Werk & Studie alle pijlers

Onbeschoft winkelend publiek

25-11-2016 21:53 479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is de rottigste opmerking of klant die jij (vroeger) bij je bijbaantje hebt gehad?





TO trapt wel af: iemand die zei dat ik mijn haar lichter moest verven want 'zo leek ik op een Turk'. Ik vroeg vervolgens wat er mis met Turken was? En die vrouw stond met een mond vol tanden.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
edit Oh grapje andere post niet gelezen
Alle reacties Link kopieren
Moest vandaag werken in de kledingwinkel.

Riep er een klant 'meisje' naar me, niet echt op een vriendelijke manier.

Vervolgens begint ze 'prijs' te roepen, heb me maar van de domme gehouden, je kan toch gewoon een normale zin zeggen? Wel zo beleefd ...



Ik heb me altijd geergerd aan mensen die me behandelden als shit omdat ze dachten dat ik laagopgeleid was.

Van die types die geen hele zin uit hun mond kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chentolove schreef op 25 november 2016 @ 22:01:

Moest vandaag werken in de kledingwinkel.

Riep er een klant 'meisje' naar me, niet echt op een vriendelijke manier.

Vervolgens begint ze 'prijs' te roepen, heb me maar van de domme gehouden, je kan toch gewoon een normale zin zeggen? Wel zo beleefd ...



I see what you did there ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag aan het werk in de winkel, en toen schreeuwde een ouwe tang "Meisje!" en hield daarbij een kledingstuk omhoog. "Prijs!" riep ze. Mijn manager zag het en heeft haar een winkelverbod gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Winkelende mensen die tasjes eisen, hoelang zijn de gratis plastic tasjes al uit de roulatie??

Neem je eigen tassie mee, of heb je onder een steen gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Shit, te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Kirsi schreef op 25 november 2016 @ 22:03:

Shit, te laat
Alle reacties Link kopieren
Bij de bekende blauwe supermarkt: een klant heeft een officiële klacht tegen mij ingediend bij de filiaal manager omdat ik de boodschappen aan de achterkant van de 'scheiding' van de kassa had neergelegd in plaats van aan de voorkant.

Toen die klant aan de beurt was, lagen de boodschappen van de voorgaande klant nog aan de voorkant, dus ik ging gewoon aan de andere kant verder met deze klant, waar dat ding ook voor bedoeld is. Helemaal fout. Zo moest meneer zich he-le-maal uitstrekken om bij zijn boodschappen te kunnen.



Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Kirsi schreef op 25 november 2016 @ 22:02:

Ik was vandaag aan het werk in de winkel, en toen schreeuwde een ouwe tang "Meisje!" en hield daarbij een kledingstuk omhoog. "Prijs!" riep ze. Mijn manager zag het en heeft haar een winkelverbod gegeven.Was een slecht opgevoedde klant zeker.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik ben erg laag opgeleid, dus als iemand "prijs" roept weet ik niet wat daarmee bedoeld wordt.



Misschien betekent het dat de klant het kledingstuk tegen elke prijs wil kopen?



Prijst zij zichzelf gelukkig dat ze het in haar maat hebben?
Ik werkte destijds op een broodafdeling in een supermarkt en ik kon het niet uit staan als klanten dan een stokbrood pakten en die naar me uitstaken, zonder iets te zeggen. Soms waren ze ook nog aan het bellen of met andere dingen bezig. Natuurlijk begrijp ik dat ze het stokbrood dan gesneden willen hebben, maar je kan toch gewoon vriendelijk vragen en op zijn minst bedanken?!
Alle reacties Link kopieren
Een man die vijf cent wilde uitbetalen met 1 en 2 centen. Er was mij vanaf dag één al verteld dat ik deze NIET mocht aannemen. Meneer dacht dat dat een rede was om me uit te maken voor dom, idioot en een hele rits aan andere beledigingen en dreigingen. Later hoorde ik dat de man een klacht had ingediend en ik daarvoor een waarschuwing kreeg, terwijl ik me netjes had gehouden tegenover de klant. Blijkt ie ook nog een docent te zijn op de nabij gelegen school. Enorm blij dat ik toch niet naar die opleiding ben gegaan, je zal maar zulke docenten hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 25 november 2016 @ 22:04:

Bij de bekende blauwe supermarkt: een klant heeft een officiële klacht tegen mij ingediend bij de filiaal manager omdat ik de boodschappen aan de achterkant van de 'scheiding' van de kassa had neergelegd in plaats van aan de voorkant.

Toen die klant aan de beurt was, lagen de boodschappen van de voorgaande klant nog aan de voorkant, dus ik ging gewoon aan de andere kant verder met deze klant, waar dat ding ook voor bedoeld is. Helemaal fout. Zo moest meneer zich he-le-maal uitstrekken om bij zijn boodschappen te kunnen.







Sorry hoor, maar dit vind ik ook echt niet kunnen.

Klant moest gewoon moeite doen dus..





Alle reacties Link kopieren
Ooit als jong meisje in een supermarkt gewerkt toen ik door een klant in mijn billen geknepen werd. Ik draaide mij om. Gaf hem een klap midden in zijn gezicht en zag vervolgens dat mijn werkgever precies gezien had wat er gebeurde en in de lach schoot omdat de klant zich wild schrok van mijn reactie



De klant kreeg een permanent winkel verbod en ik kreeg een koffie pauze extra van de baas
Ik ben doktersassistente en zit vaak samen met een andere collega aan de balie waar patiënten zich aanmelden en afspraken maken. Komt er een man aanlopen, kijkt mij aan en vraagt 'Heb jij ook een functie?'



Eh.. ja, wat doe ik daar anders. Het kwam zo denigrerend over.
quote:Kirsi schreef op 25 november 2016 @ 22:02:

Mijn manager zag het en heeft haar een winkelverbod gegeven.Ze hep die satanshoer niet met dr kop tege de kassa aangebeukt?
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op 25 november 2016 @ 22:07:

[...]





Sorry hoor, maar dit vind ik ook echt niet kunnen.

Klant moest gewoon moeite doen dus..







Ja, hoe haalde ik het in mijn hoofd.....

Ik had natuurlijk gewoon rustig deze klant en alle klanten in de rij moeten laten wachten totdat er weer ruimte was aan de voorkant.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Toen ik als student in het weekeinde bij een tankstation werkte, kwam er eens een vreemde klant. Ze keek me recht aan en zei: "Je bent hier helemaal alleen in dit tankstation en de buren kunnen niets horen. Ben je niet bang dat je verkracht wordt?"

Eh. Dat wás ik niet, maar dit was wel een merkwaardig gesprek. Ik keek toen ook heel fanatiek Tarantinofilms, dus ik heb echt nog gekeken of het achterlicht van haar kofferbak kapotgetrapt was door een gijzelaar
Toen ik in een winkel werkte.

Twee vrouwen die afrekenden. De één zegt tegen de ander: "Let op dat ze je genoeg geld teruggeeft, want zij is in staat om van je te jatten."



De opzichter/manager keek in die tijd de hele dag vanuit een hoog hok op de kassa's. Ik zou niet weten hoe iemand had kunnen stelen daar.
Alle reacties Link kopieren
Paar jaar achter de bar gestaan en ik had er zo'n schijthekel aan als ze met briefjes geld in mijn gezicht gingen staan wapperen. Ik pakte t briefje altijd aan, stopte t in mijn bh en ging een ander helpen.
Alle reacties Link kopieren
Goed topic



Maar serieus: Mensen denken echt dat je een IQ van 30 hebt als je in een winkel staat. Snappen niet dat dat voor velen ook maar een bijbaan is.

Werk momenteel ergens waar ze ook tabak verkopen. Ben daarnaast ook bezig met een hbo- en een universitaire opleiding, dus ben nou ook weer niet de meest achterlijke gladiool ter wereld.

Stond er laatst een wijf dame aan de kassa. "Marlboro light." Ook goedemiddag, jij superfijne klant. Dus ik pak Marlboro light, begint ze tegen me te schreeuwen als een malle. "Light zeg ik toch. LIGHT! LIGHT! LICHT BETEKENT DAT! LICHT! JEZUS CHRISTUS HOE MOEILIJK IS DAT, LICHT!" Het was gewoon de goede, ze zag het verkeerd door een plaatje dat op de verpakking zat. Kon geen sorry vanaf, smeet het geld naar me toe. Heb niks meer gezegd, steek maar in je hol die aso-sigaretten.



Mensen zijn de hel
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:GateKeeper schreef op 25 november 2016 @ 22:13:

Paar jaar achter de bar gestaan en ik had er zo'n schijthekel aan als ze met briefjes geld in mijn gezicht gingen staan wapperen. Ik pakte t briefje altijd aan, stopte t in mijn bh en ging een ander helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven