Werk & Studie alle pijlers

Ongelukkig op het werk

04-11-2019 15:55 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wat ik wil met dit topic? Geen idee, tips over hoe ik het beste hiermee om moet gaan?

Ik werk een aantal maanden bij een nieuw bedrijf. Ik werk samen met de Officemanager. Althans, dat was de bedoeling. Functie was zeer boeiend, wat was ik blij toen ik aangenomen werd als Project Assistent.

Helaas, blijkt niks van de vacature te kloppen. Ik mag geen actie ondernemen in iets. Pas wanneer ik toestemming krijg van de Officemanager mag ik iets doen. Mijn taken zijn voornamelijk nu op facilitair gebied. Met andere woorden: vaatwasser in en uit ruimen, prullenbakken legen en ramen poetsen. Dit stond niet in het betreffende profiel.

Continue krijg ik denigrerende opmerkingen naar mijn hoofd. Als ik mee wil denken om het werk makkelijker te maken, krijg ik als reactie: "je bent niet aangenomen om mee te denken". Zo kan ik nog tig voorbeelden opnoemen.

Ik had vast op vrijdagmiddag vrij. Nu kwam ze afgelopen vrijdag aan dat zij tijdelijk vrij wil hebben op vrijdagmiddag. Omdat ze rugklachten heeft (maar wel dagen in het weekend gaat shoppen, wandelen etc) Ik heb aangegeven dat ik mijn priveafspraken zou proberen om te zetten.

Nu komt ze vandaag aan dat ze besloten heeft voor vast op vrijdag eerder naar huis te gaan en dat ik me maar moet aanpassen. Geen discussie mogelijk. Ze blijft bij haar besluit. Ik moet alles maar verplaatsen.

Ik heb al gesproken met het uitzendbureau en zij staan achter mij. En zijn al op zoek voor iets anders voor me. Ik ben zelf ook al op zoek naar ander werk. Maar ja, ik weet niet hoe lang ik het nog volhoud. Ik ga met buikpijn naar het werk.

In gesprek met haar gaan heeft geen zin. Ze gaat haar tijd niet daaraan verspillen. Dat was haar antwoord...

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de komende weken toch nog kan blijven werken zonder steeds met tranen in mijn ogen te zitten en met buikpijn werken.