Werk & Studie alle pijlers

Samenwerking online marketing bureau

14-11-2019 13:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Ik heb een eigen bedrijf en wil samenwerken met iemand die verstand heeft van online marketing. Ik zit te denken om met een bureau samen te gaan werken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor namelijk ook weleens dat ze niet betrokken zijn, vanalles beloven en het niet waarmaken.
Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een erg brede vraag. Heb je een bedrijf in dienstverlening, verkoop? Wat wil je bereiken met de Online Marketing? Een website, een social media campagne, mailings, evenementen? Heb je al veel klanten of ben je net begonnen? Regio maakt ook nog uit. Wat voor soort budget heb je?
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn goede en slechte bureaus, en goede en slechte klanten. Benader er dus meerdere, bespreek wat je wil en verwacht, en kijk wat het beste lijkt.
Mijn zoon werkt bij een online marketing bureau en ze zijn echt wel betrokken en maken hun beloftes waar. Ze willen natuurlijk net zoals elk ander bedrijf de klanten tevreden houden en goede recensies krijgen en groter groeien.
Alle reacties Link kopieren
Beloftes als in doelstellingen? Dat is namelijk met online marketing altijd een inschatting.

Verder zullen alle bedrijven, inclusief marketing bedrijven, zeker wel hun best doen om klanten tevreden te houden. Anders komen ze natuurlijk ook niet meer terug.

Je bericht heeft overigens een hoog glazen bol gehalte. Wil jij een bureau inhuren, wil je voor een bureau klusjes doen, wat wil je precies doen?
Alle reacties Link kopieren
Sluit jezelf aan bij Facebookgroepen als Ambitieuze Meisjes en Business Babes NL! Hier zitten duizenden zelfstandig ondernemende vrouwen, waaronder veel online marketeers, die elkaar van dienst zijn en tips en tricks geven. Heel leerzaam.
meauve01 wijzigde dit bericht op 14-11-2019 13:22
8.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is je doel? Ik heb wel vaker met influencers samengewerkt maar volgens mij is dat helemaal niet waar jij naar op zoek bent.
Je vraag is te breed om een concreet antwoord te kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Ken een goeie, fijn mee samengewerkt, je mag me een PB sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven