Werk & Studie alle pijlers

Salaris terugbetalen

23-08-2019 17:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de reacties!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:45
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
94.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
23-08-2019 18:11
Kan natuurlijk gewoon onderdeel van de onderhandeling zijn geweest, zeker als deze vakantie al een half jaar gepland stond en geboekt was.
Ja, dat kan... maar als werkgever zou ik dan iemand gewoon na de vakantie laten beginnen ipv een maand werken en dan 3 weken weg. Maar goed, gaat me verder niets aan en het is opgelost. Dat is mooi.
Alle reacties Link kopieren
Redhat schreef:
23-08-2019 23:21
Ik vind het naief en onverantwoordelijk om anders te handelen dan je nu hebt gedaan. Je hebt teveel ontvangen, terugstorten en dat waar je recht op hebt weer opnieuw ontvangen. Anders krijg je alleen maar gedoe
Als je had gelezen had je kunnen lezen dat het al is opgelost :-). Fijn dat je toch nog even een oordeel wilt laten weten, heb ik erg veel aan ;-).
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
23-08-2019 23:34
Dat gaat 1) jou niks aan en 2) wie weet was de vakantie allang geboekt voor aanvang dienstverband. Niks bizars aan,
Bedankt voor het bijspringen. Om alle nieuwsgierige aapjes even hun zin te geven; de vakantie was inderdaad allang geboekt. Was geen enkel probleem tijdens onderhandeling, dus inderdaad niks bizars aan.
Om alle nieuwsgierige aapjes even hun zin te geven; de vakantie was inderdaad allang geboekt.
[/quote]

Sneue opmerking zeg, jij gooit t toch op een forum :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
25-08-2019 19:37
Om alle nieuwsgierige aapjes even hun zin te geven; de vakantie was inderdaad allang geboekt.
Sneue opmerking zeg, jij gooit t toch op een forum :blabla:
[/quote]

Ik gooi op het forum een vraag betreft salaris terugbetalen, niet over het feit of de vakantie of een goed moment valt?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven