Werk & Studie alle pijlers

Praten over sex op werk

12-07-2019 09:46 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had van de week een personeelsuitje. Op een gegeven moment beland ik met 5 collega's op een picknickbank.
Een vrouwelijke collega (20 jaar jonger dan ik ) zwengelde het gesprek aan met gesprekken over seks . Daarbij stelde ze aan ons ook intieme vragen. Ik voelde me er ongemakkelijk bij.

Thuis aan mijn man voorgelegd. Hij had dit ook wel op zijn werk meegemaakt en vond het geen probleem. Ben ik nu een 'oude muts' dat ik me hier aan ergerde ? Ik vind het niet erg als er even over sex wordt gepraat, maar dit ging maar door.
Ik vind trouwens juist dat sommige mannen de bevalling veel te plastisch en beeldend op werk beschrijven. Ik heb zo’n vent weleens gevraagd of zijn vrouw wel weet dat hij het aantal hechtingen op werk met een brede groep collega’s deelt.
Misschien was je stemming op dat moment niet zo goed?
Plein18 schreef:
14-07-2019 10:48
Wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad ?
Met welke collega zou je willen zoenen of doen ?
Aan de mannelijke collega's aan de tafel : Heb je een bloedlul of vleeslul ? En daarna nog even de geslachtsdelen van mannelijke collega's , die verder op stonden/zaten doornemen.

De vragen werden meer aan de collega's gesteld dan aan mij. Waarschijnlijk vond mijn collega het interessanter om dat van hen te horen. Bij sommige vragen merkte ik dat mijn vrouwelijke collega's ook niet zo happig waren om antwoord te geven.
Wat 'n achterlijke vragen.
Nee, ik heb het op mijn werk nooit over seks. Erg ongepast/ onprofessioneel in mijn functie en werkveld.
Plein18 schreef:
14-07-2019 10:48
Wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad ?
Met welke collega zou je willen zoenen of doen ?
Aan de mannelijke collega's aan de tafel : Heb je een bloedlul of vleeslul ? En daarna nog even de geslachtsdelen van mannelijke collega's , die verder op stonden/zaten doornemen.

De vragen werden meer aan de collega's gesteld dan aan mij. Waarschijnlijk vond mijn collega het interessanter om dat van hen te horen. Bij sommige vragen merkte ik dat mijn vrouwelijke collega's ook niet zo happig waren om antwoord te geven.
Echt heel erg ongepast/ niet acceptabel. Als ik dat zou horen als manager, dan zou ik collega's hier op zeker op aanspreken.
lilalinda schreef:
12-07-2019 14:34
ligt erg aan het type gesprek en het soort vragen.
Gore opmerkingen, sexuele geintjes, jazeker. Soms met een vertrouwde collega een gesprek met wat meer diepgang, ja hor. Toespelingen, dat het gelukkig bijna weekend is, want, van dattum. Kan ook nog

Maar een collega die me vraagt of ik graag anaal genomen, wordt. krijgt geen antwoord.
Ik vind alles wat jij noemt al bizar.
Nee dat doe ik niet. Ik vind het ook niet prettig. Anderen doen het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk vooral met mannen. Gelukkig wordt seks, op hier en daar wat seksueel getinte opmerkingen na, niet besproken. Gelukkig maar.
Alle reacties Link kopieren
Praten over seks is m.i. iets voor thuis, eventueel iets voor met vriendinnen, maar zeker geen gesporeksonderwerp voor op het werk.
Zeer onprofessioneel, privé, niemand zijn zaken.
Je bent geen oude muts, die jonge collega weet gewoon nog niet wat gangbaar is in een arbeidssituatie.
Mappie88 schreef:
14-07-2019 16:30
:rofl:

Ik werk met enkel mannen en zou soms willen dat de eindeloze seks gesprekken eens ophielden. Ben zelf echt niet zo preuts maar het is nooit een echt gesprek altijd platte praat over ‘lekkere wijvuhh’ en ‘dat een strakke 18 jarige toch wel lekkerst is’. Vind het wat treurigs hebben soms.
Als die kerels van jouw leeftijd en ouder zijn, dan vind ik dit zelfs vér voorbij treurig :nope:
Ik kan met mijn baas verrassend goed grapjes maken over flirten en seks. Met mannelijke collega's gaat dat ook goed. Met de dames veel minder, maar dan gebeurt het ook niet. Niets zo vervelend als iemand opzadelen met iets waar die zich niet gemakkelijk bij voelt.

Vragen over geslachtsdelen en wie zou jij doen etc. etc. vind ik echter te ver gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben wel zo’n partypooper die hardop had gezegd dat het mij geen hol zou interesseren of Henk nu een vlees- of bloedlul had. In mijn huidige werkveld zou ook niemand het in zijn of haar hoofd halen om dit soort vragen te stellen aan collega’s.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven