Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe baan en nu uitwerken oude baan

10-08-2020 14:24 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus een nieuwe baan, heel blij mee want op mijn huidige werk is het niet zo goed bevallen. Veel geroddel, achter de rug om kletsen, gemene dingen. Lijkt wel een kleuterklas. Erg jammer allemaal.

Maar ik moet deze maand uitwerken maar er is dus helemaal niets te doen, echt niets!
Nu is het normaal rustig in de vakantieperiode maar dit is belachelijk.

Er is gewoon niets te doen! Verveel me kapot! Iemand tips om iets te doen?
Boekje lezen mag niet hier ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet in goed overleg eerder stoppen met deze baan?
Heb je een bureaubaan, zit je in het zicht van klanten, dat maakt nogal uit.
Alle reacties Link kopieren
Geen vakantiedagen over?
Onbetaald verlof en eerder stoppen als je een buffertje daarvoor hebt?
En anders helaas gewoon uitzitten ben ik bang.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik zeker gevraagd. Ik heb daar geen antwoord op gekregen (moet allemaal via de mail). En in mijn vakantie is er wel naar alle collega's een mail gestuurd dat ik dus weg ga en dat 31 augustus mijn laatste werkdag is. Zo kwam ik er achter dat ik niet eerder kon stoppen.
Echt fijn hé?
Alle reacties Link kopieren
Kantoor opruimen/herindelen
Met je familie of vrienden bellen
Candy Crush online
Prijsvragen invullen
Marktplaats/funda/sale afstruinen
Interieurplan maken
Je eigen financiën organiseren
Maaltijdplan maken/recepten zoeken
Boodschappen bestellen
Foto’s organiseren


Genoeg te doen 😃
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bureaubaan, in het zicht van klanten als die zouden komen want die zijn er nu niet. Bovendien moeten ze allemaal eerst aanbellen voordat ze binnen kunnen.

Vakantiedagen heb ik niet meer helaas.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwn schreef:
10-08-2020 14:29
Kantoor opruimen/herindelen
Met je familie of vrienden bellen
Candy Crush online
Prijsvragen invullen
Marktplaats/funda/sale afstruinen
Interieurplan maken
Je eigen financiën organiseren
Maaltijdplan maken/recepten zoeken
Boodschappen bestellen
Foto’s organiseren

:-)


Genoeg te doen 😃
Ik zou gewoon mijn boek pakken. Wat kunnen ze je verder maken dat het niet zou mogen? Je gaat toch weg en het is iets relatief onschuldigs.
Alle reacties Link kopieren
Mens, geniet van de rust. Voor je het weet loop je weer over van het werk en verlang je terug naar deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
Leren programmeren of andere computerdingens, Wikipedia lezen, denkbeeldige reizen plannen, denkbeeldig je huis opnieuw inrichten, ... of gewoon een boek lezen. Wat kunnen ze doen, je ontslaan? Dan ben je er eerder weg.
gelukkig is er een forum
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
10-08-2020 14:43
Ik zou gewoon mijn boek pakken. Wat kunnen ze je verder maken dat het niet zou mogen? Je gaat toch weg en het is iets relatief onschuldigs.
Denk idd dat ik dit woensdag of vrijdag mee ga nemen ja.
Gewoon je boek meenemen. In het ergste geval sturen ze je naar huis. Nou, prima.
Alle reacties Link kopieren
Vragenlijsten invullen voor geld? Daar loopt een succesvol draadje over hier op het forum.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
e-reader en als je die zelf niet hebt, eentje lenen, kan soms ook bij de bieb om te testen of het iets voor je is. Ziet eruit alsof je serieus bezig bent met een tablet-achtig iets. Verder wat artikelen lezen, forummen en je pauzes als het even mogelijk is vanwege klantcontact wat rekken. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
dianaf schreef:
10-08-2020 15:09
Vragenlijsten invullen voor geld? Daar loopt een succesvol draadje over hier op het forum.
Dat is echt vreselijk saai om te doen.
Zeg dat je verkouden bent en meldt je ziek.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
10-08-2020 15:13
Dat is echt vreselijk saai om te doen.
Soms wel, maar je lijkt wel heeeeeel druk. Verdien je nog iets extra.
Anders iets van Duolingo?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
rooscac schreef:
10-08-2020 14:28
Dat heb ik zeker gevraagd. Ik heb daar geen antwoord op gekregen (moet allemaal via de mail). En in mijn vakantie is er wel naar alle collega's een mail gestuurd dat ik dus weg ga en dat 31 augustus mijn laatste werkdag is. Zo kwam ik er achter dat ik niet eerder kon stoppen.
Echt fijn hé?
Gewoon je originele mail sturen en vragen of je er asap antwoord op kan krijgen. Want bij geen reactie binnen 2 weken heb je eigenlijk gewoon een toestemming he?

Of je neemt een boek mee, gaat pinteresten of een online cursus doen of wat dan ook en laat die vrije dagen uitbetalen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je tijd Misschien gebruiken met voorbereiden op je nieuwe baan. Vast inlezen, doe een online cursus, verdiep je in zaken waar je nog wat in te leren hebt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag je geen boek lezen? Ik heb een paar jaar geleden op een klantenservice gewerkt en als er niets te doen was mochten we gewoon een boek lezen, waren zelfs collega's die hun tablet mee hadden en Netflix of Videoland gingen kijken als het rustig was, werd niet moeilijk over gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt hier absoluut niet gewaardeerd.

Ze hebben voorgesteld dat ik een handleiding kan schrijven voor mijn werk. Omdat van dit gedeelte niemand weet hoe het moet, in elk geval niet mijn vervangster. Aangezien ik niet leuk weg ga, dat wil zeggen, het is een shit bedrijf met geroddel enz. en je doet nooit iets goed....ga ik echt geen handleiding schrijven. Ik heb zo'n rot tijd gehad hier.
Alle reacties Link kopieren
Er is dus wel werk wat je kan doen. Een handleiding schrijven.
Je krijgt nog steeds betaald voor je werk, waarom zou je dat niet doen? Als er verder weinig te doen is zouden ze dat zelfs op werkweigering kunnen gooien.

Hou je trots en maak gewoon je tijd vol, ook als dat taken zijn waarvan jij vindt dat de werkgever dat niet ‘verdient’. Dat is totaal niet relevant.
Nou ja, als ze je de opdracht gegeven hebben om een handleiding te schrijven en ze betalen je gewoon nog dan moet je dat natuurlijk wel doen. Dat is een ander verhaal dan “er is niets te doen”. Er is dus wel iets te doen alleen wil jij het niet doen. Dat is best een verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven