Werk & Studie alle pijlers

Sterk ruikende collega

03-12-2019 12:02 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe collega ruikt best sterk. Een beetje een zweetlucht...ofzo... Zal ik daar iets van zeggen? En zo ja hoe dan...? :-?
FlowerBomb19 schreef:
04-12-2019 09:00
Soms ruik ik een hele penetrante pussy geur op de wc en het is echt NIET NORMAAL. Wat anderen dan ook zeggen, dat is beslist niet oke en moet per direct verholpen worden.
Een paar weken geleden viel ik bijna flauw van de stank die een collega achterliet op de wc. Ik had liever in een schijtlucht gezeten dan die vieze pussy lucht.
Ik begrijp niet dat mensen niet dagelijks douchen en dagelijks schone kleren en ondergoed aantrekken. Ik draag jeans 2 fo 3 keer voor ze in de was gaan maar bovenkleding en ondergoed/sokken moet iedere dag schoon zijn.
Dat is toch niet te veel gevraagd van een collega?
:sick:

Hoe krijg je het voor mekaar hé.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
04-12-2019 09:00
Soms ruik ik een hele penetrante pussy geur op de wc en het is echt NIET NORMAAL. Wat anderen dan ook zeggen, dat is beslist niet oke en moet per direct verholpen worden.
Een paar weken geleden viel ik bijna flauw van de stank die een collega achterliet op de wc. Ik had liever in een schijtlucht gezeten dan die vieze pussy lucht.
Ik begrijp niet dat mensen niet dagelijks douchen en dagelijks schone kleren en ondergoed aantrekken. Ik draag jeans 2 fo 3 keer voor ze in de was gaan maar bovenkleding en ondergoed/sokken moet iedere dag schoon zijn.
Dat is toch niet te veel gevraagd van een collega?
Oh ik vind dat ZO erg idd
Vaak op openbare toiletten
Sta je in de rij en dan gaat er n hokje open en loop jij daarin, meurt het helemaal naar zo'n muffe vagina.. IEUW

Heb hier op t werk ook n collega die heel penetrant ruikt
Het vervelende is alleen: het is niet echt stank....het is meer een soort lijflucht maar het is wel heel vervelend om dag in dag uit in te moeten zitten
Ik vind het ook heel moeilijk want het is lekker makkelijk om te roepen "sommige mensen kunnen er niks aan doen"
Nee dat geloof ik wel, maar er elke dag 8 uur in moeten zitten is natuurlijk echt heel vervelend.
Wat mij helpt is bedenken dat ik waarschijnlijk weer iets anders heb waar een ander zich aan ergert.
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
04-12-2019 16:17
Ik vind het ook heel moeilijk want het is lekker makkelijk om te roepen "sommige mensen kunnen er niks aan doen"
Nee dat geloof ik wel, maar er elke dag 8 uur in moeten zitten is natuurlijk echt heel vervelend.
Hoezo is dat makkelijk? Als je iemand geen verwijten kunt maken is samen nadenken over een oplossing die voor iedereen aangenamer is, ineens geen optie meer?
Nitflex schreef:
04-12-2019 16:24
Wat mij helpt is bedenken dat ik waarschijnlijk weer iets anders heb waar een ander zich aan ergert.
Nou, vreselijk ergerlijk hè, die overkritische figuren, alsof ze zelf zo perfect zijn.
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
04-12-2019 16:17
Oh ik vind dat ZO erg idd
Vaak op openbare toiletten
Sta je in de rij en dan gaat er n hokje open en loop jij daarin, meurt het helemaal naar zo'n muffe vagina.. IEUW

Heb hier op t werk ook n collega die heel penetrant ruikt
Het vervelende is alleen: het is niet echt stank....het is meer een soort lijflucht maar het is wel heel vervelend om dag in dag uit in te moeten zitten
Ik vind het ook heel moeilijk want het is lekker makkelijk om te roepen "sommige mensen kunnen er niks aan doen"
Nee dat geloof ik wel, maar er elke dag 8 uur in moeten zitten is natuurlijk echt heel vervelend.
Lijfgeuren kunnen ook heel aanwezig zijn, positief of negatief. Ook de geur van kleding als iemand een sterk wasmiddel/wasverzachter gebruikt, of zo'n wasmachine heeft met een goor filter ofzoiets waardoor alles muffig en zurig eruit komt.

Ik ken een man die heel charmant, gevat en knap is, de vrouwen staan voor hem in de rij. Maar hij heeft ZO'N sterke, muffe lichaamsgeur, echt ongekend. Niet onverzorgd of van cosmetica, maar echt lijflucht. Ook zijn slaapkamer en bank ruiken zo, ik snap niet hoe die gewillige vrouwen zich daaroverheen kunnen zetten :sick:
FlowerBomb19 schreef:
04-12-2019 09:00
Soms ruik ik een hele penetrante pussy geur op de wc en het is echt NIET NORMAAL. Wat anderen dan ook zeggen, dat is beslist niet oke en moet per direct verholpen worden.
Een paar weken geleden viel ik bijna flauw van de stank die een collega achterliet op de wc. Ik had liever in een schijtlucht gezeten dan die vieze pussy lucht.
Ik begrijp niet dat mensen niet dagelijks douchen en dagelijks schone kleren en ondergoed aantrekken. Ik draag jeans 2 fo 3 keer voor ze in de was gaan maar bovenkleding en ondergoed/sokken moet iedere dag schoon zijn.
Dat is toch niet te veel gevraagd van een collega?
Dat kutje zit toch juist in die jeans?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook wel eens mensen tegen die weer een flinke zeeplucht om zich heen hebben hangen. Of kauwgom/pepermunt. Dat laatste vind ík persoonlijk niet lekker. En wat ik van de een wel een lekkere lijflucht vind, vind ik bij een ander weer goor. De 'sterke' ruikers moeten niet vergeten dat smaak, dus ook geur gewoon persoonlijk is. Kortom: een (geur)toontje minder mag wel.
Alle reacties Link kopieren
Roseaux schreef:
04-12-2019 14:34
Hoe kun je in godsnaam zo stellig aannemen dat iemand zich per definitie die ochtend niet gedoucht heeft? Een beetje vagina kan om allerlei redenen alsnog een sterke geur uitstoten. Wie weet heeft zo iemand wel een bacteriële infectie waardoor het zo ruikt. En die is dan misschien wel weer veroorzaakt door obsessief douchen.

Zelf krijg ik ontzettend stinkzweet bij extreme stress/angst. Daar kan geen douche of deo tegenop. Gelukkig komt het bij mij zelden voor, maar mijn punt is dat niet elke geur per definitie aan een gebrek aan hygiëne of symptoombestrijding te wijten is.
Heel vaak komt het door gebrek aan hygiëne. Er zijn uitzondering maar nu wil iedereen net doen alsof bijna iedereen die stinkt keurig dagelijks doucht en schone kleren aantrekt of een of andere lullige aandoening heeft.
Ik geloof dat niet, sorry.
Heel vaak merk ik dat dit soort typetjes dezelfde kleren dagen achter elkaar aan hebben, gele tanden hebben en soms zelfs onverzorgd eruit zien.
Dus nee, gewoon dagelijks onder de douche, tweemaal daags je tanden poetsen, flossen en mondwater gebruiken, schone kleren en je zult voor 99% gewoon fris ruiken.
anoniem_384751 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 18:01
0.16% gewijzigd
En dan te bedenken dat niemand zichzelf ruikt. :-D
Alle reacties Link kopieren
[quote=mevrouwiglesias post_id=30694228 time=1575372559 user_id=374669
En wat ik me ook afvraag, heeft niemand dat geroken tijdens het sollicitatiegesprek.
[/quote]

Want iemand die de perfecte kandidaat is maar naar zweet ruikt neem je niet aan? :|
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
04-12-2019 17:14
Dat kutje zit toch juist in die jeans?
Ik douch 2x per dag. Sowieso voordat ik de deur uitga in jeans. 🙂
Ik trek schone ondergoed aan en mijn kutje lekt geen liters afscheiding laat staan zuur en goor ruikende afscheiding waarvan de geur vervolgens in je broek blijft hangen. Als jij daar last van hebt zou ik je adviseren om langs de huisarts te gaan
Alle reacties Link kopieren
soms is het ook de urine waar een sterke geur aan zit.

en ik ken wel meer mensen die denken van zichzelf dat ze lekker ruiken, omdat ze tig x daags douchen, hun kut met chloor spoelen, elk uur een schone outfit aandoen en elke dag hun bed verschonen en niet in de gaten hebben dat ze toch echt wel meuren.
Je ruikt echt wel of je een broek al een keer gedragen hebt of niet. Een kruis is wat dat betreft vergelijkbaar met een oksel. Hoeft niet meteen problematisch voor de omgeving te zijn, maar dat er geen geur op die broek zit is gewoon niet zo. Ook bij een gezonde flora en fauna.
Alle reacties Link kopieren
*Niet alles gelezen*

De meeste vrouwen met een luchtje weten dat wel van zichzelf. Ik heb twee vriendinnen, een nichtje en een zus met dat probleem. Ze douchen, gebruiken deo, proberen ook telkens een nieuwe in de hoop dat deze wel werkt. Bij mijn zus is het zo erg dat ze een half uur na het douchen alweer ruikt.

Allemaal vinden ze het vreselijk. Maar het is dus niet zo dat ze dat zelf niet weten. Het is wel zo dat ze dé oplossing nog niet gevonden hebben.

Als jij die oplossing hebt, of een goede ervaring met een bepaalde deo, dan kun je uiteraard rustig eens aankaarten dat jij/je moeder/buurvrouw/vriendin een soortgelijk probleem had en geholpen was met deo X.
Als je de oplossing niet hebt kun je er alsnog wel wat van zeggen, maar de kans dat het helpt is niet zo groot. Er zijn maar weinig mensen die het geen enkel probleem vinden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
moizer schreef:
04-12-2019 18:06
[quote=mevrouwiglesias post_id=30694228 time=1575372559 user_id=374669
En wat ik me ook afvraag, heeft niemand dat geroken tijdens het sollicitatiegesprek.
Want iemand die de perfecte kandidaat is maar naar zweet ruikt neem je niet aan? :|
[/quote]

Je zou je op zijn minst af kunnen vragen waarom iemand stinkt. Je mag toch aannemen dat als je op sollicitatiegesprek komt je er op je paasbest uitziet, en dus ook net gedoucht hebt of in ieder geval die ochtend.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
VGM1980 schreef:
04-12-2019 18:22
soms is het ook de urine waar een sterke geur aan zit.

en ik ken wel meer mensen die denken van zichzelf dat ze lekker ruiken, omdat ze tig x daags douchen, hun kut met chloor spoelen, elk uur een schone outfit aandoen en elke dag hun bed verschonen en niet in de gaten hebben dat ze toch echt wel meuren.
Dat is bijna een natuurwet.
'ik ben een open boek' = achterbaks
' ik lieg nooit' = altijd oneerlijk
' ik heb een goed gevoel voor humor' = niet grappig
' ik ben heel spontaan" = anaal gefixeerd
' ik ruik altijd heel lekker" = stinkt
" Ik ben altijd verzorgd" = slons met teveel accessoires
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
04-12-2019 17:56
Heel vaak komt het door gebrek aan hygiëne. Er zijn uitzondering maar nu wil iedereen net doen alsof bijna iedereen die stinkt keurig dagelijks doucht en schone kleren aantrekt of een of andere lullige aandoening heeft.
Ik geloof dat niet, sorry.
Heel vaak merk ik dat dit soort typetjes dezelfde kleren dagen achter elkaar aan hebben, gele tanden hebben en soms zelfs onverzorgd eruit zien.
Dus nee, gewoon dagelijks onder de douche, tweemaal daags je tanden poetsen, flossen en mondwater gebruiken, schone kleren en je zult voor 99% gewoon fris ruiken.
Jij wilt volgens mij gewoon heel graag op andere mensen projecteren dat hun hygiëne in gebreke is en je karaktiseert alle mensen die je geroken hebt gelijk tot typetjes karakteriseert.

Maar blijf vooral aan die 99% vasthouden zodat jij je lekker superieur en hygiënisch kan voelen hoor.
Wauw. Wat zitten er hier toch een paar vreemde vogels tussen. Alsof men elke dag erbij is om te zien of men een douche neemt, tanden poets, men zich voldoende verzorgd, hygiënisch is. Men heeft zeker geen leven en men is alleen roosjes gewend. Bahhh. Zure pruimen hebben we hier.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 18:36
Reden: .
0.36% gewijzigd
En daarbij, een mens is niet verplicht om elke dag te douchen.

Ik ruik van alles, maar over het algemeen zie ik dat als míjn probleem.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
04-12-2019 18:25
Je ruikt echt wel of je een broek al een keer gedragen hebt of niet. Een kruis is wat dat betreft vergelijkbaar met een oksel. Hoeft niet meteen problematisch voor de omgeving te zijn, maar dat er geen geur op die broek zit is gewoon niet zo. Ook bij een gezonde flora en fauna.
Ik stap net uit de douche... heerlijk 😀
Maareh, omdat jij zo stellig beweert dat er echt wel een geur in die jeans moet zitten heb ik de proef op de som genomen en de jeans die ik vanmiddag aanhad even geroken en ik kan 0.0 geur ontdekken. Het ruikt heel lichtjes naar wasmiddel, zelfs bij de kruis. Ik heb ook even de jeans die ik gistermiddag aan heb gehad uit de wasmand gehaald en eraan geroken en die stinkt ook helemaal niet. Dus sorry, ik kan jouw mening niet delen omdat ik uit ervaring weet dat t niet klopt.
Mijn punt is niet dat een vagina geurloos is, maar als de geur van je doos dusdanig sterk is dat die in je broek blijft hangen nadat je hem uitgetrokken hebt dan ben ik van mening dat er iets niet helemaal goed zit. Of je hebt een bacterie of schimmelinfectie te pakken, of je moet je hygiëne omhoog schroeven.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
04-12-2019 18:28
Dat is bijna een natuurwet.
'ik ben een open boek' = achterbaks
' ik lieg nooit' = altijd oneerlijk
' ik heb een goed gevoel voor humor' = niet grappig
' ik ben heel spontaan" = anaal gefixeerd
' ik ruik altijd heel lekker" = stinkt
" Ik ben altijd verzorgd" = slons met teveel accessoires

hahaha inderdaad, spijker op zn kop
FlowerBomb19 schreef:
04-12-2019 19:05
Ik stap net uit de douche... heerlijk 😀
Maareh, omdat jij zo stellig beweert dat er echt wel een geur in die jeans moet zitten heb ik de proef op de som genomen en de jeans die ik vanmiddag aanhad even geroken en ik kan 0.0 geur ontdekken. Het ruikt heel lichtjes naar wasmiddel, zelfs bij de kruis. Ik heb ook even de jeans die ik gistermiddag aan heb gehad uit de wasmand gehaald en eraan geroken en die stinkt ook helemaal niet. Dus sorry, ik kan jouw mening niet delen omdat ik uit ervaring weet dat t niet klopt.
Mijn punt is niet dat een vagina geurloos is, maar als de geur van je doos dusdanig sterk is dat die in je broek blijft hangen nadat je hem uitgetrokken hebt dan ben ik van mening dat er iets niet helemaal goed zit. Of je hebt een bacterie of schimmelinfectie te pakken, of je moet je hygiëne omhoog schroeven.
Niemand ruikt zichzelf!!!
Alle reacties Link kopieren
en niemand laat ook scheetjes. en als ze die wél laten, dan ruiken die naar viooltjes. behalve natuurlijk van je collega/buur/kennis. Die stinken wél.
@FlowerBomb19

Ik wil toch even op jouw post reageren. Ja, vaak kan iemand er echt niks aan doen. Ik heb zelf namelijk dit probleem. Ja, ik douche elke dag. Ja, ik heb 100 deo's geprobeerd, ook hele dure. Ja, ik trek elke dag schone kleding aan. Ja, ik gooi kleding soms na een maand al weg om frisse nieuwe te kopen. Ja, ik heb 100 soorten wasproducten geprobeerd om kleding van de geur te ontzien, tot telsell magic balls aan toe. Het is heel vervelend als je je hier bewust van bent, maar niks lijkt te werken, het maakt je heel onzeker. Vooral het idee dat mensen denken dat je niet hygiënisch bent, dat maakt het nog veel erger. Ik hoop dus toch dat mensen die kant van het verhaal ook proberen in te zien.

Ik ben hier zelf op werk een keer op aangesproken. Ik kon wel door de grond zakken, maar toch ben ik blij dat het gezegd is. Deze collega deed het op een zeer respectvolle manier. Het moment was voor mij de druppel om mezelf over de schaamte te zetten en ermee naar de huisarts te gaan, dit kon zo niet langer. Ik krijg nu botox injecties.

Mijn advies voor de topicstarter: zeg het dus wel, maar op een respectvolle manier. Probeer je ook in de ander te verplaatsen. Vraag bijvoorbeeld of de ander het zelf weet en of er oorzaken zijn. Neem de persoon apart en roddel er verder niet over met anderen. Je moet ook lef hebben om zoiets te durven zeggen. Ik ben mijn collega nog steeds dankbaar, zij deed dit op een zeer respectvolle manier en heeft mij het laatste duwtje gegeven om er niet jaren nog zelf mee te tobben en onzeker over te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven