéé briefjes van 50? ;-D

Trouwens, ze had wél gelijk. Nicotine is ook een drug.
Hij kocht eerst een pakje vloeitjes en toen kwam hij terug voor een pakje sigaretten.
|Courage| schreef:
18-11-2018 16:49
Dus hij wilde shag betalen met twéé briefjes van 50? ;-D

Trouwens, ze had wél gelijk. Nicotine is ook een drug.
Ja, zoiets. Geloof eerste keer vloei (sp?) en tweede keer shag. En dat deed hij dan op een vervelende manier, zo van: “misschien kom ik zo nog wat kleins kopen, dan weet je het vast”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven